کد خبر: ۵۸۴۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی هفت رشته و گرایش جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر علی سلیمی» با اشاره به اضافه شدن هفت رشته و گرایش جدید به رشته‌های دانشگاه رازی، اظهار کرد: از این تعداد دو رشته "تاریخ اسلام" و "مهندسی شهرسازی" مربوط به مقطع کارشناسی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد هم سه رشته "مهندسی معماری و انرژی"، "بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی" و "علم سنجی" را راه اندازی کرده‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه رازی تاکید کرد: "مامایی و بیماری‌های تولید مثل دام" و "علوم و مهندسی آب -گرایش آبیاری و زهکشی"( پژوهش محور) نیز رشته‌هایی هستند که در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 1399 در آنها جذب دانشجوی جدید خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه راه اندازی این رشته‌ها براساس نیاز سنجی انجام شده در دانشگاه بوده، تاکید کرد: برای سال تحصیلی جدید هیچ رشته‌ای را از رشته‌های فعلی دانشگاه حذف نخواهیم کرد.

سلیمی در ادامه بااشاره به اتمام نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 این دانشگاه و شروع امتحانات دانشجویان، اظهارکرد: امتحانات دانشجویان دانشگاه رازی از 12 تیر آغاز شده و تا 15 مرداد هم ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات هم گفت: باتوجه به شرایط ویژه ای که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا داشتیم دانشگاه این اختیار را به اساتید داده که امتحانات را به اختیار خودشان به شکل آفلاین، آنلاین و یا طبق ارزشیابی از دانشجو برگزار کنند.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان از برنامه ریزی‌های انجام شده برای شروع سال تحصیلی 1399 هم خبر داد و گفت: شروع نمیسال اول دانشگاه همانند سالهای گذشته خواهد بود و از تاریخ 15 شهریور برنامه‌های تقویم دانشگاه آغاز می‌شود.

دانشگاه رازی کرمانشاه 12 هزار و 500 دانشجو دارد که در 64 رشته مقطع کارشناسی، 136 رشته مقطع کارشناسی ارشد و 65 رشته مقطع دکتر مشغول به تحصیل هستند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۷
حکیم مهر
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
1
2
واقعاً متاسفم.
نظر سازی هم حدی داره. گندش رو در آوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
تبریک میگم به اساتید اعم از د. مقدم و د. قشقایی. موفق باشند
دکتر امیرحسین عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
۶۷ نظر را حذف کردی حکیم‌مهر؟!؟
نظر شما
ادامه