کد خبر: ۴۴۲۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر



رییس هیات مدیره اتحادیه دامداران خوزستان، گفت: حذف یونجه و سبوس از ردیف 1 کالاهایی که به آن‌ها ارز دولتی تعلق می‌گرفت و جایگزینی کره و شیرخشک با این محصولات، مشکلات فراوانی برای صنعت دامپروری کشور به وجود آورده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «جواد ابراهیمی» اظهار کرد: این اقدام اخیرا وزارت صنعت، به زیان دامداران و صنعت دامپروری کشور است.

وی حذف یونجه و سبوس از ردیف ۱ کالاهایی است که به آن‌ها ارز دولتی تعلق می‌گیرد را زمینه ای برای حمایت و افزایش واردات دانست و افزود: این اقدام به واحدهای دامداری و صنعت لبنی زیان وارد می‌کند.

رییس هیات مدیره اتحادیه دامداران خوزستان، ادامه داد: وزارت صنعت، اخیرا بخشنامه‌ای صادر کرده که بر اساس آن از یک سو واردات شیر خشک ممنوع شده است و از سوی دیگر این کالا را در لیستی قرار داده‌اند تا ارز دولتی به آن تعلق بگیرد!

ابراهیمی اظهار کرد: این مساله، زمینه‌هایی برای فراهم سازی افزایش واردات است و شرایطی را ایجاد می‌کند تا مشکلات دامداران در تولید شیر چند برابر شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون انتزاع، اختیارات این صنعت به وزیر جهاد کشاورزی سپرده شده اما متاسفانه وزیر صنعت، در این حوزه‌ها وارد می‌شود و تصمیمات نادرستی می‌گیرد که به زیان صنعت دامپروری است.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
اینا از بی کفایتی وزیر کشاورزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
چه گیری داده
جالب اینه فقط داره بدتر میشه اوضاع
کار نا بلدی تا چه حد
گاودار تو روستا جاش تصمیم بگیره بیشتر در جریان شرایط تولیدات کشاورزی هست تا این وزیر ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ما وزیر کشاورزی نداریم
نظر شما
ادامه