کد خبر: ۴۵۴۵۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی:
رئیس سازمان نظام دامپزشکی در این نشست گفت: پذیرش بی‌رویه و غیرقانونی دانشجو در رشته دامپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین دغدغه‌های بخش دامپزشکی است ...
 

حکیم مهر: نشست رؤسای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های رؤسای نظام دامپزشکی استانها در سال‌های اخیر، بر لزوم برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات شوراهای استانی با حضور پر رنگ و حداکثری اعضا و همکاران در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: نظام دامپزشکی در واقع خانه بخش خصوصی دامپزشکی است و انشاالله شاهد برگزاری انتخابات پرشوری خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: هم‌اینک شوراهای نظام دامپزشکی استانها امور مهم و مسئولیت‌های سنگینی همچون صدور پروانه‌های بهداشتی اماکن دامی، صدور پروانه فعالیت صنفی حرف مختلف دامپزشکی از جمله مطب و داروخانه و تأیید صلاحیت حرفه‌ای شاغلان دامپزشکی و رتبه‌بندی و ارزشیابی آنان را بر عهده دارند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی به تعامل و روابط نزدیک نظام دامپزشکی استان‌ها با سازمان‌های جهاد کشاورزی استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها و ارگان‍های ذی‌ربط اشاره کرد و افزود: امروزه اکثر شوراهای استانی نظام دامپزشکی دارای دفاتر، امکانات و پرسنل مستقل هستند و در کنار ادارات کل دامپزشکی حضور فعال و قابل قبولی در حوزه دامپزشکی دارند.

دکتر صفری در ادامه اظهار داشت: سازمان نظام دامپزشکی در بیست و یکمین سال تأسیس و با توجه به قوانین و مقررات خود و سایر تکالیف و مأموریت‌هایی که به آن واگذار شده در کشور کم نظیر است و این درحالی است که تصور واگذاری اختیارات و مأموریت‌های فراوانی که در هم اکنون به سازمان نظام دامپزشکی داده شده، در گذشته غیر ممکن بود که البته مسئولیت‌های سنگینی را نیز بر دوش این سازمان قرار داده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، پذیرش بی رویه و غیرقانونی دانشجو در رشته دامپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی را از مهمترین دغدغه‌های بخش دامپزشکی دانست و افزود: با پیگیری‌های‌ مداوم خانواده بزرگ دامپزشکی و بویژه سازمان نظام دامپزشکی شاهد اتفاقات مثبتی در این خصوص و رفع نگرانی‌های اعضا و همکاران خواهیم بود.

جلسه پرسش و پاسخ پیرامون سیاست‌ها و ضوابط جدید تأسیس داروخانه دامپزشکی با حضور دکتر رضائیان‌زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، شرح فعالیت‌های ستاد اجرایی انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی تاکنون توسط دکتر هادی‌زاده معلم دبیر این ستاد، گزارش حوزه آموزش دامپزشکی کشور توسط دکتر اکبرین مسئول آموزش، پژوهش و ترویج سازمان نظام دامپزشکی، گزارش دور جدید فعالیت‌های صندوق تعاون و رفاه نظام دامپزشکی توسط دکتر هادی‌زاده معلم مدیرعامل این صندوق و شرح ضوابط فعاليت‌هاي تبليغاتي انتخابات شوراي استاني نظام دامپزشكي توسط دکتر لامعی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان نظام دامپزشکی از دیگر برنامه‌های نشست رؤسای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور بود.

