کد خبر: ۵۴۱۳۷
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر
توهین به دامپزشکان در رسانه میلی:
شب گذشته نخستین قسمت سریال «زیر همکف» از شبکه یک سیما پخش شد. داستان سریال درباره دامپزشک جوانی است که در یک باشگاه سوارکاری کار می‌کند ...
 
 

حکیم مهر: ادامه توهین های سریالی به جامعه شریف دامپزشکی در صداو سیما همچنان ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر، شب گذشته نخستین قسمت سریال «زیر همکف» از شبکه یک سیما پخش شد. داستان این سریال درباره دامپزشک جوانی است که در ازای دریافت ماهانه دو میلیون تومان در یک باشگاه سوارکاری اسب کار می کند.

متاسفانه از همان دقایق اولیه این سریال، توهین های مکرر به این دامپزشک و در واقع صنف دامپزشکی آغاز شد. ثانیه های اول سریال با غشو کردن اسب توسط دامپزشک آغاز شد! در ادامه سرکارگر این اسبداری با لحنی توهین آمیز این دامپزشک را مجبور به تمیز کردن طویله و حمل مدفوع اسب ها با فرغون نمود! این سرکارگر، نعل زدن اسب را از کار دامپزشکی تخصصی تر اعلام نمود!

در ادامه این دامپزشک برای دریافت حقوق دو میلیونی خود نزد مالک باشگاه رفت. مالک باشگاه نیز با لحنی توهین آمیز، ضمن تحقیر این دامپزشک به وی گفت: «همچنین میگی دامپزشک انگار روزی دو عمل قلب باز انجام میدی! این فرم های تقاضای کاره؛ اگر لب تر کنم، دامپزشک هایی منتظرن تا با نصف این حقوق (ماهی یک میلیون تومان!) جای تو کار کنن!»

به نظر می رسد به اصطلاح کارگردان این سریال کمر همت بر تحقیر و توهین هر چه بیشتر دامپزشکان بسته است. هر چند این قشر شریف با مشکلات معیشتی بسیاری در حال دست و پنجه نرم کردن است، ولی اینکه در جلوی چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی شأن دامپزشکان را در حد تمیز کردن طویله و حمل مدفوع حیوانات پایین بیاوریم، غیرقابل تحمل است.

حکیم مهر به نوبه خود ضمن محکوم کردن قاطعانه این سریال موهن، از کلیه تشکل های دامپزشکی دعوت می کند اعتراض شدیدالحن خود را در خصوص این سریال به سازمان صدا و سیما اعلام نموده و از ادامه تحقیر هرچه بیشتر دامپزشکان در رسانه میلی جلوگیری نمایند.

برای مشاهده قسمت اول این سریال توهین آمیز، «کلیک» نمایید

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
دکترx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
24
80
مگه غیر از اینه؟؟هر چند کارگردان کارش درست نیست ولی بذار لااقل جوانهایی ک کنکور دارن این رشته رو انتخاب نکنند...نظام دامپزشکی بجز گرفتن حق عضویت چکار برای من دامپزشک میکنه؟؟؟تازه خیلی دامپزشکا دارن اسنپ کار میکنن..کاش لااقل میشد برخی تخصص ها مثه داروسازی و برخی رشته های پزشکی رو با گذروندن دوره میشد رفت... بی لیاقتی از مدیران دامپزشکی و وزیر جهادکشاورزیه که این وضعمونه...کاش ماهم مثه پزشکان جایگاا داشتیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
واکنش بازدید کننده ها و کامنت گذاران به این خبر بسیار جالب و حتی واقع بینانه است ، اکثریت مطلق ابراز نظر ها به نوعی در تایید و حمایت از سریال مورد بحث مطلب نوشته اند .
اینکه همه متوجه ریشه های مشکلات هستند و معتقدند که "" خانه از پای بست ویران است خواجه (حکیم مهر) در فکر نقش ایوان است "" !!؟؟
با کتمان حقایق و لاپوشانی معضلات موجود ، هیچ شانسی برای بهبودی شرایط وجود نخواهد داشت .
این شرایط در وهله اول به نوعی تقصیر دامپزشکان نیست و مقصر اصلی سیستمی است که اداره امور کلی کشور را در دست دارد . این امر مایه خجالت آنها باید باشد نه دامپزشکان ، هرچند سوءاستفادهای متنوع و پیچیده عده ای و یا حتی اکثریتی از دست اندر کاران دامپزشکی از اوضاع نابسامان و سوءمدیریت های کلان کشور هم خود بر بدتر شدن و پیچیده تر شدن وضعیت دامپزشکی و دامپزشکان افزوده است .
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نمی دانم چرا همه میگن ما بدبختیم دیگر کاری نمی شود کرد چرا نمشود کرد می توان همت می خواد
لطفا به خودمان بیاییم تا کی حقوق بخور و نمیر چرا باید تخصص دامپزشکی اونقدر شرایط بد باشد که به جای درامد دامپزشکان از روی بیکار بودن برن تخصص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
xدکتر ........... انگار مشکل ما جوانهایی هست که میخان کنکور بدن الان با این فیلم مشکل دامپزکی حل می شه ؟ الان با این فیلم ضعف وزیر و مسئولین بالا دست برملا میشه؟
دولت های بی فکر ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
برای مسئولین بالارتبه و متوسط ربته و پایین رتبه ایران،این قبیل اهانت ها اصلا مهم نیست.اونقدر مشغول خودشون هستن،که می ترسم خیلی خیلی دیر بشه و موقعی متوجه باتلاق بشن که تا زیر چانه شون اومده!!!!!!
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
دوست عزیز شما احتمالا کاردانی دامپزشکی یا دامپروری خوندین
وضعیت دکتری دامپزشکی خیلی بهتر از سال های قبله
درضمن امیدوار بودم اگه واقعا دکتری خوندین بعداز هفت سال درس سخت و پاس کردن ۲۳۵ واحد خیلی بهتر بتونین انتقاد و خواسته هاتونو بیان کنین
بابايي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
متاسفانه سازمان دامپزشكي كشور .................. و جاي تعجب نست كه يك رسانه ملي هم توهين نكنه.
بهتر است ناشناس بمانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
13
80
به هر حال واقعیت جامعه دامپزشکی هست. وقتی سازمان و نظام دامپزشکی بی‌صاحب هست انتظاری ازش نمیشه داشت. از ماست که بر ماست. حقمونه...
متاسفانه افرادی که باهاشون سر و کار داریم پول دارن ولی شعور ندارن. این توهین ها نتیجه بی کفایتی مسئولین ارگان ماست
پاسخ ها
دامپزشکx
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مشکل دیگر هم اینه ک مسئولین فنی پولشون رو از کارفرما میگیرن...که این هم باعث سواستفاده کارفرماها و گاها تبانی و... میشه...و حق دامپزشک هم پایمال میشه...درست فرمودید واقعا دامپزشکی صاحب نداره...اگر حقوق یک مسئول فنی رو ندهند اداره چ حمایتی ازش میکنه؟مشکل دیگه هم خود همکاران هستن ک زیر تعرفه میرن کار میکنن...کارفرما یه لیست 20 نفره داره میگه شما هم نیایی اینا هست...امید ب روزی ک درست بشه...
بهتر است ناشناس بمانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
تو کف دوستانیم که رای منفی دادن. سرتون کجا بنده که به نفع یه مشت بی کفایت رای دادید.
دامپزشک
| Germany |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اون دوستانی که منفی میدید چه نفعی برایتان دارد توضیح بدید ما هم افکار شما رو بتوانیم درک کنیم
