کد خبر: ۴۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۹۰ نظر
اقدام جالب توجه «دکتر مجتبی ورمقانی»:
وی از سه روز پیش با حضور در روستاهای شهرستان بانه، به عنوان یکی از اعضای اکیپ‌های مایه‌کوب تا پاسی از شب اقدام به مایه‌کوبی دام‌ها می‌کند ...



حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی کردستان که خود در قالب یکی از اکیپ‌های مایه‌کوبی دام سبک در روستاهای بانه فعالیت دارد، از مایه‌کوبی بیش از 20 هزار راس گوسفند و بز علیه بیماری PPR در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری فارس، اکثر قریب به اتفاق جامعه روستایی استان کردستان با نام و چهره دکتر مجتبی ورمقانی آشنا هستند و او را می‌شناسند.

این مدیر جوان از 30 سالگی عهده‌دار این مسوولیت شده است؛ مسوولیتی که سرمایه‌های روستائیان را در برابر بیماری‌ها واکسینه می‌کند.

اگر چه وظایف مسوولان در نظام اسلامی ارائه خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام اسلامی است اما شاید کمتر از انگشتان یک دست باشند، مدیرانی که مانند ورمقانی پشت میز را رها کرده و با حضور در دورترین نقاط روستایی استان برای کمک به مردم آستین همت بالا بزنند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان که خود در قالب یکی از اعضای اکیپ‌های مایه‌کوب دام‌های سبک در روستاهای بانه فعالیت دارد، با یادآوری آغاز مایه‌کوبی بیش از 20 هزار راس گوسفند و بز علیه بیماری PPR در شهرستان بانه، اظهار کرد: با توجه به هم‌مرز بودن استان کردستان با کشور عراق، بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) در آن سوی مرزها شیوع پیدا کرده فلذا دامپزشکی کردستان با استفاده از ظرفیت بخش دولتی با فراخوان اکیپ‌های مایه‌کوبی شهرستان‌های همجوار و بخش غیردولتی نسبت به اولویت قراردادن و اعزام اکیپ‌های مبارزه با بیماری به نقاط مرزی صعب‌العبور و مایه‌کوبی دام‌های سبک در روستاهای همجوار با کشور عراق اقدام نموده که تا چند روز آینده پوشش کامل مایه‌کوبی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد خاصی از طغیان بیماری مذکور مشاهده نشده، به همین خاطر از روستائیان و دامداران درخواست می‌شود به شایعات توجه ننمایند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل دامپزشکی کردستان با برنامه‌ریزی مناسب واکسن این بیماری را به اندازه کافی تامین و دپو نموده و اکیپ‌های دامپزشکی طبق برنامه زمانبندی شده به روستاها مراجعه خواهند کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ ورمقانی از سه روز پیش با حضور در شهرستان بانه بعنوان یکی از اعضای اکیپ‌های مایه‌کوب در روستاهای شهرستان بانه تا پاسی از شب اقدام به مایه‌کوبی دام می‌کند.

علیرغم خدمات برخی مسوولین، نمونه اینگونه اقدامات این روزها کمتر پیدا می‌شود که انتظار می‌رود حداقل مسئولان بومی به این رویه خدمت توجه بیشتری داشته باشند.