 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک جنوب
|
Kazakhstan
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
خداوکیلی این جلساتی که میذارید بنظرتون مفید هست!!!؟؟تا حالا چقدر تونستید مشکل دامپزشکانی که تازه فارغ التحصیل شدند و حل کنید و بین دو ارگان ضد و نقیض اداره کل ، نظام پاسکاریشون نکنید!!؟؟ تا حالا تونستید با ........ دانشگاه ازاد و پذیرش بی رویه ان مقابله کنید؟!! تا حالا چقد طبق همون قانونی که خودتون دور هم نشستید و نوشتید عمل کردید!!؟؟ تا حالا چقدر به این فکر کردید که حق دامپزشک همکارتونو تضییع نکرده باشد!!؟؟ و ... اینا چند مورد از هزاران سوالی هست که فکر منو مشغول کرده!! توروخدا عدالتو رعایت کنید !فقط همین.
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
با سلام
ضمن تشكر از كليه رحماتي كه در راستاي ارتقاي دامپزشكي كشور صورت گرفته است.
خوشحالم كه رشته دامپزشكي دانشگاه بافت كنسل شد اما هنوز دانشگاههاي بي أصالتي مثل اون هنوز دارن خروار وخروار مدرك دامپزشكي ميدن مثل دانشگاه شوشتر و...
هستند دانشگاههايي كه فوق ليسانس علوم جانوري و...رو در رشته دكتري بهداشت مواد غذايي دامپزشكي پذيرش ميكنن كه واقعا وااسفاها دارد.
جلوي اين موضوعات نيز گرفته شود و شماره نظام به چنين افرادي داده نشود.
Vet.
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
« عکس جمعی روسای نظام دامپزشکی »
خیلی زیباست. البته ..........
لطفآ به عملکردتان یک نیم نگاهی در ماضی از دست رفته داشته باشید . چه کرده اید . ؟ ... خوب شد این اواخر داستان دامپزشکی بافت مطرح شد و الا حرفی برای گفتن نداشتید.
برای همگی شما ها تندرستی ارزومندم .
بی تردید دامپزشکان کشور فقط آدرس سازمان دامپزشکی کشور را میشناسند.
phd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
با سلام متاسفانه نظام دامپزشکی فقط شده تشکیل جلسات و مداخله در اموری که ربطی به نظام ندارد. البته افرادی که انحصاری در این نظام مشغول بوده و حاضر به ارتقای علمی این تشکل نیستند. تفاوت فاحش دامپزشکی و پزشکی در همین است. آقایان بدانید همین رویه شما منجر به این خواهد شد که مانند بخش پزشکی نظامی متشکل از افرادی که سالها درد و زخم و رنج این رشته را خورده و تا مراتب بالای تخصص و phd ارتقا یافته ولی این افراد حتی حاضر به این که پروانه های بخشهای ازمایشگاهی را به این افراد اعطا نمایند نیستند. تفکر انحصار همین است که موجب کاهش سطح علمی می گردد. مگر در بخش پزشکی به یک پزشک عمومی مجوز اعطای ازمایشگاه داده می شود که به یک دامپزشک dvm این مجوز اعطا می شود. وقتی افرادی که تمام مقاطع تحصیلی را در بخش دامپزشکی طی نموده اند نباید این حق را داشته باشند که تخصصی تر به این حوزه تشخیص وارد شوند. اقایان فقط شعارگویی را سرلوحه کار قرار داده و مسیر دامپزشکی را به غلط با سلیقه خود اداره می نمایند. تا گوش شنوا و افرادی با دید اینده نگری نباشد تغییری در حوزه دامپزشکی هیچ گاه اتفاق نخواهد افتاد. والسلام
علی چشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
دست مریزاد.ارزوی توفیق .وبازتاب خیرو برکت ازاین نشست های علمی وهم اندیشی.بزرگان دامپزشکی برای جامعه وسربازان خطه سلامت کشور عزیزمان ایران.انشاالله.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
به عنوان سایر رده ها به هیچ وجه در این انتخابات تصنعی شرکت نخواهم کرد. واقعا جایگاه سایر رده ها در دامپزشکی کجاست؟ دامپزشکی شده جایگاه یک عده دکتر دامپزشک که البته تعداد خاصی هستن و با رانت و پارتی همه چیز رو در انحصار خودشون گرفتن. وقتی دکترهای دامپزشک در این حلقه محدود راهی ندارن چه برسه به لیسانس و فوق لیسانس یا دکتری تخصصی هایی که دامپزشک نیستن. همین چیزهاست که دامپزشکی رو نابود کرده . افرادی که اصالت کاری ندارن و فقط به دنبال منافع شخصی هستن. واقعا برای این سرزمین باید اشک ریخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
وضع موجود دامپزشکی محصول همین آقایان است. لطفا تصاویر آنها را برداشت کنید.
نظر شما
ادامه