کد خبر: ۵۱۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اداره کل دامپزشکی مازندران با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، صبح روز چهارشنبه 20 شهریور «عبدالله رضییان» نماینده مردم شریف شهرستانهای قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در خانه ملت به منظور اطلاع و پیگیری از خدمات دامپزشکی در حوزه انتخابیه خود با مدیر کل دامپزشکی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی برای جلوگیری از بروز و انتشار بیمارهای دامی در استان بر خدمت‌رسانی صادقانه به بهره‌برداران برای تامین سلامت و ایمنی غذایی تاکید کرد و افزود: هر گونه کوتاهی در ارائه خدمات دامپزشکی می تواند اثرات منفی قابل توجهی در بهداشت عمومی جامعه داشته باشد لذا بر خود واجب می دانیم تا با حمایت همه جانبه در خانه ملت شاهد ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه باشیم.

«دکتر سیدحسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان مازندران نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه بهداشت دام و طیور اظهار داشت: با مجموعه اقدامات نظارتی و کنترلی در استان که در سال جاری داشتیم تا کنون بیماری خاصی در استان گزارش نشده اما با توجه به وسعت استان و پتانسلی که در زمینه پرورش دام و طیور و صنایع وابسته در استان داریم، باید با حمایت مسئولین ارشد ملی و استانی تلاش مضاعف نمائیم تا در حراست و صیانت از سرمایه عظیم ایجاد شده موفق باشیم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
1
جناب رضاییان عزیز تا تعرفه های دامپزشکی افزایش چشمگیری پیدا نکنند هیچگاه جامعه تاثیر دامپزشکی در زندگی را درک نخواهد کرد.
نظر شما
ادامه