کد خبر: ۶۱۸۰۸

رئیس سازمان دامپزشکی کشور و فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی همزمان با آغاز دهه بصیرت و مقاومت بر استفاده از تمام ظرفیت های همکاری مشترک جهت کمک به تولیدکنندگان تاکید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان همزمان با آغاز دهه بصیرت و مقاومت در روز سه‌شنبه نهم دیماه در دیدار با فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی بر لزوم همکاری بیش از پیش با سازمان بسیج مستضعفین در بخش عشایری و روستایی تاکید  کرد و گفت: دو طرح تولید خانوادگی پروتئین در استانهای بوشهر، سیستان وبلوچستان خراسان جنوبی و هرمزگان و طرح توزیع دارو و واکسن توسط عشایر آموزش دیده طرح هایی هستند که قابلیت همکاری با بسیجیان را دارد.

وی با بیان اینکه در  طرح مذکور پس از ارایه آموزش‌های لازم به جامعه روستایی، جوجه رنگی، دان، دارو و واکسن در اختیار روستاهایی که فاصله ۵-۱۰ کیلومتری از مزارع صنعتی مرغداری دارند قرار گرفته و مراکزی که مجوز لازم را گرفته اند به امر جمع آوری و بسته بندی تخم‌مرغ می‌پردازند اظهار کرد: در طرح دیگر پودمان آموزشی 6 ماهه برای عشایر برگزار و از کسانی که این دوره را با موفقیت پشت سرگذاشته اند در امر مایه کوبی، توزیع واکسن و داروهای انگلی استفاده می‌گردد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که با همکاری بسیج عشایر و بسیج جامعه مهندسین و منابع طبیعی در این پروژه ها در امر جهش تولید و اشتغالزایی در سطح ادارات کل دامپزشکی کشور اقدامات موثری عملیاتی گردد.

«سرهنگ پاسدار محسن فرجی» استراتژی مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی نیز کمک به مسئولین و حرکت در راستای بسیج تخصصی را از افتخاران این مرکز برشمرد و ضمن قدردانی از خدمات مسولین قبلی مرکز مقاومت بسیج درامر فعالیت‌های جهادی اعلام کرد آماده همکاری در راستای پیشبرد فعالیت‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی است.

وی از  رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواست از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی بیش از پیش این‌گونه طرحها استفاده گردد.

سرهنگ پاسدار فرجی ظرفیت گروههای جهادی در امر محرومیت زدایی را خاطرنشان و بر لزوم توجه هر بیشتر در زمینه توسعه تولید روستایی و پروژه هایی مثل «همگام با کشاورز» را الگوی مناسبی از ارایه آموزش‌های کاربردی به روستائیان ذکرکرد.

در این دیدار که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور و فرمانده پایگاه مقاومت امام موسی بن جعفر علیه السلام برگزارشد، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌مقدم» بر لزوم فعالیت گروههای جهادی در خدمت‌رسانی در نقاط محروم با همکاری بسیج سازندگی و  سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید و از خدمات همکاران بسیجی سازمان دامپزشکی کشور تجلیل نمود.

 
نظر شما
ادامه