کد خبر: ۵۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: زمینی حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفی پرندگان بومی ذبحی اصفهان را احداث و واحدهای صنفی آن را از سطح شهر به این محل انتقال دهیم، دامپزشک نیز در این كشتارگاه كوچك مستقر می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صاحب نیوز، «محمد مجیری» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که سالیان سال در کمیته امنیت و سلامت غذای استانداری مطرح بود، موضوع انتقال فروشندگان پرندگان ذبحی یا بومی که بیشتر خیابان عطار نیشابوری است به محلی مناسب بود.

وی افزود: با توجه به این که فعالیت این واحدهای صنفی در مجاورت واحدهای مسکونی مخاطره‌آمیز است، زمینی با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفی پرندگان بومی ذبحی اصفهان را احداث و ۲۰ واحد صنفی آن را از سطح شهر به این محل انتقال دهیم، البته مقرر شده دامپزشک نیز در این كشتارگاه كوچك مستقر و بر سلامت طیور ذبحی نظارت كند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات ساخت و ساز این پروژه از فروردین ماه آغاز می‌شود که امیدواریم بتوانیم در مدت هفت ماه آن را بنا کنیم و در اختیار واحدهای صنفی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این پروژه مشارکتی شش میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با مشارکت بخش خصوصی و واحدهای صنفی تأمین می‌شود.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
1
مسخره ترین کار ممکن همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
1
با سلام انصافاً اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همکاری شهرداری در حال انجام کارهای بزرگی در سطح شهر است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
کار بزرگ چیه شما دارید برای کسایی که تخلف میکنن یه حق ایجاد میگنید ،پرنده ذبحی بومی چیه بعد اینا قانونا مرغ زنده دارن میکشن کشتار غیر مجاز ،به جای جلوگیری میگید مجتمعشون کتیم در یک مکان ،دوست عزیز این کار قبلا در یکی از استانهای مرزی انجام گرفته ، یه حق ایجاد شد که بایگان ویژه هم نشد جمعش کرد،کلی مقامات مختلف هم دامپزشکی رو محکوم کردن ،اولا مسئول فنی تو کشتارگاه یه خط کشتارمسخص نظارتش سخته ،دوما حقوق مسئول فنی رو کی میده میخاید از عرضه کنندگان مرغ زنده بگیرید ،سوما فقط نظارت بر کشتار نیست که تکلیف ضایعات وخونابه و.. چی میشه یعتی میخان سپتیک و کوره و دیگ بخار و تصفیه خانه و.. بزارن اونجا ،این کار اشتباه رو مد نکنید ،تازه تو بپق و کرنا هم کردید.دارید یه مشکل زیست محیطی ایجاد میکنید
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
کارهای بزرگ نیمه کاره و غیر اصولی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان خیلی زیاد شده خدا بخیر کند .
ناشناس
|
Viet Nam
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
کاش مسول امور استانها ........... با نظارت معاون سازمان در این خصوص یه ساعت وقت می گذاشت و تجربه های موفق و شکست خورده استانهای دیگر را معین میکرد و از کارهای بی نتیجه کارکنان دامپزشکی را نجات می داد و حد اقل به بهداشت جامعه خدمتی می کرد. این کار درست است که فرهنگ جامعه و قربانی کردن را مدیریت می کند ولی از ۱۰ ها خطر دیگر غافل می شود چه بیماریهای طیور و چه بیماریهای مشترک.
نظر شما
ادامه