کد خبر: ۵۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در جلسه هیئت اعزامی بازرسی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: به منظور ایجاد بستری مناسب برای خدمت رسانی به مردم، باید برخی دستورالعمل های دست و پا گیر سازمانی با حضور کارشناسان خبره سازمانی و استانی بررسی و برای اجرا بازبینی شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، از روز دوشنبه 8 مهر ماه هیئتی متشکل از رئیس بازرسی ، مسئول امور استانها و کارشناسانی از دفاتر بازرسی، دارو درمان و طیور سازمان دامپزشکی کشور بمنظور تطبیق عملکرد با دستورالعمل ها و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور بمدت 2 روز در محل اداره کل مستقر شدند.

«دکتر سید حسین رضوانی» در جلسه ای که به همین منظور با حضور روسای ادارات ستادی در محل سالن جلسات تشکیل شد ضمن معرفی استان در حوزه دام ، طیور و آبزیان و ظرفیت و پتانسیل استان و نیز ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از تولید در سال "رونق تولید" خواستار بازبینی مجدد دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور با حضور کارشناسان استانی و تبیین مقررات سازمانی بر اساس شرایط اقلیمی و شرایط استانی هر منطقه شد.

در ادامه دکتر غفاری رئیس بازرسی سازمان دامپزشکی کشور هدف از حضور این هیئت را در استانهای مختلف کشور ، بررسی انطباق عملکرد استانها وفق دستورالعمل های ابلاغی سازمان برشمرد و تاکید داشت، در این بازدیدها نقاط ضعف و قوت استانها در حوزه دامپزشکی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی احصاء مشکلات طرح شده توسط مردم و همکاران بخش های مختلف دولتی، غیر دولتی و تشکل های وابسته به صنعت دام، طیور و آبزیان را از دیگر اهداف مهم این هیئت در بازرسی های استانی اعلام کرد و گفت، اخذ پیشنهادات سازنده برای رفع موانع تولید برای تولید کنندگان و ایجاد بستر مناسب برای تهیه محصولات و فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی برای مصرف کنندگان و آحاد عمومی جامعه از دیگر برنامه های بازرسی سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
4
کجای دنیا دو روز میروند بازرسی تا میزان انطباق عملکرد را در سه حوزه مختلف کاری ارزیابی کنند؟ هدف گشت و گذار است .هوا بس ناجوانمردانه خوب است شمال.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
3
لوگو سازمان در مازندران سبزه! مازندران خودش پیشرو در اصلاح قوانین بوده از لوگو شروع کرده.:))
نظر شما
ادامه