 
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۹۴
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
1
لباس کار نو است مشخصه تازه برای عکس پوشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
3
1
درود بر ایشان دست چنین مدیری را باید بوسید
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
2
1
اگر به مدیر کلی و امور ان رسیدگی می کردید اینده دامپزشکی این نبود . اگر واکسن زدن مدیر کل چاره ساز بود باید وزرا هم مسافر کشی می کردند و یا کارگری
.......................
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
1
2
متاسفانه حکیم مهر سانسور میکند
بگذارید حرف های دیگران منتقل شود.
.................................
کانال تلگرامی شهر سنندج همین عکس را گذاشته.در ان ساعت و در نقطه صفر مرزی چطور این عکس را عبوری گرفته اند ..........................
ناشناس
|
India
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
بنده حاضر به یک مناظره رودر رو با مدیر کل هستم .................
vet
|
France
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
2
باز مدیر کل جوان ... خبر ساز شد!! ................
ناصر
|
France
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
4
1
احسنت بر این بسیجی جان بر کف
همچنان که تا کنون شاهد بوده ایم ، این عزیزان هر کجا که پا گذاشته اند کاری کرده اند کارستان ...
خواهشمندم بیش از بیش به تبلیغ کارهای این دوستان بپردازید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
1
4
وارد کردن فشار غیر منطقی بر پرسنل مایه کوب ،اعمال نظارت های بی سابقه نامعقول ،اعزام دامپزشکان بمنظور واکسیناسیون ،قطع مزایای انان در صورت استنکاف باعث بروز بی سابقه 18 مورد انسانی سیاه زخم وتلفات دامی وبروزطاعون نشخوارکنندگان درچند شهرستان شده. واکسیناسیون دامی کاروجدانی مایه کوبان است ،با اعمال فشارواعزام حتی شبانه وکنترلهای نامعقول نمیتوان ازبروزبیماری پیشگیری کرد درضمن تبلیغاتی این چنین کارجهادی نیست وظیفه مدیرمدیریت وتقسیم وظایف است نه امورتبلیغی ومستاسل نمودن پرسنل بحش خصوصی و دولتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
3
1
از فرزند سردار شهید گرانقدر .ورمقانی بزرگ.همین انتظار هم میرود.درود بر شرف ای حلال زاده. ضمنا از بقیه مدیران کل معاونان آنها این انتظار هست که کت وشلوار شیک پوشی پشت میز نشینی و....را کنار بگزارند.این فرزند شهید را الگوی خود قرار دهند.آستینها را بالا بزن.ویا علی،بگن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
0
منم خودم دکترم و واکسیناسیون میرم همراه اکیپم مگه چ اشکالی داره؟؟اتفاقا کار هم دقیق تر صورت میگیره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
3
این حرکات ..... چه نفعی بحال مردم دارد. اولا که برق لباس کارش خیلی تازه س. در ثانی وظیفه یک مدیرکل واکسن زدن نیست البته همراه اکیپ بودن اشکالی نداره ولی وظیفه یک مدیر کل شناسایی نقاط ضعف و مشکلات اکیپهای مایه کوبی و برطرف نمودن آنهاست نه بعنوان عضو اکیپ کار کردن حالا برای بالا بردن روحیه اکیپ یک روز هم با آنها کار کنه اشکال نداره ولی باز هم میگم اینا همش نمایش پوپولیستیه
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
1
احسنتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
0
خوش کاکا مجتبی. شیر مادرت حلالت.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
1
کاکه مجتبی زور سپاس....
Saleh
|
United States of America
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
1
دکتر ورمقانی از روز جمعه در بانه هستش همه دیدیم هم صبح و هم عصر در اکیپ حضور داشت چند تا کخ رو تنها واکسن زد همت بالایی دارد این چند روز خودم به شخصه شاهد بودم
امروز تو جلسه با اکیپ ها می گفت تازه می فهمم کار همکاران مبارزه چقدر سخت هستش
چند‌سال تو بخش خصوصی کار کردم الان اگر کسی کار کند با کسی کار نکند تفاوت دارد

مدیران قبلی ...
تفاوت از زمین تا ...
مجتبی ورمقانی دامپزشکی کردستان
|
United States of America
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
2
با سلام و عرض ادب و تبریک عید غدیر و تشکر ویژه از مدیرمسول و اعضای تحریریه حکیم مهر که در پوشش اخبار دامپزشکی استان همیشه یار و یاور ما بوده اند،با توجه به درج این خبر و کامنت های برخی عزیزان توجه شما را به موارد ذیل جلب می نمایم


۱.بدون تردید یکی از دلایل اصلی کنترل بیماری های اولویت دار در استان کردستان ظرف دو سال گذشته، پوشش بالا واکسیناسیون جمعیت دامی استان کردستان علیه بیماری های واگیر و مشترک در دو سال گذشته است و با توجه به فعالیت اکیپ دولتی دامپزشکی بانه در واکسیناسیون ابله و بروسلوز، اینجانب و جمعی از همکاران ستادی به منظور واکسیناسیون
PPR از روز جمعه در بانه مستقر شده و ظرف چند روز تمامی نقاط پرخطر این شهرستان مرزی واکسن زده شد.بنده نیز بعنوان عضو کوچکی از اکیپ مایه کوبی شرکت کردم و برای اولین بار واکسیناسیون انجام دادم،مردم روستا از حضور اینجانب متعجب شده بودند،خودشان تصویر را گرفته و تصویر به دست یکی از خبرنگاران رسید و بسرعت در فضای مجازی استان پخش و تمام فضای استان را متاثر و البته مورد تحسین مردم قدرشناس استا‌ن قرار گرفت .هر چند که حقیر اصلا راضی نبودم،یاداوری می‌نمایم بنده همواره در دوران مسولیتم در تمامی ماموریت ها از جمله پایش موارد مشکوک بیماری،بازدید از مراکز عرضه و شرکت در عملیات های انفولانزا،تست سل و... دوشادوش همکاران سخت کوشم حضور داشته ام که بسیاری از این حضورها‌ بدلیل عدم علاقه اینجانب رسانه ای نشده است،البته این حضور در عرصه ومیدان باعث بی توجهی اینجانب به وظایف اصلی ام نشده است بعنوان مثال با‌پیگیری های مستمر‌اینجانب اعتبارات عمرانی و جاری اداره کل دامپزشکی کردستان علی رغم کاهش اعتبارات کل استان امسال برای سومین سال متوالی افزایش یافت،.

