کد خبر: ۵۱۷۴۳

رییس مجمع سازمان بهداشت جهانی دام در راه تهران است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی ریس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه اجلاس منطقه ای OIE در ژاپن با «دکتر مارک شیپ» ریس مجمع سازمان بهداشت جهانی دام دیدار نمود.

در این دیدار گزارشی از اقدامات ایران در مبارزه و کنترل بیماریهای آنفلوانزای فوق حاد، تب برفکی، PPR و بروسلوز به رییس سازمان بهداشت دام ارایه گردید.

«دکتر رفیعی پور» دبیرکل منطقه اسیا و اقیانوسیه و ریس سازمان دامپزشکی کشورمان ضمن برشمردن نقش ایران در منطقه به موفقیتهای اخیر ایران در باز کردن بازارهای صادراتی به روی محصولات ایرانی اشاره کرد و گفت امروز کیفیت محصولاتی دام و طیور و ابزیان ایران مورد تایید بسیاری از کشورهای دنیاست.

دکتر رفیعی پور افزود ایران به دنبال نقش واقعی خود در حوزه سلامت دام دنیاست و در این راه برنامه های ملی خود را مطابق استانداردهای OIE تدوین و ابلاغ کرده است.

در این دیدار که با حضور مدیر کل سازمانهای تخصصی روابط عمومی و بین الملل سازمان «دکتر بهمن عابدی کیاسری» انجام گرفت برنامه های سفر ریس سازمان بهداشت جهانی دام به ایران با دکتر مارک شیب هماهنگ گردید و مقرر شد بزودی انجام پذیرد.

بنا بر این گزارش ریس سازمان بهداشت جهانی دام در سفر به ایران با وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت و کمیسیون کشاورزی مجلس دیدار خواهد نمود و از مراکز علمی و اجرایی دامپزشکی بازدید می نماید.

مراسم روز دامپزشکی نیز با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
ادامه