کد خبر: ۶۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با کارکنان دامپزشکی استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، ظهر امروز «دکتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با حضور در اداره کل دامپزشکی استان با همکاران خود در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

نقیبی که چند روزی است به علت شیوع آنفلوانزای فوقحاد پرندگان در سه واحد مرغداری در شهرستانهای بیرجند و خوسف میهمان خراسان جنوبی است از تلاشهای کارکنان دامپزشکی استان در این مدت تقدیر و تشکر کرد .

وی گفت : کار تیمی و از خود گذشتکی کارکنان دامپزشکی استان بینظیر بود و از نزدیک شاهد سختکوشی و تلاش شبانهروزی همکاران در این استان بودم.

نقیبی گفت: قطعا این همه تلاشها و از خود گذشتگیها پیش خداوند متعال بیجواب نخواهد ماند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید با آمادهباش کامل و تیمهای واکنش سریع هر لحظه آماده اینچنین رخدادهایی باشیم .

در ابتدای این جلسه نیز «دکتر محمد اصغرزاده» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم، از تلاشهای خالصانه همکاران خود تقدیر و تشکر کرد و گفت: در زمان بحران و سختی میتوان عیار نیروهای جهادی و از خود گذشته را سنجید.

در بخش دیگری از جلسه دکتر بخشی معاونت سلامت دامپزشکی استان و دکتر علیزاده ریاست شبکه دامپزشکی بیرجند هر یک گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارایه دادند.

در این جلسه کلیپی از زحمات شبانهروزی همکاران نیز پخش گردید که بار دیگر یادآور زحمات مجموعه دامپزشکی استان را به نمایش گذاشت.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
1
2
درود بر همت تمامی کارکنان دامپزشکی که در خط مقدم بیماری ها در تلاش شبانه روزی هستند
بهروزیان
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
2
0
با عرض خدا قوت به همکاران پرتلاش خراسان جنوبی بخصوص دکتر اصغرزاده مدیر کل و دکتر بخشی و مهندس معراجی عزیز
ناشناس
|
Cyprus
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
1
1
باید به عرض معاونت سازمان رساند ان زمان کار تیمی و از خودگذشتگی بی نظیر و با ارزش بود که در یک شهرستان از استان غربی کشور در مدت چند ماه در بیش از پانزده کانون انفلوانزای فوق حاد طیور ان هم در روستا و نه در واحد مرغداری و در سرمای زیر صفر با کمترین امکانات و بدون هر گونه کمکی توسط چند نفر پرسنل خود شبکه معدوم سازی صورت میگرفت اما متاسفانه دریغ از کوچکترین گزارش و تشکر از سوی مجموعه استان و حتی دیده شدن
نظر شما
ادامه