کد خبر: ۴۸۷۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
با حضور معاون اول رئیس جمهور:
در اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی)، از ۱۸ زن موفق در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل بعمل آمد و جایزه پروفسور مریم میرزاخانی به آنها اهدا شد ...
 
 

حکیم مهر: «دکتر گیتی کریم» استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به عنوان برگزیده دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) در گروه کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا،  در اختتامیه «دومین جشنواره ملی زن و علم» (جایزه دکتر مریم میرزاخانی از ۱۸ برگزیده این جشنواره در حوزه‌های مختلف تجلیل بعمل آمد.

این مراسم صبح امروز با حضور شخصیت‌های مختلف در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد. در این جشنواره با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، دکتر باقری قائم مقام وزیر علوم، دکتر نیلی رئیس دانشگاه تهران و دکتر غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم از ۱۸ زن موفق در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل بعمل آمد و جایزه پروفسور مریم میرزاخانی به آنها اهدا شد.

برگزیدگان جشنواره فوق از ۶ گروه فنی مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر در سه گروه سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ سال تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال مورد تجلیل قرار گرفتند.

در گروه فنی مهندسی از بنفشه زهرایی، سارا نظیف، مهتاب میرمحسنی و آزاده احمدی تجلیل شد.

در گروه کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، «دکتر گیتی کریم»، دکتر سادات فیض نیا و دکتر رقیه نجف‌زاده مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر لیلا آزاد بخت، دکتر منیژه مختاری، دکتر فاطمه دارابی و دکتر سمیه کاظم نژاد لیلی نیز در گروه پزشکی عنوان جایزه مریم میرزاخانی را از آن خود کردند.

در گروه علوم انسانی نیز دکتر انیسه خزعلی، دکتر ستاره موسوی و دکتر زهرا فتحی رضایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر ناهید پوررضا، دکتر طیبه مدرک نیا، دکتر ناهید شفاییان نیز در گروه علوم پایه موفق به کسب جایزه مریم میرزاخانی شدند و در نهایت در گروه هنر نیز دکتر نسرین مقدم عنوان این جایزه را از آن خود کرد.

گفتنی است، «دکتر آلا عنایتی» دانش آموخته دکتری تخصصی بهداشت آبزیان دانشگاه تهران، دبیری دومین جشنواره ملی زن و علم را بر عهده داشت.

 

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
طراوتی
|
France
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
1
3
خانم دکتر عزیز باعث افتخار و مباهاتید تبریک...سلامت باشید
سلطاني
|
Germany
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
خانم دكتر تبريك عرض ميكنم باعث افتخار جامعه دامپزشكي هستيد خداوند به شما طول عمر با عزت عطا فرمايد
نظر شما
ادامه