کد خبر: ۴۶۲۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: انتظار مسئولین و همه اعضای صنف دامپزشکی در این انتخابات برآورده شد ...
 
 

حکیم مهر:‌ رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن یادآوری حضور پرشور دامپزشکان در چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها، به حکیم مهر گفت: «انتظار مسئولین و همه اعضای صنف دامپزشکی در این انتخابات برآورده شد.»

 «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» با تاکید بر اینکه در برگزاری این انتخابات با یک شرایط خاص مواجه بودیم، تصریح کرد: «جامعه دامپزشکی بعد از گذشت ۱۰ سال، در حالی چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها را برگزار کرد که این ۱۰ سال می‌توانست خیلی‌ها را از ادامه راه ناامید کند؛ با این حال عزیزان ما با شور و علاقه در این انتخابات شرکت کردند.»

وی با اشاره به مشارکت بالای ۸۵ درصدی دامپزشکان در بعضی از استان‌ها، خاطرنشان کرد: «این مشارکت بالا در شرایطی اتفاق افتاد که فرایند انتخابات با یک روش جدید و به صورت الکترونیکی برگزار شد و از طرفی حضور همه اعضا در یک حوزه انتخابیه برای رای دادن، به لحاظ دشواری رفت و آمد، کار را سخت کرده بود.»

رفیعی‌پور ضمن تشکر از همه دامپزشکان در سراسر کشور به خاطر این مشارکت در آینده صنفی خود، ادامه داد: «یکی از دستاوردهای این مشارکت حداکثری، ترکیب مناسب منتخبین و نمایندگی آنها از همه حوزه‌های دارویی، درمانی، مایه‌کوبی، آزمایشگاه، بخش دولتی و خصوصی، بانوان، جوانان و پیشکسوتان بود.»

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر روسای نظام‌های استانی انتخاب و شوراها تشکیل شوند، گفت: «مطمئن هستم که ۴ سال چابک، فعال و با نشاط در دامپزشکی و حوزه صنفی شاهد خواهیم بود.»

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
اما در استان اصفهان تقریبا نود درصد دولتی شده است.
باید فاتحه بخش خصوصی را خواند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
سایت وزین حکیم مهر
اکنون که انتخابات نظام دامپزشکی با تمام غرور و فراز و نشیبش انجام شد. شایسته است درمورد پاره ای از موضوعات از جمله اشتیاق بخش دولتی جهت حضور در نظام, علت اتحاد مسئولین بهداشتی با دولتیها در انتخابات و بعضا مهندسی انتخابات برای مخاطبین فهیمتان اطلاع رسانی و گزارش تهیه فرمایید.
مسلما با توجه به سابقه سایت وزین حکیم مهر, پیگیری این موضوع بسیار پویا و راه گشا خواهد بود.
ناشناس
|
Czechia
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
هیچ چیزی عوض نخواهد شد. ساختار و فرهنگ اجتماعی جامعه ما با پارتی بازی و فامیل گرایی و رانت خواری و ترجیح نفع فردی به منفعت گروهی و همگانی گره خورده . اونهم در سازمانی به مانند دامپزشکی که سالهاست گرفتار انزوا در جهاد و نفوذ افراد غیر متخصص در این حرفه است هیچ نقطه امیدی دیده نمیشود. انتظار نتیجه از این سیستم مثل انتظار ثمره گرفتن سیب از بوته خیار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
محاسبات اشتباه یک نفر باعث گردید که در استان تهران حتی یک مسوول فنی بهداشتی وارد شورا نشود در حالیکه بیشترین تعداد را نسبت به سایر همکاران دارند.تئوری "همه همکاران فدای منافع من و دوستان" هم به مسوولان فنی ضرر زد و هم به خودشان.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
در استان ................ هم همینطور فردی از بخش دولتی با پرداخت حق عضویت مانده کارکنان آنها را وادار به رای دادن کرده که انتخاب هم شده چند نفر آنها از درمانگاه داران و داروخانه داران و مسوولیت فنی است نظام دامپزشکی بیشتر باید از بخش خصوصی باشد
ناشناس
|
France
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
ناشناس ۱۰:۴۰ همه آنچه فرمودید درد امروز جامعه ماست. اما امروزه شاهدیم سفله پروری یکی دیگر از پدیده های شوم این کشور است و همه کسانی که صاحب اختیار میشوند دور و بر خود را از افرادی پر می کنند که کار بلد نباشند در قاموس شان "چرا و نمی توانم" وجود نداشته باشد براحتی همه چیز را زیر پا بگذارند گذشته خود را فراموش کنند و در یک کلام دهن بین و بله قربان گوی و در خدمت تام و کمال مدیر باشد . و این خیلی خطرناک است برای دامپزشکی و نظام دامپزشکی. خدا از شر ضعیف النفس ها و طمع کارها دامپزشکی را نجات دهد. متاسفانه در استان ما هم اینطوری است و جای غم بسیار.
نظر شما
ادامه