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ناشناس موندن اونم در رشته ای که واقعا فداکاری عمر و زندگی هست و خیلی ها با زندگی و عمر خودشون قمار کردن،خوب نیست!!مسئولین ایران مسئول این قبیل اهانت ها هستن.دانشگاه ها و کسانی که با دانشگاه ها در ارتباط هستن و مجلس همه مقصر هستن ولی تو ایران کی تا حالا به مشکلات اهمیت داده!!فقط ظاهر پستی رو که دارن نگه می دارن!!!من این اهانت ها رو تقصیر سرمایه دار نمی دونم.سرمایه دار اون موقع به خودش اجازه جسارت و بی ادبی می ده که دامپزشک سواد یا تجربه نداشته باشه.آموزش باید بیشتر در دانشگاه صورت بگیرد و کاربردی باشه تا کارفرما جرات اهانت به دامپزشک رو نداشته باشه.من تو این محیط ها زیاد بودم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
در ادامه چه اتفاقی می‌افته؟ اساتید کارشونو درست انجام میدن؟ دانشگاه؟ دانشجو؟ فضای دامپزشکی فضای بدیه. و خب شما هرچه هست از خودمونه. بی عرضه بودن نظام و سازمان دامپزشکی هم از ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
6
9
واقعیت همینه که داریم تحقیر میشیم و جالبه سرکارگر بدرستی گفت نعل بندی یک تخصصی که البته در کشوری مثل سوئیس مصداق آن موجود است سعی کنیم خود را به روز نماییم گرچه دشمنان اطراف ما اجازه خودنمایی را نیز از ما سلب نموده اند و باید تلاش مضاعف نمود
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
5
32
مگه شما برای محکم کردن قراردادهای بخش خصوصی در کارخانجات و کارگاهها و ... چکار کردید؟
اتفاقا واقعیت خیلی بدتر از اینهاست!!
رسانه درست منعکس کرده است
مشکل از جامعه دامپزشکی و نظام و سازمان دامپزشکی است
با این حقوق تاسف انگیز دامپزشکی در بخش خصوصا و بدتر از اون در دولتی!!!
دنبال شکایت از رسانه نباشید
دنبال حقوق از دست رفته در بخش خصوصی و دولتی باشید
دنبال نظارت دامپزشکی در مبدا و ... باشید
پاسخ ها
دانشجوی phd
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آفرین
درد دل شما خلاصه کلام ارزشمندی بود که دو هفته پیش از دکتر (اجازه بدید نام ایشان محفوظ بماند) استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد شنیدم
کاش بودید و می دیدید جامعه دانشگاهی ما از بی تدبیری حاکم بر سازمان دامپزشکی چه دل پرخونی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
33
دوستان دامپزشکی هر مشکلی داره دلیل بر اجازه توهین به این رشته نیست این توهین ها باعث عادی شدن این روابط و زورگویی ها علیه دامپزشک ها میشه در هر صورتی نباید حرمت دامپزشکی شکسته بشه چون باعث جسور شدن کارفرما و افراد بیسواد میشه و به خودشون اجازه توهین میدن تقریبا همه ی رشته ها در حال حاضر مشکل کار دارند . اینبار واقعا به دامپزشکی مستقیما توهین شده و نباید به کمتر از توقف پخش سریال راضی باشیم همش داریم از همدلی بین فلان رشته حرف می زنیم الان وقتیه که باید حداقل برای اولین بار هممون با هم یکصدا باشیم و جلوی پخش رو بگیریم و مسائل دیگه رو قاطی نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
کاملا درست گفتید. موافقم ، نباید اجازه داد قبح این حرمت شکنی و توهین بریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ای کاش اون xدکتر هم درک و دیدگاه شما رو داشت انگار چون یک سری مشکلات هست باید جلوی ملت بعنوان واقعیت توهین بشه؛ یه دوستی داشتیم فوق لیسانس مکانیک بود یا یه کلاس بالایی می گفت می خام برم یه یخچال رو نصب کنم طوری عنوان کرد که لحظه اول کار خیلی مهم و تخصصی به نظرم اومد بعد پرسیدم نصب یخچال چطوریه ؟با اعتماد به نفس بالا گفت چهار تا آجر میزارم زیر یخچال و دوشاخه رو می زنم تو پریز برق.شاید این کار برای یه فوق لیسانس در حد غشو کردن اسب باشه ولی مشکلات رو طوری عنوان نکرد که آبروش بره. واقعا" x دکتر دیدگاهت مایه تاسفه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
6
4
کاملا درسته.این واسه خود منم اتفاق افتاده.عین حقیقته شما چرا بهت فشار میاد?حالا که نفر داره دامپزشکی رو اینجوری که هست نشون میده!!!!صداوسیمای میلی هم داره مثل سازمان میلی دامپزشکی و نظام میلی دامپزشکی کار میکنه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
20
فیلم درست است اما ناقص.
قبل ار توهین سرکارگر،رییس اداره دامپزشکی منطقه با مالک باشگاه قهوه میل کرده است.
همکاران مسوول فنی با این قبیل توهینها مواجه شده اند.ته قضیه را بگیری میبینی که که همکاران دولتی برای چند کیلو گوشت مسوول فنی را نابود می کنند.
حتی بعضی از روسای ادارات به مالکان بنگاههای خصوصی اعلام می کنند که ماهی یک روز بیاید و 700 تومن بهش بدید و بقیه حقوقش را به من بدهید.
اوضاع وحشتناکی حاکم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
چون از واقعیتها خبر ندارید منفی می زنید.روسای ادارات دامپزشکی ......... مسوولان فنی را علنا ......................
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
قهوه میل نکرده!!دامپزشک وقتی بلد نباشه این وضعیت هست.اگه می خوای یاد بگیری و بلد نیستی،نباید بگی دامپزشک هستم باید بگی اومدم هر کاری تو فارم باشه انجام بدم.اصلا نباید بفهمن تو دامپزشک هستی،چون سرکارگر قبلا همه کارهای کارگری رو کرده و حتی وریدی دارو زدن و درمان های اسب رو بلده.این فقط در مورد دامپزشک نیست.شما اگه مهندس مکانیک خودرو باشی و در یه کارگاه مکانیکی بری و بگی من مهندسم،کارت تمونه.اونا می دونن تو دانشگاه چیز به درد بخور و کاربردی به هیچ کس یاد نمی دن و اون موقع به علت حسادت با اذیت و تحقیر و اهانت تو انرژی می گیرن و سرگرم می شن و این یکی از خواص بشر هست.راه حلش اینه که دانشگاه های بی کیفیت کشور تعطیل شده و دانشگاه هایی که اصطبل یا دامداری نداشته باشن اصلا مجوز ندن.عین علف هرز هر جا یه دانشکده دامپزشکی روییده و مسئولین بی فکر کشور هم تکونی از خودشون نشون نمی دن و فقط به فکر خودشون هستن.مجلس هم که به دهن دولت و مقامات بالا نگاه می کنه.
حسین ترابی
|
Bulgaria
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
7
با خود و با دیگران صادق و رو راست باشیم و هرچه از تظاهر و دروغ،چه مصلحت آمیز و چه غیر آن ضربه خورده ایم در این کشور کافی نیست که وقتی واقعیتی را که اگر نیک بنگریم نفعش به تحصیل کردگان و متخصصین میرسد در سریالی سراسری به تصویر میکشندش توهین می دانیم. به قول معروف: آیینه چو نقش تو بنمودم راست / خود شکن آیینه شکستن خطاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
11
فی الواقع این دست تحقیر ها و توهین ها ادامه سریالی بی لیاقتی .............. نظام دامپزشکی است. نظام دامپزشکی در این سالها امتحان خود را پس داده است و وقت آن است که صنف مظلوم دامپزشکی اعتراض صنفی خود را در قالب یک اعتصاب سراسری نسبت به بی لیاقتی نظام دامپزشکی اعلام نماید.

