کد خبر: ۵۳۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران گفت: بعد از انتقال وظایف بازرگانی بخش کشاورزی به وزارت صنعت، واردات خوراک دام و طیور توسط دلال ها صورت می گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «امین شالچیان» مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران اظهار کرد: این تعاونی زیر نظر اتحادیه نظارت فعالیت می‌کند و سهامداران آن اتحادیه های مرکزی سازمان تعاونی روستایی ایران هستند وبه دنبال آن است که زنجیره‌های تولید را تکمیل کند اما بعد از انتقال وظایف بازرگانی بخش کشاورری به وزارت صنعت، معدن و تجارت حتی یک دلار برای واردات این محصول به ما به عنوان نماینده تولید کنندگان اختصاص نیافته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران افزود: هر ساله این شرکت وابسته تعاونی های بخش کشاورزی جو، ذرت و کنجاله سویای مورد نیاز دامداران را تامین می‌کرد، اما در شرایط فعلی این ارز در اختیار دلالان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برای حمایت از تولید لازم است که چرخه تولید کامل شود و نهاده‌های مورد نیاز توسط خود تولیدکنندگان به جای واسطه‌ها تامین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از چرخه‌های تولید برای فروش کالا و تأمین نهاده‌های تولید از جمله فعالیت‌های این شرکت بوده اما بیشتر در زمینه بازرگانی خارجی است ادامه داد: برای حمایت از کشاورزی باید به حوزه بازرگانی آن نیز توجه کرده و این بخش را توسعه دهیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
قبلا جهاد دلالی میکرد پس ناراحت نباشید
نظر شما
ادامه