کد خبر: ۵۰۹۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: عرضه غیربهداشتی یکهزار و ۸۵۰ کیلوگرم گوشت در چهار هتل پنج ستاره مشهد محرز شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «قاضی امید جلیلی» اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر اداره دامپزشکی مشهد در پنجم مرداد ماه جاری مبنی بر عرضه غیر بهداشتی هزار و ۸۵۰ کیلوگرم گوشت در هتل های یاد شده، این موضوع محرز بوده و در شعبه سیار تعزیرات حکومتی نیز در حال رسیدگی است و ملاک عمل این شعبه پاسخ کتبی دامپزشکی می باشد.

وی درباره پرونده گوشتهای غیربهداشتی در برخی هتل های مشهد و انتشار مطلبی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان مبنی بر عدم وقوع تخلف در ارتباط با عرضه گوشت در این هتل ها، افزود: اظهار نظرهای بعدی به صورت شفاهی و نقل قول فاقد وجاهت قانونی است.

جلیلی همچنین درباره انتشار خبری با عنوان «توقیف گوشتهای غیربهداشتی قبل از اثبات موضوع» در رسانه ها اظهار داشت: با عنایت به حضور متناوب سه گروه از کارشناسان دامپزشکی در محل وقوع تخلف و اعلام صریح آنان مبنی بر تخلف، انتشار یک جانبه ادعای متولی جامعه هتلداران بدون اعلام نظر تعزیرات حکومتی مصداق ماده ٦٩٨ قانون مجازات اسلامی و تشویش اذهان است که با توجه به طرح موضوع در دادسرا قابل پیگرد می باشد.

وی گفت: اداره تعزیرات حکومتی مدافع حقوق و صیانت از سلامت مجاوران و زائران بارگاه مطهر رضوی است لذا در این هدف تحت تاثیر هیچ موضوعی حقیقت را نادیده نخواهد گرفت.
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر پاریاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
بابا تمومش کنین این بحث رو. شکل نگهداری گوشت ها غیر بهداشتی بوده و ضوابط دامپزشکی رعایت نشده برای همین به اتهام عرضه غیربهداشتی پرونده ارسال شده به مرجع قضایی. ولی خود گوشت قابل مصرف تشخیص داده شده و آلوده یا غیرقابل مصرف نیست. این دوتا موضوع از هم جداست. یکی حالیشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
این اختلاف حاصل خلأ قانونی است هرکدام برای خود استناد به قانونی می کنند
نیاز دامپزشکی امروز ما تعامل با مجلس است تا هم دامپزشکی جزء مشاغل سخت و زیان آور بشه هم اینجور مشکلات حل بشه شاید دامپزشکی بشه در حد سازمان محیط زیست یعنی معاونت رئیس جمهور
ولی مسئولین دامپزشکی ما دنبال عکس گرفتن تو گاوداری هستند و اعلام می کنند روابط عمومی اولویت ماست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
1
یعنی دامپزشکی مشهد موارد غیر بهداشتی را بلامانع می داند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
پس از این به بعد موارد غیر بهداشتی را میشه خورد؟

آقای رئیس دامپزشکی
شما حاظرید گوشت غیر بهداشتی خرید کنید و به خانواده خود بخورانید؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه