کد خبر: ۶۱۹۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، ۳۰ دی ماه را آخرین فرصت ثبت درخواست و یا تکمیل اطلاعات متقاضیان در سامانه مسکن وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «شاهرخ شجری» اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی با وزارت راه و شهرسازی به منظور «احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی»، همه متقاضیان (شامل کارکنان شاغل، بازنشسته، مستمری بگیر، نیروی های قراردادی و شرکتی) که در سامانه مسکن وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام نکرده و احراز هویت نشده اند، حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس https://maskanform.maj.ir/ اطلاعات هویتی خود را تکمیل و یا ویرایش نمایند.

وی تصریح کرد: مهلت یاد شده غیرقابل تمدید و آخرین مهلت برای ثبت درخواست است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند جهاد کشاورزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
6
باسلام و اجترام .یک موضوع مهم سبز بودن فرم ج است که اگر قرار باشد همه شرایط سختگیرانه آن اعمال شود بسیاری از همکاران قرمز بوده و حذف می شوند. حال سوال این است که اگر چنین باشد نقش وزارت خانه چیست؟چون در واقع فقط شامل افرادی می شود که می توانستند خودشان به عنوان یک فرد متقاضی عادی از سالها پیش در مسکن مهر و اقدام ملی ثبت نام کنند و نیازی هم به کارمند جهاد بودن نداشتند. حتما وزارتخانه امتیازاتی را متفاوت با شرایط عادی متقاضیان مسکن در نظر گرفته است انشاا... حکیم مهر در مصاحبه ای با آقای دکتر شجره ابهامات و سوالات را برطرف نمایند.باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
ببخشید دامپزشکان شاغل بخش خصوصی هم می تونند ثبت نام کنند؟ کد پرسنلی که ندارند.
نظر شما
ادامه