کد خبر: ۵۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر محمد اصغر زاده» با اشاره به پروژه آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۰ در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه نیازمند هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: تا سال ۹۷ پیشرفت فیزیکی این پروژه قریب به ۴۰ درصد بوده اما الان به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده است.

اصغر زاده بیان کرد: استانداری خراسان جنوبی، سازمان مدیریت و سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تأمین بخشی از اعتبار مورد نیاز قول مساعد داده اند که در صورت تخصیص اعتبار، امکان افتتاح پروژه در دهه فجر سال جاری وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به سال جهش تولید نگاه ما به آزمایشگاه نگاهی اقتصادی است، گفت: عملکرد خوب و به موقع دامپزشکی باعث افزایش ۲۵ درصدی تولید می شود.

اصغر زاده بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی نقطه هدف برای هاب شتر است، نگاه ما به آزمایشگاه دامپزشکی نگاهی به آزمایش های تخصصی بیماری های شتر است.

وی ادامه داد: امید است با تجهیزات پیش بینی شده، آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور مرکز علمی تخصصی و آزمایشگاهی هاب شتر بوده و به عنوان پایلوت کشوری قرار گیرد.

اصغر زاده بیان کرد: این آزمایشگاه علاوه به ایفای نقش در بحث های تولیدی و پدافندی می تواند در زمینه رصد، پایش و تسریع در تشخیص بیماری ها بسیار موثر باشد.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
0
تعداد خبرهای مرتبط با این آزمایشاه هم جالب است!
تو خراسان غیر از این آزمایشگاه در حال احداث!!!! چیز دیگری که ارزش خبری داشت باشد نیست؟!
نظر شما
ادامه