کد خبر: ۶۱۷۹۴

پلیس آمریکا به دنبال دستگیری زوج جوانی است که پس از سرقت ماری به ارزش ۳۰۰ دلار، فروشگاه حیوانات خانگی را ترک کرده‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا در ایالت ماساچوست در حال جستجوی زوجی است که با مار ۳۰۰ دلاری از فروشگاه حیوانات خانگی فرار کرده‌اند. به گفته صاحبان این فروشگاه، زوج سارق حوالی ساعت ۴:۳۰ عصر وارد مغازه شده و از فروشنده پرسیده اند که می توانند با مار توپ بازی کنند که به آنها گفته شده این کار برخلاف مقررات فروشگاه است؛ سپس مرد پیشنهاد خرید مار را داده است.

مسئول این فروشگاه به خیال اینکه این زوج خریدار واقعی هستند مار را درون جعبه ای، روی پیشخوان در مقابل آنان قرار داده اما پس از خروج سریع زوج همراه با ماری که ۳۰۰ دلار ارزش داشت، بسیار شوکه شد. سارقان بلافاصله جعبه را از روی پیشخوان برداشته و به سرعت از فروشگاه فرار و با خودرویی منطقه را ترک کردند.

پلیس ماساچوست می گوید که این خودرو آخرین بار در حال رانندگی به سمت دانورس دیده شده است. در واقع زوج جوان سریعا از ایالت خارج شده اند چه بسا از اهالی این منطقه نبوده و صرفا برای سرقت حیوان خانگی به این فروشگاه آمده بودند.

گفتنی است؛ فروشگاه بلافاصله در وب سایت خود از سرقت این مار و مشخصات زوج خبر داد بلکه بتواند به پلیس در جستجو و دستگیری این سارقان کمک کرده باشد.

 
نظر شما
ادامه