این حد بی ابرویی دیگر قابل تحمل نیست
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
5
10
من فرصت دیدن سریال های تلویزیون را ندارم . از حکیم مهر بخاطر اطلاع رسانی و موضع گیری درست و محکوم کردن این توهین ها تشکر میکنم و معتقدم در اینگونه موارد باید همه دامپزشکان متحد باشند.
بهتره حکیم مهر یا هر مرجع دیگری برای اعلام و ابراز اعتراضات صنف دامپزشک به این اراجیف، برنامه زمانی و مکانی اعلام کنند یا در فضای مجازی جایی مشخص بشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
4
سلام
وقتی دو سازمان نظام دامپزشکی وسازمان دامپزشکی که وابسته بهم و تکمیل کننده هم می باشند با هم یکی نیستند

وقتی سازمان دامپزشکی حامی نظام دامپزشکی نیست و دنبال گرفتن نقطه ضعیف از ان است نمی شود انتظاری بیشتری داشت

وقتی سازمان دامپزشکی بیماری شایع شده تکذیب میکند و بر آن سرپوش میگذارد درصورتی که وزیر بهداشت بیماری هنوز تو افریقاست اطلاع رسانی میکند

باید به دامپزشکی توهین شود.

باید با این همه تورم دوسال تعرفعه های بخش خصوصی اعلام نشود.
تا دامپزشکان اسنپ کار کنند.
مگر اسنپ کار کردن یک دامپزشک توهین نیست این توهین یکی مثل اسنپ کار کردن

وقتی کسی نیست اساس مسئولیت. نکند
از وزیر گرفته تا رئیس‌ سازمان دامپزشکی
Naser
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
14
واقعا بی غیرتی تو مسئولین نظام دامپزشکی موج میزنه...
جای تأسف بسیار داره واسه نظام دامپزشکی که باید حامی شرف این رشته باشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
14
لطفا تحقیق شود مشاور دامپزشکی این سریال چه کسی بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
تلویزیون برای فیلم های مربوط به رشته های تخصصی مشاور نداره!
فقط برای فیلم پلیسی مشاور دارند حتی اگه ۱۰ ثانیه از فیلم یه موضوع خیلی عادی باشه که به پلیس مربوط باشه چندتا سرهنگ و ... مشاور داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
5
واقعا برای کشوری که اینقدر توی همه چی ادعا(ی پوشالی) داره جای تاسف داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
12
آیا این همون اقتدار از دست رفته ای بود که ........ قرار بود به سازمان بر گرداند ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
6
7
به جای شعار ومحکوم کردن کاری برای ورودی بی حساب وکتاب رشته دامپزشکی کنید تاوقتی دانشگاه ازاد هست وسود دانشگاه محاله ورودی کم بشه از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
9
از کوزه همان برون تراود که در اوست! از این صدا و سیما غیر از این جای شگفتی داشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
5
صدا و سیما به تازگی به نابودی خودش کمر بسته نه تنها به قشر فهیم و باسواد دامپزشکان توهین کرده بلکه با حذف برنامه های مفید و روشنگر مثل ۹۰ و ... تیشه به ریشه خودش زده و سطح اعتماد عمومی مردم به صدا و سیما توی همه زمینه ها کاهش چشمگیر پیدا کرده . دستشون رو شده درواقع!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
10
از صدا و سیمای جمهوری اسلامی چیزی بیشتر ازین انتظار نمیره...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
13
صدا و سیمای ایران نمونه آشکار یک سیستم حکومتی ! به خودش اجازه توهین به هر قشری رو میده بدون اینکه مواخذه بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
11
6
مگر غیر از اینه؟اتفاقا چقدر عالی کارگردان به موضوع اشراف داشته و واقعیت رو به تصویر کشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
3
8
شما تکریم دامپزشکی را از مسئولین دامپزشکی مطالبه کنید نه رسانه ملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
2
اوکیه بابا بیخیال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
8
9
اتفاقا دقیقا وضع دامپزشکا رو بیان کرده. دمشم گرم که واقعیت رو گفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
4
آیینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن، آیینه شکستن خطاست

