کد خبر: ۵۵۴۶۲

یک مرد مسلمان اهل دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا، از فروشگاه زنجیره ای پیتزای لیتل سیزرز به خاطر تقلب در فروش پیتزای حلال و دادن پیتزا حاوی گوشت خوک شکایت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از حوزه، یک مرد مسلمان از فروشگاه زنجیره ای پیتزای «لیتل سیزرز» در دیربون میشیگان شکایت کرده و می گوید این پیتزا فروشی با دادن پیتزا حاوی گوشت خوک، دین و ایمان او را به خطر انداخته است

«محمد بازی» در دیربورن، دادخواستی را علیه لیتل سیزرز تنظیم کرده و خواستار غرامت شده است. وی گفته که آن ها با ادعای «حلال» بودن محصولات شان مسلمانان را فریب داده و در مقابل پیتزای حاوی گوشت خوک به او داده اند.

به گفته وکیل بازی، در این شکایت صدمیلیون دلاری، آمده است که این فروشگاه «دستورالعمل ضدتقلب و برچسب حقیقی» را زیر پا گذاشته است. زوج مسلمان وقتی فهمیدند که پیتزا حاوی گوشت خوک بوده مریض شده اند.

سپس در تاریخ ۲۳ مارس به اداره پلیس دیربورن رفته و شکایت نامه ای در این رابطه پر کرده اند. سپس در ۲۴ می، یک پیتزای پپرونی حلال دیگر از آنجا سفارش داده و وقتی درب آن را باز کرده اند مشاهده می کنند که باز هم حاوی گوشت خوک است. آن ها از این روند به صورت مستند عکس برداری کرده و در شکایت نامه خود به آن اشاره کرده اند.

این وکیل گفت: او به مغازه رفته و سعی می کند با مدیر فروشگاه صحبت کند و او نیز تایید می کند که گوشت خوک در پیتزا ریخته شده است. اما بعد مدعی می شود که آن ها پیتزای معمولی سفارش داده اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند از «کلاهبرداری» که در دیربون میشیگان رخ داده مطلع باشند، ایالتی که بیشترین جمعیت مسلمانان آمریکای شمالی در آنجا زندگی می کنند.

منبع: opposingviews

 
نظر شما
ادامه