۲-بدلیل اهمیت پیش گیری و کنترل از بیماری ها در دوسال گذشته بیشترین توجه از سوی مدیریت دامپزشکی استان به اکیپ های مبارزه شده و این اکیپ ها همواره مورد تقدیر قرار گرفته اند و بعنوان مثال در پایان سال گذشته در مراسمی در اداره کل بصورت ویژه از این عزیزان قدردانی کردم
۳- حضور بنده در اکیپ مایه کوبی بدلایلی از جمله کمک به همکاران دامپزشکی بانه بمنظور پیشرفت سریع تر عملیات
واکسیناسیون ، اگاهی از سختی کار اکیپ خصوصا در مناطق صعب العبور بانه و امادگی برای فعالیت در تمامی قسمت های دامپزشکی پس از مسولیتم می باشد و طی چند روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ هزار راس دام در بانه توسط اینجانب واکسن زده شد و هر چند با سختی کار اکیپ تا حدی از دور اشنا شدم ولیکن این چند روز این سختی را لمس کردم تا من بعد توجه بیشتری به همکارانم در اکیپ ها داشته باشم.
۳- خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ،کانون انواع بیماری ها در استان کردستان در دوسال گذشته کاهش یافته است و تعداد کانون های هیچ کدام از بیماری اولویت دار از جمله تب برفکی،پی پی ار،شاربن،مشمشه،ابله،لمپی اسکین،تب کریمه کنگو و... در دو سال گذشته نسبت به ماقبل ان افزایش نداشته است و بلکه بسیار کاهشی بوده است. و اظهارات رییس سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اینکه کردستان استان الگو در زمینه کنترل بیماری هاست و مصاحبه اخیر اقای دکتر امیری مبنی بر کاهش بیش از ۵۰درصدی موارد ابتلا به تب مالت در کردستان و هم چنین تقدیر نامه مدیرکل مبارزه سازمان مبنی بر کاهش قابل توجه کانون های تب برفکی خود تاکیدی بر این ادعا است.
در خصوص بیماری PPR هم از انجا که این بیماری یک بیماری بومی در منطقه است هیچ اپیدمی از این بیماری در دو سال گذشته در استان وجود نداشته و ندارد
و اداره کل دامپزشکی کردستان بمنظور جلوگیری از شیوع این بیماری نسبت به واکسیناسیون اقدام می نماید
ذکر این نکته ضروری است موفقیت های دامپزشکی کردستان در زمینه کنترل بیماری ها در شرایطی است که این استان دارای مرز ۲۶۰ کیلومتری با کشور عراق است که وضعیت دامپزشکی در این کشور برای همگان مشخص است. ۴- بدون تردید افزایش قابل توجه اعتبارات اداره کل دامپزشکی کردستان،افزایش صد در صدی استقرار مسولین فنی بهداشتی در مراکز تحت نظارت،تغییر قابل لمس در وضعیت بهداشت عمومی استان،کاهش کانون انواع بیماری های دام و طیور و ابزیان در استان، ساماندهی وضعیت دارو درمان استان،کسب رتبه اول در بین دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی و دهها موفقیت دیگر حاصل تلاش شبانه روزی و همدلی پرسنل دامپزشکی کردستان است که بحمدالله در حال حاضر این همدلی در بالاترین سطح ممکن قرار داشته و در سفرهای مسولان سازمان دامپزشکی کشور به کردستان این میزان از تلاش و همدلی مورد توجه این عزیزان قرار گرفته است.
یقینا در اینده خبرهای خوش بیشتری از نتایج عملکرد پرسنل دامپزشکی کردستان شنیده خواهد شد.
۵-مجددا ضمن تشکر از دست اندرکاران وب سایت وزین حکیم مهر،اینجانب امادگی کامل دارم در هر ساعت از شبانه روز بصورت شفاف پاسخگوی عملکرد و هر گونه ابهام موجود در هر زمینه ای باشم
پاسخ ها
مدیرمسئول حکیم مهر
| Finland |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
با سلام و احترام،
از توضیحات و ابراز لطف مدیرکل محترم دامپزشکی استان کردستان صمیمانه سپاسگزاریم.
