کد خبر: ۵۵۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شماره ششم «نامه فرهنگستان علوم» مجله علمی تخصصی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به مدیرمسئولی رضا داوری اردکانی و سردبیری سید مصطفی محقق داماد منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، شماره ششم «نامه فرهنگستان علوم» مجله علمی تخصصی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به مدیرمسئولی، رضا داوری اردکانی و سردبیری سید مصطفی محقق داماد منتشر شد. مجله با یادداشت کوتاهی از سردبیر آغاز می‌شود و با مقاله بلندی تحت عنوان «علم و ارزش» نوشته داوری اردکانی ادامه پیدا می‌کند.

همچنین پرونده ویژه شماره ششم نامه فرهنگستان علوم به دانش دامپزشکی اختصاص داده شده است. در این پرونده مقالاتی نظیر «پزشکی اساطیری هند و تأثیر آن بر پزشکی ایران» از «حسن تاج‌بخش»، «ایمنی شناسی دامپزشکی و نگرشی دیگرگون به بیماری» از «غلامرضا نیکبخت بروجنی»، «طب بازساختی و بعضی از کاربردهای آن در دامپزشکی» از «سید مهدی قمصری»، «مروری بر وضعیت شیلات و آبزیان کشور» از «عباسعلی مطلبی» و «تب برفکی و وضعیت آن در ایران» از «صمد لطف اله زاده» آورده شده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
نقطه چین ثاقب است(ث ا ق ب)

پروژه را به مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین تقدیم می کنم.از حکیم‌مهر بابت همکاری در نظم امور،اصلاحات در ساختار تشکر می کنم.اجرتان با امیرالمومنین

خدانگهدار
نظر شما
ادامه