محکوم کردن این اقدام توسط حکیم مهر و تشکل های دامپزشکی و . . . فایده ای نداره
متاسفانه واقعیت جامعه دامپزشکی همین چیزی است که این کارگردان به تصویر در آورده
کاش برای پیشگیری از این وضعیت اسفناک دامپزشکان اقدام جدی انجام می شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
5
3
اتفاقا سریال خوبیه بلکه ب خودمون بیایم و اجازه ندیم بیش از این به حق و حقوق دامپزشک و دامپزشکی توهین شود
دکتر دامپزشک
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
3
5
در واقعیت اینگونه نیست، اگ هم هست مقصر خود اون شخص دارای مدرک دکتری دامپزشکی هست که احتمالا مشکلی روانی آزارش میده و به؟هر بی سر و پایی اجاره عرض اندام و زر اضافه میده
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
این که کارگره میتونه دکتر رو مجبور کنه، از شلی دکتره است
اما اینکه کارفرما به دکتر بی احترامی میکنه از بی عرضگی نظامه که حقیقتشم همینه
اون حرف کارفرمام که گفته زنگ بزنم 20 تا دکتر ارزونتر میان باز حقیقتا همینه
ما الان شهرستان خودمون دکتر داریم ماهی 700 هزار تومن!!!
ناشناس
|
France
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
5
دقیقا این طوره داره واقعیت قشر دامپزشک رو نشون میده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
2
بله باید در کشور خودمان بعلت تجارت مدرک فروشی دستند کاران دانشکدههای دامپزسکی وبرنامه ریزان وزارت علوم نتجه کار دانَش اموختگان این میشود البته در خارج از کشور کسانیکه هنوز امتحان جامهعه دامپزَشکی مثلا امرزکا را نگدراندن بعنوان سوپر وازر گارگران در گاوداری یا مرغداری استخدام میشوند ولی کار دامپزشکی میکند البته فقط از نطر وزارت کار آنکشور ولی اصطبل پاک نمیکنند وای بر ما فکری باید کرد اگر این موصوع صحت داته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
9
4
آقا چرا میخواین پنهان کاری کنید و بگید وضع داممزشکی اکئ هست حقیقت امر همینه چیزی غیرازاین نیست باید کارگری گاوداری مرغداری اسب داری کنی تا یادبگیری منم یع زمانی کردم .....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دوست عزیز افکار امثال شماست دامپزشکی رو به این وضعیت دچار کرده این حرف یعنی چی که می زنید یعنی یک پزشک متخصص سرطان باید سرطان بگیره تا درمان رو یاد بگیره
متاسف باید شد به طرز فکر های این چنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
7
مشكل ما تعداد زياد فارغ التحصيلان دامپزشكي هست و علاوه بر اون دامپزشكاني كه با قيمت كم كار ميكنن،همكاران لطفا با شماره ١٦٢ صدا و سيما تماس بگيرن و جلوي پخش اين سريال مضحك و درد آور رو بگيرن،فقط اتحاد و يكدلي ميتونه به ما كمك كنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مشکل تعداد نیست شعور هست چرا باید یکواستاد دانشگاه برای تنگ کردن میدان کاربرای دانشجویان با حداقل ویزیت کار کنند
دامپزشک
|
Germany
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
5
از ماست که بر ماست
خداوند در قرآن می فرماید سرنوشت یک قوم تغییر نمی کند مگر اهالی آن را تغییر دهند سرنوشت دامپزشکی رفته رفته بدتر خواهد شد تا خودمان نخواهیم و همت نکنیم اصلاح نمی شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
2
وای برما با بی توجهی دستندرکاران دامپزشکی وافزایش بیرویه تر بیت دامپزسک بصورت تجارتی وکسب در امد
جمعی از همکاران دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
4
خواهشمندیم پی گیری لازم و قاطعانه از طریق سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی و اساتید دانشگاهی انجام شود و صدا و سیما را ملزم به عذر خواهی نمایند.این جامعه شریف و فرهیخته و مظلوم تا به کی مورد آماج بی احترامی از سوی سازمان غیر مردم نهاد صدا و سیما قرار گیرد، دامپزشکان چون پزشکان و پرستاران باید با همکاری و همدلی بین اعضا اجازه همچین توهین هایی را ندهند.متاسفانه کار به کجا رسیده که همکاران خودمان نیز آنرا در اظهار نظر های قبلی تایید می کنند،واقعا متاسفیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
3
چه کسی پشت پرده این همه بی احترامی های اخیر به رشته دامپزشکی است؟
گمنامان عرصه ی سلامت کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
واقعا تاسف خوردم. البته حرمت امام زاده به متولیشه. وقتی متولی های دامپزشکی ارزشی برای این قشر نیستن از افراد دیگر توقعی نیست. به شخصه بنده با صدا و سیما تماس گرفتم و مراتب اعتراضم رو به گوششون رسوندم. برای تماس با صدا و سیما با شماره 162 تماس بگیرید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
4
افرادی که به دامپزشکی توهین میکنند ......... و ......... هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
1
وضعیت اسف بار صنفی و معیشتی که دامپزشکان جوان به یمن پذیرش های بی در و پیکر دانشگاه آزاد پیدا کرده اند، در جامعه کمابیش انعکاس داره. میتونه این انعکاس ها اثر مثبت داشته باشه برای کمک به حل این معضل و یا اینکه مثل این سریال : یک انعکاس زشت و ناجوانمردانه از طرف یک فیلمساز و متاسفانه از رسانه ای باشه که از بیت المال تتامین میشوند.
Dr gh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
4
خیلی از رشته ها هستن جایگاه بدتر از این دارن ولی آیا جرئت به سخره گرفتن این رشته ها رو دارن ؟ انقدر دامپزشکا آموزش ندیدن از انتخاب و رشته و شخصیت خودشون دفاع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دوست عزیز دامپزشکی جزو خیلی رشته ها نیست شما ناسلامتی دکتر هستید
شما باید خود را با هم صنف مقایسه کنید نه با یک کارگر ساده
حیرت زده.
|
Sweden
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
4
جای تعجب نداره وقتی کسی که یه لیسانس عمران بهش دادند میشه متولی وزارت کشاورزی!!!!!ونه تنها کشاورزی دامپروری بلکه دامپزشکی روهم منهدم میکندو تعرفه های چندرغاز سال96 راهم امضاوابلاغ نمی کند چه توقعی از یه کارگردان2زاری دارید.روسای سازمان نظام دامپزشکی و دامپزشکی هم کماکان منفعل و ساکت نظاره گر بدبختی دامپزشکان هستندو جز پول حق عضویت وحق مجوزها کاری برای دامپزشکی نمیکنند.الان همت جمعی لازم است تاارپخش این دوریال.سریال. جلوگیری شود
پاسخ ها
Dr.m
| Germany |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
کامنتتون کاملا صحیح و جامع مختصر و مفید بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
1
طنزشم ساختن
‏نوح اگه یه چند هزار سال دیگه عمر میکرد الان با فوق دکترایِ دامپزشکی راننده اسنپ بود
زاهد پور
|
Germany
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
4
تا زمانی که جامعه ما به رشته ی وزین دامپزشکی ارج نگذارد اوضاع به این منوال است،از طرفی سینما و تلویزیون کشور ما روزانه به ساخت فیلم و سریال های سطح پایین و به دور از اداب اسلامی و ایرانی می پردازد که جا دارد مسئولان ذیربط ممانعت کنند
دامپزشک!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
6
دوست و همکار عزیزی که همه چی رو گردن نظام و سازمان میندازی، یه سوال دارم از شما و اونم اینه که نظام پزشکی و وزارت بهداشت از چه کسانی تشکیل شده؟مگه غیر اینه که اونها پزشکن. نظام و سازمان ما هم دامپزشکن. نوع نگرش جامعه دامپزشکی به مسایل همیشه کوته بینانه بوده. تا زمانی که خود تک تک اعضای این صنف برای خود شخصیتی والا و حرفه ای ترسیم نکنن (در حد عمل و نه حرف) اوضاع همینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
البته ممکن است که اعضای نظام پزشکی و وزارت بهداشت پزشک باشند و آن هم از نوع واقعی و عملی آن !! اما بدون شک در نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی اکثریت اعضا ، فقط ممکن است از دانشکده های دامپزشکی فقط مدرک دامپزشکی گرفته یا خریده باشند یا به آنها فروخته شده باشد و یا در بهترین حالت فارغ التحصیل شده باشند اما کوچکترین مهارت و تجربه ای در امر دامپزشکی نداشته باشند ولی در راس امور قرار گرفته باشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
واقعا درست میفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
9
بعضی دوستان که میگن دامپزشکی همینه. درسته درآمد پایینه،درسته تعداد فارغ التحصیل بالاست،درسته وزارت جهاد و سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی ول معطله و هزاران چیز دیگه ولی درست نیست که توهین بشه. آیا باید به یه کارگر یا رفتگر توهین کرد چون حقوقش پایینه؟! پس توهین به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست ضمنا ارزش کار بسیار بالاست هر چند درآمدش پایینه و هیچ کس حق توهین نداره. البته کسانی که این برنامه ها را تهیه می کنند بی سوادی خودشونو بیشتر نشون میدن ولی باید جواب قاطع بشنوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
12
شماره روابط عمومی صداوسیما:
02122160
پزشکان با اعتراض خودشون باعث شدن سریال مهران مدیری از پخش خارج بشه. علاوه بر اینکه اونجا انتقادات و توهین به پزشکان اینجوری بود که پزشکان رو پولکی و کم مسئولیت نشون دادند ولی اینجا در سریال به تحقیر دامپزشکان پرداخته و نه انتقاد. یک شغل رو تحقیر کردند تا مردم بخندند. نوبت ماست که حقمون رو بگیریم
آرنولد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
1
كارگردان اتفاقا عين واقعيت گفته ، سازمانى ضعيف ، مسئولين ............ و ........... نتيجشم ميشه اين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
17
من ۱۵ ساله دامپزشک اسب هستم. دامپزشکان اسب استخدام هیچ باشگاهی نیستند و پرکیس حق ویزیت میگیرند. خوب یا بد تا مبلغ حق ویزیت که حداقل ۴۰۰ تومان هست واریز نشه، اصلا حضور پیدا نمیکنیم سر بالین. جهت استخضار عرض کردم صرفا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
همه جا مثل شرایط شما نیست
مثلا بعضی مسول فنی ها 5 میلیون می گیرند بعضی ها 700 هزار
عدم پخش سریال= همبستگی
|
United States of America
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
14
باید مثل پزشکان بسیج بشیم تا جلو پخش این سریال موهن گرفته بشه. سریال در حاشیه به پزشکان انتقاد شغلی و مالی کرد ولی این فیلم تحقیر و توهین میکنه. از جمله حمل مدفوع اسب و تمیز کردن استطبل و...ضمن اینکه بازیگر نقش اول فیلم گریمی داره که یک فرد بی دست و پا با ضریب هوشی پایین معرفی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
بله همه دامپزشکان باید بسیج شوند و اعتراض خود را به گوش مسیولین و‌جلوگیری از ادامه پخش سریال برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
7
6
ببخشید ولی خلایق هر چی لایق. همانطوریکه در جامعه پزشکان افراد بی لیاقتی وجود دارند که در مطبشون بیکار نشستن تخمه میشکنند دکتر دامپزشک چرا باید بره اسنپ برونه کار بلد نیست. اتفاقا برای دامپزشکی تنوع کاری زیاده پرورش انواع حیوانات و کلینیک و داروخانه و ....ممکنه کسی بگه سرمایه میخواد من خودم دست خالی در حد صفر وام ده میلیونی برای پسرم کلینیک باز کردم الان بحمدلله عالیه و درآمدش با پزشکان قابل مقایسه هست خودتون به خودتون ارزش قائل بشین رشته رو خرابش نکنید تا دیگران هم به شما بها بدن .باور کنید دامپزشکی سرتر از پزشکیه حیفه خرابش نکنید یک رشته خدا پسند و پولساز و پرسوادیه . به شرط اینکه راهشو بلد باشین اگر نیستید تقصیر رشته تون نیست خودتون ضعیفید. با تشکر مادر یک دکتر دامپزشک . ویک معلم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
به نظرم شما دلال تشریف دارین مگر نه در طب دام بزرگ بیشتر موارد این چنین هست
به خاطر این همه تعریف و تمجید امثال شما است که این رشته به روز مانده
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
به هیچ عنوان پزشک و دامپزشک در شرایط کنونی قابل مقایسه نیستند یک دامپزشک با هزار پارتی میره طرح 2 تومن میدن یک پزشک با هزار ارزش و احترام میره طرح 25 تومن ماهی میدن کجا برابره؟
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
5
رییس سازمان دامپزشکی و رییس نظام دامپزشکی زحمت بکشند و به صداوسیما اعلام و اعتراض کنند که جلوی پخش سریال را بگیرند.و از کارگردان هم شکایت کنند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
5
باسلام ۰به نظر من قبل از هر کسی،اول خود یک دامپزشک باید برای کار خودش ارزش قائل بشه ،که چه بسا،در واقعیت،کار عزیزان دامپزشک ستودنی و قابل تقدیر هست.جدای از این مساله هر کسی در هر رشته ای میتونه موفق یا ناموفق باشه ،ما دامپزشک موفق هم حتما داریم ؛مساله بعدی وقتی در یک سریال یا فیلم،لهجه یا مورد کوچک دیگع میتونه مورد اعتراض واقع بشه و نویسنده رو مجبور به عذر خواهی بکنه چرا ما از این سریال انتقاد نکنیم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
لطفا همه متحد شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
5
کجا هستند کسانی که دست در دست دلالان رانتخوار فریبکارانه با انتقال سازمان مستقل دامپزشکی به صورت معاونت مستقیم به وزارت بهداشت مخالفت می کردند که نکند که پزشکان ما را تحقیر کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
البته ناگفته نماند که سازمان دامپزشکی ارتش با اداره بهداشت و درمان ارتش ادغام شد ولی نتیجه اون چیزی جز تحقیر دامپزشکان نشد متاسفانه دامپزشک شده تو سری خور پزشکان و همه پست های مدیریتی مال پزشکانه و پست های طراز دوم و سوم مال دامپزشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نه اینکه الان مهندسان کشاورری و عمران در وزارت جهادکشاورزی دست نوازش بر سر سازمان می کشند؟؟!

