کد خبر: ۴۴۶۵۰
 

پنجمین كنگره كلینیسین‌های دامهای بزرگ (ایكلاپ 2019) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن‌ماه سال جاری در مرکز بین المللی همایش های رازی  برگزار می گردد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی پس از برگزاری چهار کنگره قبلی در سال‌های2011، 2013، 2015 و 2017، پنجمین کنگره کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایكلاپ 2019) را نیز برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این کنگره که فرصت بسیار مغتنمی برای حضور فعال و مؤثر صاحب‌نظران، اندیشمندان، کلینیسین‌ها، دانشجویان و صاحبان صنایع مرتبط به منظور دستیابی و تبادل نظر و اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی در این حوزه است، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن‌ماه امسال مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی تهران برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاحیه آن نیز از مقام شامخ علمی و عملی استاد دکتر تقی تقی‌پور بازرگانی، استاد بازنشسته و نام‌آشنای دانشگاه تهران در رشته بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مامایی و بیماری‌های تولید مثل، بیماری‌های داخلی، ورم پستان و بیماری‌های مرتبط، لنگش و بیماری‌های اندام‌های حركتی و جراحی محورهای پنجمین كنگره كلینیسین‌های دامهای بزرگ (ایكلاپ 2019) اعلام شده است.

همچنین بر اساس مصوبه‌ى ستاد برگزاری کنگره و به منظور ارتقای سطح علمی و پربارتر شدن محتوای سخنرانی ها، مقرر شده كه بیشتر سخنرانی ها در قالبِ "سخنرانی كلیدى" توسط استادان، صاحبنظران و اندیشمندان برجسته ارایه شوند و تنها تعدادى محدود از مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه کنگره که بیانگر پژوهش‌های کاربردی نوین و روزآمد باشند توسط اعضاى كمیته‌ى علمى كنگره به صورت سخنرانی عادی (١٢ دقیقه ای) پذیرفته خواهند شد که البته هیچگونه محدودیتی در پذیرش مقالات به صورت پوستر وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است، حضور و یا ارائه مقاله (به شرط حضور) در پنجمین كنگره كلینیسین‌های دامهای بزرگ (ایكلاپ 2019) برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

«دکتر مسعود عربشاهی» دبیر، «دکتر کامران شریفی» رییس کمیته علمی، «دکتر رضا کسروی» دبیر علمی و «دکتر بهمن جاوید لامعی» دبیر اجرایی این کنگره می باشند

بنا به گزارش دبیرخانه کنگره، مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 15 آبانماه اعلام شده است.

 
نظر شما
ادامه