کد خبر: ۶۲۴۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در اداره کل دامپزشکی استان حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «حجت السلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و با حضور اداره کل دامپزشکی با مدیر کل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی استان دیدار و کفتگو کرد.

 در این دیدار مدیرکل دامپزشکی با ارائه گزارشی از عملکرد دامپزشکی استان، به تلاش شبانه روزی ناظرین بهداشتی و شرعی کشتارگاهها و همچنین همکاران دامپزشکی اشاره و گستره وظایف دامپزشکی را مهم و حیاتی دانست.

«دکتر خلیل زاده» بر رفع مشکلات قانونی در راستای تامین نیروی انسانی ومنابع مالی به دامپزشکی تاکید نمود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هم با ارائه گزارشی از نظارت بر ذبح شرعی در کشتارگاههای دام و طیور و مراکز فرآوری و عمل آوری افزود: دامپزشکی یک مجموعه فنی وتخصصی است و کوچکترین سستی و تساهل در انجام وظایف میتواند مشکلات عدیده ای برای جامعه و جان مردم ایجاد کند.

«حجه الاسلام ولی زاده» درخواست توجه ویژه مجلس به دامپزشکی را یادآوری گردید و افزود: در مقایسه با سایر مجموعه های تحت  مدیریت وزارت جهاد کشاورزی، دامپزشکی وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارد و تلاش شبانه روزی همکاران در تامین غذای حلال و پاک و بهداشتی قابل تقدیر و حمایت ویژه است.

در پایان «حجه الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشحالی از بابت حضور در مجموعه دامپزشکی، افزود: دامپزشکی با جان انسانها سر و کار دارد و تامین امنیت غذایی مقوله بسیار مهم و حساس است و ضرورت دارد مسئولین به این مجموعه نگاه ویژه داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد دادند در راستای رفع مشکلات دامپزشکی و موارد مربوط به قوانین را با جدیت پیگیری نماید.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی همکاران دامپزشکی و ناظرین بهداشتی و ناظرین شرعی صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
ان شاالله ارتباطات موثر دکتر خلیل زاده منجر به احیای مزایای دامپزشکی گردد
مهدی نورآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
با سلام
آقای دکتر خلیل زاده نیروی بسیار موثر و کاری بوده و انتخاب ایشان به عنوان مدیرکل استان واقعا بجا و قابل تقدیر میباشد. برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت داریم.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
باقول و حرف هیچ کار نمیشه.مطمين باشید.عمل.عمل.عمل.میخاد که متاسفانه مرد عمل نداریم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
ای مسولین ...... کشور .........................
یه کمی هم به فکر حقوق و مزایای ادارات دامپزشکی باشید
نظر شما
ادامه