آن وزیر ........ علنا بر سر رئیس سازمان و مدیران کل استانی دامپزشکی عربده می کشید که:

"جمع کنید این حرفها را،
دامپزشکی وصله ناچسب وزارت جهادکشاورزی است"!!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دوست عزیزی که از ارتش مثال میزنی آیا میدانید که اگر جزو پزشکان حساب نمی کردند باید تو یگان پیاده رژه می رفتید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
لطفا نظرات رو منتشر كنيد
همون ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
2
سلام وقتی ی راننده دامپزشک بعد یادگیری سونوکرافی واسه خودش دکتری میشه اداره دامپزشکی و سازمان کاری نمی کنه همون بهتر توهین بشه بهمون
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
2
جای تأسف و تامل دارد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
8
بسیار جای تاسف است!
هرچند به صورت اغراق آمیزی در این سریال شرایط دامپزشکان ارائه شد ولی به نوعی صحیح هست و رفتار مناسب با بسیاری از همکاران دامپزشک علی الخصوص مسئولین فنی و بهداشتی نمی شود. دلیل این امر هم عدم حمایت سازمان و نظام دامپزشکی است و بالا بودن آمار فارغ التحصیلان دامپزشکی است.
در هر صورت این دلیل نمی شود که در یک رسانه عمومی به این صورت وضعیت نا به سامان دامپزشکی را به تصویر بکشند تا اندک آبروی باقی مانده دامپزشکان هم از بین برود.
امروز با هر کس که برخورد می کردم از ته دل آرزو می کردم که این سریال را ندیده باشد تا حرمت این شغل که اینقدر برایش زحمت کشیدیم اینگونه بی آبرو نشده باشد.
از ریاست سازمان دامپزشکی و ریاست نظام دامپزشکی در خواست برخورد جدی با این سریال را دارم. هرچند می دانم که تنها با چند خط نامه از سر خود رفع تکلیف خواهند کرد. همانند گذشته این نامه ها هیچ تاثیری نخواهد داشت. حرمت امامزاده به متولی اش است. دامپزشک و دامپزشکی هیچ متولی با غیرت و تعصبی ندارد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
9
سراسر توهین و تخریب و تحقیر. چندین سکانس پیاپی تخریب و توهین و تحقیر. مسئولین و بزرگان دامپزشکی کجاییید؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
روال درستش اینه پس از مکاتبه و پیگیری و عدوم نتیجه مطلوب(مانند ادامه پخش از صدا و سیمای میلی)استعفا بدن تا ببینیم قدری غیرتمند تشریف دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
اگه نظر جامعه نسبت به دامپزشکی عوض بشه دانشگاه که بدون دانشجو نمیمونه یه سری رتبه پایین تر دانشکده های دامپزشکی رو پر میکنن متاسفانه ایراد از خود جامعه دامپزشکی هست کسی که سواد و توانایی داره اگه شرایط کاریش خوب نباشه هر جای دنیا بره موفق میشه اما متاسفانه بسیاری از همکارای ما....برای همین هم هست که بعضا این حقارتها رو باید تحمل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
لطفا بی جهت هی در مورد رتبه های پایین ابن رشته صحبت نکنید چرا که بسیاری از دامپزشکان با علاقه و رتبه های بالا وارد این رشته شده اند مگر در همین رشته پزشکی یا دندانپزشکی رتبه های صدهزار مشغول به تحصیل نشده اند اما اجازهنمیدهند به خودشان و جامعه پزشکی توهین شود.چون برای خودشان ارزش قایل هستند.اول طرز تفکر خودمان را تغییر دهیم تا دیگران اجازه تحقیر و توهین نداشته باشند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
وقتی این قشر تحصیل کرده نمی‌توانند با هم متحد شوند حق خودشان را از مسولین مطالبه کنند .و هرکدام موفق هستند درد باقی همکارانش رانمی فهمه باید منتظر توهین‌های بیشتر هم باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
1
میگم قسم خوردن گناه داره ولی شرایط تمام دامپزشکان کشوره بگذارید توی این فیلم از حقوق دو میلیون دادن بگن چرا واقعیت را کتمان کنیم چرا با دکتر دکتر دکتر گفتن نون میشه
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دقیقا درسته.....
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
12
نه دوستان این توهین هست حالا وضعیت کدوم رشته خوبه که دامپزشکی بده تازه دامپزشک خوب و موفق هم زیاد داریم منم هم راستا با حکیم مهر این توهین را محکوم میکنم چرا یه فیلم درست از دامپزشکی نباشه?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
فقط اتحاد برای برخورد جدی
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
4
وقتی برخی از ادارات کل دامپزشکی استانها دامپزشک ها را برای واکسیناسیون به روستاها می فرستند چه انتظاری از یک کارگردان دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
واقعا؟ کدوم استان؟
ساعد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
12
واقعا منزجر کننده است . من به عنوان یک دامپزشک با 28 سال سابقه دولتی در عرصه های محتلف در از این درجه وقاحتی که صدا و سیما در حق دامپزشک روا داشته تاسف میخورم . من تا بحال ندیده ام ونشنیده ام که یک دامدار یا حتی کارگر دامداری اینگونه بی احترامی بخرج دهد. بی سبب نیست که اقبالی هم به سوی این صدا وسیمای میلی نیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
11
2
باید ظرفیت نقد رو داشته باشید
فیلم مشکل نداره
بالاخره در هر فیلم چندین شغل وجود داره
مهم ضعف سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی و نهاده و رسانه های وابسته اون هستند
فیلم داده قسمت خیلی کوچکی از ضعف دامپزشکی و عدم حمایتها و ... رو مطرح می کنه
پاسخ ها
دامپزشک
| United States of America |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مساله مطرح کردن نیست که مساله توهین هست مساله وجهه دامپزشکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
متاسفانه جامعه و صدا و سیما اصلا این رشته را نمیشناسند و متاسفانه به عمد یا سهوااز یک کارشناس خبره جهت مشاوره استفاده نمیکنند.این نقد نیست بلکه یک توهین واضح است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
7
1
واقعیت جامعه دامپزشکی هست . در کشتارکاهه ؛ کارخانه ها ، مراکز بسته بندی و ... مسیولیتهای بی ربطی به دامپزشک داده میشه با حقوق پایین ..
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
4
3
هرکسی نان داد فرمان داد
کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
3
2
نظام دامپزشکی استان ............ بیشتر شبیه نظام مرغداران ودامداران شده
نه امنیت شغلی داریم،نه بیمه،نه تعیین قیمت سالیانه
کاش ماهم طویله تمیزمیکردیم ولی تکلیفمون با نظام و وزارتمون مشخص بود
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
4
بنده در این فکرم که چرا حداقل اساتید دامپزشکی در برابر این توهین ها سکوت کرده اند وقتی چهره های مطرح این رشته سکوت کرده اند چه ایرادی به تازه واردها وارد است
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
نکته همین جاست.من اگه جای این دولت بودم خوندن دامپزشکی رو برای همه اجباری و رایگان می کردم،وقتی دامپزشکی می خونی عمرا اعتراض خیابانی نمی کنی.دستتو ببرن،باز هم لال می مونی.جالبتر اینه هر کاری در هر شرایط هم بهت بگن انجام می دی تازه ممکنه همون کار رو یه دیپلم انجام نده.این رشته نابود شده.مسئولین یه کم از کوتاهی ها و بی فکری هاشون کم کنن،شاید بشه برای این رشته به کما رفته کاری انجام داد.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
10
الان گناه من که با هزار خواهشو التماس و فشار به تمام اعضا خانواده متقاعدشون میکنم هر ترم شهریه کزایی دانشگاه آزادو بدم که یه روزی دکتر بشم چیه؟الان پدره من این وضع دامپزشکارو ببینه من چه جوابی بدم بهش؟انقد بی صاحابه دامپزشکی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دوست عزیز همین امروز انصراف بده و دوباره کنکور بده
من بعد از ۲سال بیکاری محض و بعد از ۱۰ سال دوباره دارم میخونم که دوباره کنکور بدم
جلو ضرر رو هر وقت بگیری سود کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
0
این تحقیر نیست حقیقت هستش بخش دولتی هم سال ها هستش که با حقوق هاش داره دکتر هاش رو تحقیر می کنه بخش خصوصی هم همین طور جای دکتر و کارگر عوض شده کارگر شده مالک و دکتر شده کارگر سیاست دولت همینه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
11
سلام وعرض ادب خدمت همکاران گرامی
متاسفانه بازهم به همت مسولین نالایق صدا وسیمای میلی کشور دیشب شاهد پخش سریال زیر هم کف بودیم که شخصیت حرفه ای یک دامپزشک را دستمایه طنزی کثیف قرار داده که در آن بدترین توهینها از طرف کارگر و صاحب یک مجموعه سوار کاری نثار وی میشود.خدارا شاهد می گیرم قلبم ازشدت ناراحتی درد گرفته بود.
این قشر شریف شایسته معرفی بهتر است نه اینکه هروقت کفگیر به ته دیگ خورد دستمایه طنز وتوهین قرار بگیرد.
بنده بیش از ۱۵ سال است که شاهد هنرنمایی و خدمات شایسته وگاهی ازخود گذشتگیهای فراوان همکارانم در حفظ بهداشت و سلامت زنجیره غذایی کشور وهمچنین کاهش آلام حیوانات زبان بسته ودیگر مخلوقات خداوند هستم.ولی هیچگاه ندیدم که برنامه ای درخور وشایسته درجهت معرفی این صنف شریف وخدمات والای آنها در هیچ کدام از رسانه های کشور شود.
به جد از جامعه دامپزشکی وجامعه دام کوچک وریاست سازمان وهمه همکاران ارجمند خواهش میکنم نسبت به اینگونه موارد واکنش مناسب نشان دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
کاملا صحیح میفرمایید .اصلا بر فرض ایطور هم باشد با چه مجوزی به قشر تحصیل کرده ای که در تمام کشورها قابل احترام و ارزشمند است توهین میکنند .
کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
4
حکیم مهر جان این سوژه هارو از کجا گیر میاری دلمون خودش خونه، ولش کن بنظر من سایت و تعطیل کن بهتره،بخدا دارم سکته میکنم بقران
همه مون درآستانه خودکشی هستیم بقرآن
تازه روسای محترم شبکه هارو ندیدین چقد محترمن!!!!!!
سیمین ابراهیمی
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
یه سال در یک برنامه طنز مربوط به بچه ها به هم وطنان آذری توهین شد اونا با اتحاد خودشون پدر کارگردان و بازیگرا رو درآوردن طوری که مجبور به عذرخواهی شدن .
جا داره مسولین دامپزشکی هم اگه غیرت دارن همین کار بکنن تا دیگه کسی به دامپزشکهای شریف و زحمت کش توهین نکنه همینطوری حق و حقوق دامپزشکها پایمال شده دیگه هرننه قمری از جاش بلند شد به این قشر توهین نکنه . پسر من دامپزشک خونم بجوش آمد خدا از سر تقصیر شون نگذره
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
این یه فیلم بود که دیده شده،متاسفانه همه اینها واقعیت داره و کسی به دامپزشک بودن کاری نداره.من تو این محیط ها بودم وضعیت رو می دونم.تنها چیزی که می تونه گردن سرکارگر و بعضا دست راست کارفرما رو بشکنه،اینه که قبلا در دانشگاه یا محیط مناسبی شما توانایی عملی و علمی بالایی رو به دست آورده باشید و لطفا به سرکارگر و کارگر هیچ اطلاع علمی ندید،همین ها بعد مدتی همین اطلاعات رو به سر یه دامپزشک دیگه می زنن و از همین اطلاعات از این ور و اون گدایی می کنن و برای اهانت به دامپزشک دیگه استفاده می کنن و متاسفانه دامپزشک ها هم از تحقیر و خراب کردن هم لذت می برن و این محیط نیاز به سازماندهی و اصلاحات زیادی داره.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
10
وقتی خودمان به دامپزشکی رحم نمی کنیم بهتر از این نمیشه
مشاور دامپزشکی این سریال باید مشخص بشه.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
9
استادان محترم دانشکده های وزین و معتبر دامپزشکی ایران کجائید؟
تا کی فقط آموزش؟
پاسخ دانشجویان تازه وارد چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
در وزارت علوم هم دامپزشکی را بر خلاف قبل از انقلاب که در گروه دکترای عمومی گروه علوم پزشکب قرار داشت، با گروه آموزشی کشاورزی در یک جا قرار داده اند و با دانشجوی آن مانند یک دانشجوی فوق دیپلم و لیسانس برخورد می کنند.

دلسردی شدیدی در بین اساتید دانشکده های دامپزشکی حاکم شده است.

کارهای تحقیقاتی به علت نبود بودجه در وزارت علوم خوابیده است
و افراد ضعیف و ناتوان را با پارتی بازی و رانت خواری وارد دانشکده ها می کنند.

از این جامعه مایوس دامپزشکی در دانشگاه ها چه انتظاری دارید؟؟!
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
نظام دامپزشکی کارش فقط گرفتن حق عضویت هست در چنین مواردی سکوت می کند
علت هم این است که آنهایی که نخبه این رشته بودند به علت عدم احترام و عدم درآمد کافی این رشته رو رها کردند البته دوستان عزیز تهرانی درآمد بالایی دارند آنها رو استثنا قرار داد ولی در آینده آنها نیز دچار مشکل خواهند شد چون همه دارند رو به دام کوچک می آورند
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
8
اکنون زمان آن رسیده که به همت رسانه حکیم مهر نامه ای الکترونیکی تهیه و به امضای دامپزشکان برسد و رونوشت به مراجع زیربط ارسال شود تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم
آبرو از دست برود دیگر برگشتنی نیست
این صحنه ها باعث پرو تر شدن کارگرهای گاوداری ها و صاحبان دامداری ها خواهد شد
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
این که شما گفتی راه حل نیست فقط پوشاندن و نادیده گرفتن یک حقیقت تلخ هست.راه حل اینه که همه نامه به وزیرهای مرتبط و مجلس خوابیده بنویسیم و بگیم که دانشگاه هایی که فارم ندارن اصلا مجوز ندید یا تعطیل کنید. ..........................
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
10
مثل همیشه روابط عمومی سازمان دامپزشکی در خواب غفلت ............... بسر می برن. از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
8
واقعا جای تاسف دار۶ برای دوستان دامپزشکی که از پخش این سریا مضحک وسراسر توهین دفاع میکنه آیا پزشک عمومی که تازه فارغ التحصیل شده خیلی درآمدش بالاست؟چرا کسی جرات نمیکنه به پزشکان عمومی توهین کنه؟!!!چون این دوستان جامعه شان اجازه توهین نمی دهند و اگر توهینی شود همه شان یکصدا از قشرشان دفاع میکنند ولی یکسری از دوستان دامپزشک خوشحالم شدن!!!به نظر این حقیر باید به ۱۶۲ همه تماس بگیریم وجلوی پخش این سریال را بگیریم تا این مسئله بیشتر از این باعث خرد شدن دامپزشکان در انطار عمومی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
0
بیان واقعیت چه قدر به مذاق مسئولین دامپزشکی ونظام دامپزشکی تلخ جلوه داده شده .اخه مگر جای دیگر ی غیر ازاین رفتار ها سراغ دارید .چه کسی حامی بخش خصوصی ودامپزشکا ست وقتی مدیران ارشد دامپزشکی به کارشناسای اداره میگه زیاد با بخش خصوصی همکلام نشید ومشکلات را از کارفرما پیگی باشید وضعیت بهتر از این نخواهد شد .اگه مسئولین دامپزشکی ونظام کمی غیرت وتعصب داشته باشند این سریال واقعیت محض اامپزشکی رابیان کرده باید همگی شرمنده باشن وکار مدیریت را رها کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
6
روابط عمومی سازمان دامپزشکی حداکثر زحمت بکشند یک نامه بنویسند. غیر از این کاری ازشون درنمیاد. تازه رئیس روابط عمومی دامپزشکی نخونده که عمق تحقیر و توهین را احساس کنه. وامصیبتا با آبروی ما چه کردند.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
3
2
به نظر من اتفاقا خیلی هم عالیه. چه بهتر که اون بدبختایی که پشت کنکور هستن بدونن چه آینده ای در انتظارشونه و این رشته رو انتخاب نکنن و واحد های کیلویی دانشگاه ازاد مثل واحد بافت بدون دانشجو بمونه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
6
0
چرا بهمون بر میخوره؟ مگه دروغ گفتن. تا ورودی های دانشگاه کنترل نشود عزیزان همین آش و همین کاسه است. اداره دامپزشکی، نظام دامپزشکی، جهاد کشاورزی ها و وزارت بهداشتی ها ببینید مهمترین رشته که با بهداشت مردم سر و کار داره به کجا کشیده شده است.
این فیلم خیلی با ارفاق از وضعیت دامپزشکی ها یاد کرده. وضعیت بدتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
3
وضعيت دامپزشكي در كشور بسيار بد است..اما يك سوال هم مطرح است پذيرش بي رويه دانشگاه ازاد..كه با مقايسه رتبه ها در اين رشته در دانشگاه سراسري و ازاد كاملا مشهود است ؟؟؟؟؟دامپزشكان عزيز ايا تفاوت رتبه در رشته پزشكي و دندان هم در دو دانشگاه اين قدر زياد است؟؟؟؟
توهين در هيچ شرايطي قابل قبول نيست اما انتقاد يا به تصوير كشيدن گوشه اي از حقايق زياد هم بد نيست!!
پس بياييد منصفانه قضاوت كنيم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
1
دوستان و همکاران گرامی خواهشا تمامی نظرات خوانده شود و به یک نتیجه درست در جهت حفظ آبرو و برخورد مناسب با کارگردان فیلم برسیم
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86_%DA%AF%D9%88%D8%AF%D8%B1%D8%B2%DB%8C
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
3
4
چرا انقدر از يه فيلم به هم ريختين
چرا فكر ميكنين اين فيلم بدتر از تعيين تكليف فني و حرفه اي در موارد تخصصي براي با تجربه ترين دامپزشكان و پيشكسوت ترين اونها در مهمترين اداره كل دامپزشكي كشوره

چرا فكر ميكنين يه فوق ديپلم بيسواد كه تو عمر حرفه ايش يكبار پاش به فارم نرسيده نميتونه براي پيشكسوتي كه بيشتر از سي سال تو اداره مبارزه تجربه داره تعيين تكليف كنه حتي تو ميزان و نحوه سم مصرفي براي مبارزه با بيماريها

چرا فكر ميكنين كسي كه حتي نحوه تزريق واكسن آبله در طيور را نميداند نميتواند رئيس اداره طيور يك استان نه از نوع دور افتادش نشه

چرا فكر ميكنين ........ از اين چرا فكر ميكنين ها زياده عزيزان من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
6
جناب رفیعی پور.
*. ارمغان دوران با عزت و طلایی ات برای دامپزشکان این بود؟

آقای دکتر ماکنعلی نظر شما چیست؟

این را بدانیم که این * توهین * برای همگی دامپزشکی ست.
این توهین خصوصی نیست عموم دامپزشکان را شامل است.
اسکندر مقدونی
|
France
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
11
3
از بابت این سریال بسیار بسیار خوشحالم
تا شما باشین که دامپزشک نشین. خخخخخخ
ما پیرادامپزشکی ها لااقل نمیسوزیم و با شرافت زندگی می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دوست عزیز مشکل دامپزشکی اینه که جایگاه افراد توی هیچ بخشی مشخص نیست وگرنه تو هیچ صنفی کاردان به مقطع بالاتر توهین نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اگه به ما دامپزشکا توهین شده به شما که یه درجه پایین تر از ما هستین بیشتر توهین شده پیرادامپزشک گرامی.نزول سطح فکر ببینید چقدره که شما خوشحال میشین.اللهم اشفع کل مریض
Vet.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
3
از حکیم مهر صمیمانه سپاسگزاریم.
اطلاع رسانی و همدردی یکایک شما عزیزانی که در حکیم مهر حضور ی جدی و سازنده دارید قدردان هستیم.
نگین
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
3
متاسفانه تا زمانی که پذیرش بی رویه به خصوص در دانشگاه آزاد کنترل نشه باید شاهد توهین وتحقیر بیشتری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دوست عزیز بیش از 50 درصد دامپزشکان شاغل فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستند
لطفا بر روی قابلیت خودتون کار کنید نه صرفا مدرک که کاغذی بیش نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
0
بهتره ببین آخره سریال چه می شود
شاید پند آنور خوبی بود یاآخرش همکاردامپزشکمون به با شرایط چگون کنار موسوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
9
3
بابا بی خیال ..‌‌ دامپزشکی در سراسر دنیا یه جورایی جای شوخیش زیاده. ما تعدادمون زیاده وگرنه دامپزشک مقیم در هرجا مثل فروشگاه و قصابی و ضایعات گوشت و ... چه معنی داره. ما داریم کار کاردان و کارشناسو دامپرور و ... رو بزور میگیریم انجام میدیم چون زیادیم. اینم از عوارضشه. ناراحت شدن نداره داره کاملا راست میگه. همه ما از این خاطرات داریم. سخت نگیرید برای ارتقا اهمیت شغلمون و احترام بهش باید تلاش کرد حرف زدن فایده نداره. یه عده مفت خور بی خاصیتیم نشستیم تو بسته بندی دیر میایم زود میریم هیچ کاری هم نمیکنیم و میگیم دکتریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
...............تودامپزشک نیستی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مشکل جامعه دامپزشکی امثال شماست
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
دقیقا.. واحدهای بسته بندی گوشت واسه بازدید میرفتیم دکتر دامپزشک فقط سیگار دود میکرد. هرچیم راجب دما و زمان جمودنعشی و از این قبیل مسائل سوال میکردیم جواب نمیداد. گوشتو با مو و کصافط چرخ میکردن صداش درنمیومد....
جالبه این دامپزشکا اونوقت رشته های صنایع غذایی که با خوراک انسان سروکار داره و خیلی حساس تر و تخصصی تر و سخت تر هست مقایسه میکنن اونم از حرصشون....
پدر بزرگ منم گاو زایمان میکرد.. آمپولم میزد...به هیچ کارشناس و دکتریم اجازه دست زدن نمیداد چون ی چندتا از داماشو کشتن ..........
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
3
نظام دامپزشكي خواب تشريف داره ؟؟؟ كجا هستند اقايان ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
3
جنس مدیریت سازمان صدا و سیما با جنس مدیریت در سازمان دامپزشکی یکی است. چندان دل به عملکرد سازمان دامپزشکی در این زمینه دلخوش نباشید، چون غم نان کارمندی در سازمان دامپزشکی همواره بر تمامی موارد خارج از سازمان اولویت داشته است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
5
1
آقا برنامه خوبیه حداقل سختی های زندگی یک دکتر دامپزشک را به جامع نشون می ده .
نشون می ده این حرفه چقدر مظلوم هست .
نشون می ده که چه ظلمی به این قشر تحصیل کرده داره می شه
که خود جامعه بهتر بشناسه این قشر زحمت را که با وجود تحصیلات سخت که دارند چه کارهای می کنند .
ولی حالا تو این سریال چرا طرف رفته تو مرکز پرورش اسب !! مگه جای بهتر نبود که نشون بدند !!!
این هم زمینه کاری داره این رشته (از زمینه ها ی درمانی-انواع دام پروری-صنایع داروی انسانی/دامی و انواع مسئول فنی )
چرا بدترین زمینه کاری را با کمترین درآمد را نشون دارند می دند !!
البته من فکر کنم آخر سریال خوب باشه شاهنامه آخرش خوشه چون زمینه های کاری بهتری هم هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
1
5
متاسفانه عده ای از افراد که میان نظر می دن قطعاً دامپزشک نیستن و دلسوز دامپزشکی نیستن،باید همه اقشار مختلف دامپزشکی از سازمان دامپزشکی و نظام دام پزشکی و اساتید و بخش خصوصی اعتراض خود را کتباً به سازمان مزخرف صدا و سیما اعلام فرمایند تا دیگر به خود اجازه توهین به این قشر زحمت کش و فرهیخته و مظلوم ندهند. قدری از جامعه پزشکی و پرستاری و حتی معلمان بیاموزید که با تمام مشکلات برای خود و حرفه خود شخصیت و کلاس کاری قائل اند و زیر بار حرف بد و توهین به خود و همکاران خود نمی روند. از ماست که بر ماست،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
2
5
تو که پیرا دامپزشکی و از توهین به دامپزشکان خوشحالی،باید بری ..........، حقته که هیچ دامپزشکی توی ........ رو الکی به کار نگیره تا از گشنگی ........، ..... اگه واکسن نده دستت که بزنی .......، ،نمک می خوری نمکدان میشکنی، ........ به امثال شما ها که کلاس کار دامپزشکی رو اوردین پایین و خودتون رو همه جا به عنوان دامپزشک معرفی می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
1
2
چرا اعتراض می کنید؟؟؟ مشکل بیکاری دامپزشکی با همین چیزها به گوش مسیولین می رسه.
حرف نظام و سازمان باور نمیکنن
سال 86 یه سریال پخش میشد پزشک راننده آژانس بود و کلی تحقیر میشد. بعد از اون کمی نگاه مسِولان نسبت به تعداد فارغالتحصیل و ایجاد زمینه های بیشتر اشتغال پزشکان ناگهان چرخش کرد و به این نقطه که الان هستیم رسید.
پاسخ ها
دامپزشک ارتش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
سلام.درعین وجود مشکلات در صنف دامپزشکی، ولی این تمسخر سریالی به علاج منتهی نمیشه. اگر مشکلات موجود در سایر شاخه های طبابت، مثلا انسانیش، اینجوری منعکس بشه،قطعا با اعتراض صاحب منصبان مواجه میشه.
سوارکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
3
5
دانشجویان محترم دامپزشکی باید پرچم دار اعتراض به صدا و سیما باشن و این سریال دوزاری رو تعطیل کنن یادمه در زمان دانشجویی یک نماینده مجلس حرف بی ربط زده بود در خصوص حق محرومیت از مطب دامپزشکان گفته بود دامپزشک مطب نمیخواد باید بره تو طویله کار کنه اینقدر اعتراض دانشجویی بالا گرفت که از ...خوردن پشیمون شد و عذرخواهی کرد درسته مشکل زیاد داریم مسئولین با کفایت نداریم حقوق پائین داریم ولی عزت و احترام داریم اجازه نمیدیم یک کارگردان بیسواد و بی فرهنگ و بی ادب به ما توهین کنه حتی در قسمت دوم به بازیگران و هنرمندان و روانشناسان توهین میکنه کلا صدا و سیما افتاده به دریوزگی با رفتن مجریان و کارگردانان و تهیه کنندگان توانمند به خارج از کشور یا شبکه خانگی و اینترنتی مجبوره با دروغ و توهین و ........ فیلم و سریال بسازه ولی ما اجازه توهین به خودمون رو نمیدیم
عصبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
3
4
مشکل اینجاست که بعضیا از روی بیکاری تن به این کارا میدن اگه اتحاد داشته باشیم این دامداره که به دامپزشک نیاز داره.برای منم همچین اتفاقی افتاد و گفتم فقط کار دامپزشکی میخاید در خدمتونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
5
5
دانشجويان محترم دامپزشكي كه با رتبه ٦٠٠٠٠وارد شدند وواقعا احساس ميكنند دكتر شدند؟؟نه دكتران عزيز رتبه پزشكي و دندان نهايتا تا ٣٠٠٠ است.. با پوزش و عذر خواهي از دامپزشكان ١٠درصدي دانشگاه سراسري و ازاد كه در جاي درست خود قرار دارند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
5
5
.........ی که می خواهی تفرقه بندازی بین دامپزشکان، بدان که کلمه دکتران غلط است،لطفا کاردان ها و پیراپزشکان اظهار نظر نفرمائید.کاردانی دامپزشکی حساب نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
1
واقعيت تلخ است،، سونامي دانشجو و سطح سواد و رتبه هاي دانشجويان سالهاي اخير بر كسي پوشيده نيست..!!!
ضمن پوزش از ترازهاي مناسب پذيرفته شده در اين رشته كه قطعا اين أفراد هم موافق پذيرش غير اصولي دانشجو هستند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
1
متاسفانه چند نکته مهم هست،
اول_متاسفانه مدیران این صنف مدیر نیستند و عاشق پول و میز هستند
دوم_کشوری که در اون بیرون بردن پت مشکل داره،نیازی به دامپزشک نداره
سوم_فرهنگ و سطح آگاهی در این کشور وجود نداره،آدمها ارزش کنترل بیماری رو نمیفهمند.بطور مثال بدون حمایت از صنف دامپزشک،انواع گوشت،مرغ و غداهای آلوده بدست ما می رسه و بیمار می شیم،ولی پول گزاف و وقت می دیم برای درمان.
چهارم_دوستان پزشک و دندانپزشک پر ادعا فقط لطف کنند و تحقیق کنند اعتبار دامپزشکی رو با خودشون در همه جای دنیا.
پنجم_ دوستان پزشک و دندانپزشک فقط لطف کنند و آناتومی دامپزشکی رو یک نگاه بندازند و بعد ادعای سواد و رتبه کنند،با کمک معلم کنکور و خرید سوال کنکور میشه رتبه زیر ۱۰۰۰ آورد.
ششم_توی این مملکت اصلا سواد و میزان دانش مهم نیست،چون شما ببینید میزان سواد و دانش وزرا و رئیس جمهور ما چقدر هست.

در پایان دامپزشکی عشق هست و کاسبی نیست ....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
با سلام .
ادعايي در كار نيست اينجا ايران است و متاسفانه وضعيت پذيرش دانشجو به همين منوال است..در كشور هلند تنها دو دانشگاه دامپزشكي تدريس ميشود و تنها ٣٠ دانشجو در سال و بسيار هم ر
ورودي سختي دارد.
و در خصوص مورد پنجم، ابهام و شبهه در سختي دروس دامبزشكي نيست ،
كلاس كنكور براي همه در دسترس است! خريد سوال كنكور موردي است.. ايا همه رتبه هاي زير ٣٠٠٠در كشور ما با خريد سوال وارد دانشگاه پزشكي شد ه اند؟؟؟شكي در تعدد دانشگاه و پذيرش غير اصولي وجود ندارد.دانشجويان رديف اول دامپزشكي هم موافق اين مورد هستند..!
موفق و پيروز باشيد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
3
3
دام دار در طول دوران کارش حداقل با 30-40 تا دامپزشک ،دام پرور پیر و جوان سرو کار داشته پشت ظاهر ساده اش دنیایی از تجربه است از موقعی که رفتارت رو با دام میبینه ،میفهمه توانایی ات چقدره
وقتی نمیتونی یک تزریق ساده انجام بدی و میشه آبسه
وقتی یک پرولاپس رو جوری جا میزنی و میدوزی که باعث حبس ادار میشه یا عفونت شدید
وقتی مقید کردن اسب و گاو رو بلد نیستی و با هر تکون حیوان نیم متر میپری
وقتی به جای تزریق وریدی اونهم ورید وداج به کلفتی شلنگ زیر جلدی میزنی ،از هر طرف حیوان یک کیسه آویزون میشه
وقتی با ببینم چی میشه، نسخه میپیچی
و...
برمیگرده به موقعی که با نمره های ناپلئونی درس ها رو پیچوندی و رفتی
جزوه رو تکثیر کردی و نخوندی
رفقا جان حضور زدن
حالا با این کارات آبروی عزیزانی رو میبری که به عشق و علاقه درست کار میکنن
یک بز گر یک گله رو گر میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
واقعا بی ربط گفتی دادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ربطش به سریال چیه .........جان؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
با تصویب قانونی لازم الاجرای مجلس شورای اسلامی، سازمان دامپزشکی به صورت مستقل از سازمان غذا و دارو و بدون هیچ گونه ارتباط سازمانی با پزشکان در قالب معاون مستقیم وزیر بهداشت با کلیه اختیارات موجود فعالیت می کند.
یک دکتر از جمع دامپزشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
1
سلام ب همه، این سریال اگه میگیم علنا داره فقط ب دامپزشکان توهین میکنه برای اینه ک بیشتر دانش آموخته های رشته های دیگه هم یا مغازه زدن از بیکاری و اینکه نتونستن تو رشته خودشون کار پیدا کنن یا تو همون اسنپ کار میکنن یا متاسفانه بعنوان خدماتی تو بیمارستانها مشغولن ولی حالا چرا اینا فقط رو دامپزشکا دست گذاشتند و مسخرشون میکنن والا نمیدونم ولی خیلی دامپزشکم هستن ک تو همین رشته مشغول کارن
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
4
0
کارگردان فیلم بهمن گودرزیه
تو ویکی پدیا از خجالتش در اومدم
دامپزشک
|
Luxembourg
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
1
آقای سالار با بخشی از فرمایشات شما درمورد افزایش بی رویه ظرفیت دانشکده های دامپزشکی موافقم.. اما با بخش بیسوادی دامپزشکان کاملا مخالفم.. اولا دانشگاه ها و فارغ التحصیلان دامپزشکی همگی مثل هم نیستند و دانشگاه ها و دانپزشکان موفق هم داریم، ثانیا آیا به نظر شما همه فارغ التحصیلان پزشکی و دندانپزشکی باسوادن؟ آیا به پزشکان بی سواد و کارنابلد در جامعه برنخوردید؟ آیا جامعه پزشکی اینگونه اهانت صدا و سیمای سراسری به جامعه پزشکان را بر میتابد؟ لطفا اگر دامپزشک هستید، به مجموعه و زیر مجموعه حرفه ای خودتان احترام بگذارید تا دیگران هم احترام بگذارند.‌. هرچند که بنده معتقدم این سریال بیانگر بی کفایتی مسئولین ماست.. اما مخاطبین این سریال فقط جامعه محدود دامپزشکی نیست بلکه اکثریت جامعه است با طبقات متفاوت.. به این فکر کنید که حرمت دامپزشکان چقدر خدشه دار شده در نگاه مردم.. اعاده حیثیت دامپزشکان از صدا و سیما در کنار اعاده جایگاه و حقوق شهروندی دامپزشک از سازمان و نظام باید همزمان در دستور کار قرار گیرد و قطعا باید از قشر مظلوم دامپزشک عذرخواهی شود..
همکار دامپزشک
|
Luxembourg
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
2
2
همکار دامپزشک ناشناسی که میگی دامپزشکان بی سوادن و فلان و بیسار..
شما ظاهرا این نمونه هایی از بیسوادی و درس نخوندن و پیچوندن رو که گفتید، خودتون هستید که یاد خاطرات دانشگاهتون افتادید، واقعا با چه اعتماد به نفسی تمامی دامپزشکان رو جمع بستید که بی سوادن.. اتفاقا اصلاح پرولاپس و تزریق وریدی به قول شما وداج رو هر دانشجوی ترم ۳ هم میتونه انجام بده.. شما هم اگر سر کلاس عملیات درمانگاهی هات بودی قطعا میتونستی نسخه های صحیحی بپیچی، ضمنا جزوه هاتو خودت بنویس داداش.. مرسی که از خاطراتت و حسرتهات برای قشر با شخصیت و تحصیلکرده دامپزشکی گفتی، خیلی دوست دارم همینجا بگی کدوم دانشگاه بودی که ناپلئونی بهتون نمره میدادن داداش.. والله ما دهه شصتیها که سال ۸۰ کنکور دادیم پوستمون کنده شد با درسها.. میدونی که سال ۸۰ برای دامپزشکی باید رتبه زیر ۳۰۰۰ میاوردی، الان ولی با ده هزار حتی پزشکی میرن بچه ها.. لطفا اینقدر همکاراتو ضایع نکن.. ما همه توی یک‌کشتی هستیم داداش.. پس میختو بکش بیرون تا غرقمون نکردی ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
2
عف بر كشور و نظام و مملكتي كه اجازه اينگونه برخورد با رشته ها و مشاغل مختلف رو ميده،هر چند وقت يكي از رشته ها و مشاغل رو دست آويز ساخت سريال هاي ابكي خودشون مي كنن
هر كسي كه در هر رشته اي رشد لازم رو نداشته از كوتاهي كردن خودشه،وگرنه اين شغل جزو بهترين مشاغل هستش
من هفت ساله دامپزشك شدم و كلينيك خودم رو دارم و از تمام دوستان پزشك و دندان پزشك و ..... موفق ترم
خواهشي كه دارم اول تامل بفرماييد بعد إظهار نظر بفرماييد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
3
هموطن عزيز.سالهاي اخير وضعيت پذيرش دانشجو فاجعه است تا45000 ..
مورد سال ٨٠نيست واقعيت جامعه پذيرش بدون قانون دانشجو است..
پاسخ ها
دامپزشک
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بیشتر اونهایی که برای دامپزشکی اومدن صرف دکتر شدن اومدن
مساله اصلی اینه با اینکه تعداد کمی شاغل هستند هنوز نتوانستند حقوق اونها رو صحیح بدن
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
عزیزم شما اگه دکتری دامپزشکی خونده باشین حتما میدونین که امسال ۱۲۰۰ دامپزشک گرفتن و پارسال که بیشترین میزان پذیرش بوده پنج هزار نفر گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
تبریک میگم دیگه خیلی خیلی کم گرفتن امسال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
1
واقعیت تلخه !
دامپزشک متخصص آبزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
بازیگر مرد نقش دامپزشک همان خواننده آهنگ سوسن خانم خوشگل خانم نیستند؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
همسر من دامپزشک هست و اکثر دوستان خانوادگیمون هم دامپزشک هستن . من تا به حال دامپزشک بیکار ندیدم . همشون از نظر سطح درآمد با پزشکها رقابت میکنند . حالا چرا از بین این همه دامپزشک موفق بابد دست روی همچین موردی گذاشته بشه جای سواله . احتمالا کارگردان یه مشکل شخصی با جامعه دامپزشکها داشته . واقعا وقتی توی جمع این سریال پخش میشه خیلی خجالت آوره . این مملکت جای زندگی نیست . من از یه خانواده انقلابی هستم ! ولی بعد از سالها احساس یاس از زندگی در ایران میکنم .نه به خاطر این سریال به خاطر همه گرفتاریها و نابسامانیها . چه در سازمان دامپزشکی . چه در وزارت لهداشت و درمان که خودم کارمندش خستم و چه سایر سازمانها و . . .
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
همون انقلابی هستین که تو اداره جاتا کارمندین.... کمتر ناله کنین لطفا.. همسرت حقوق بالا داره خودت کارمندی میای ناله میکنی؟ همون انقلاب نبود تو خونت نشسته بودی چاییتو میخوردی ............
نظر شما
ادامه