معتقدیم چنین فعالیت هایی حتی اگر بصورت نمادین هم صورت گیرد، خود می تواند موجبات آشنایی و توجه بیشتر رسانه ها و مردم با خدمات دامپزشکی و زحمات کارکنان خدوم آن را هرچه بیشتر فراهم نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
با عرض سلام یک سوال داشتم شیوع بیماری سیاه زخم در 18 نفر که خبرش را اداره بهداشت داده آیا واقعیت دارد؟؟
الان استان کردستان باید واکسن شاربن در دامها بزنند؟ اگر بزنند استانهای دیگر چطور آیا آنها هم باید بزنند؟؟
ناشناس
|
Australia
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
(خودشان تصویر را گرفته و تصویر به دست یکی از خبرنگاران رسید و بسرعت در فضای مجازی استان پخش و تمام فضای استان را متاثر و البته مورد تحسین مردم قدرشناس استا‌ن قرار گرفت .هر چند که حقیر اصلا راضی نبودم،)شما درست میفرمایید ولی من باور نمیکنم چون چهره شما در عکس گویای چیز دیگری است .اگرچه ما نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم البته این سهو اصلا خدمات صادقانه شما را زیر سوال نمیبرد موفق و موید باشید عید سعید غدیر خم و هفته دولت بر شما مبارک باد . یکی از کارشناسان استان کردستان
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
کلا بخش خصوصی و مراکز مایه کوبی رو حذف کنید چه نیازی بهش هست وقتی حتی مدیر کل هم واکسن میزنه...بخش خصوصی رو میخواستن فقط برای امارسازی ایجاد اشتغال.بعد هم ولشون کردن و 70 درصد کار رو بخش دولتی انجام میده 30 درصد دور دست و پراکنده رو میده مراکز مایه کوبی....این بود نتیجه واگذاری تدریجی امور به بخش خصوصی؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
با سلام
وقتی هیچ چیز جای خودش نباشه همین میشه . ایشون باید مدیریت ذامپزشکی یک استان را انجام بدهند . این کار را نمی خواهم کم ارزش کنم ولی کاره یک کاردان دامپزشکیه نه یک مدیر کل . فارغ از اینکه این کار جنبه شو و نمایش داشته باشه وقتی ایشان در حاله واکسیناسیون هستند پس کی در حال رتق و فتق اموره !
محمدزاده
|
United States of America
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
عزيزايي كه مغرضانه و از روي حسادت كامنت ميذارن اگه به حرفشون باور دارن و مطمئنا لطفا نام كامل خودشون رو بنويسن و به صورت شفاف با حكيم مهر مصاحبه كنن تا ثابت بشن چه مقدار از گفته ها و ادعاهاشون درسته، البته بايد حرفاشون مستند باشه نه از روي بغض
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
................. من از یه مدیرکل تشکیلات بزرگی مث دامپزشکی استان کردستان متعجبم که این آقای دکتر چه جوری وقت میکنه بره واکسن بزنه درحالی که راحت میتونه با بخش خصوصی قرارداد ببنده که اینهمه حجم کار اکیپ واکسیناسیون دولتی بالا نره که مجبور باشه خودش بره واکسن بزنه بعد سوال من اینه که یه مدیرکلی که چندین روز تا پاسی از شب در روستاست چه جوری مشکلات دامپزشکی یه استان حل میکنه حالا یه روز مدیرکل کار واکسن تجربه کنه بد نیس اما اینکه چندین روز وقتش تو کار واکسن تلف کنه بی معنی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
2
اوني كه نوشته فشار زياد روي اكيپ دولتي و خصوصي اخه شما معيار هاي كار كردن و وظيفه شناسي رو بلد نيستي همه جاي دنيا بايد كار مفيد انجام بدي و همه وظايفتو به نحو احسنت انجام بدي تا بهت حقوق بدن نه تنبلي و كار پشت ميزي و سمبل كاري
اون زمان كه همه چي سمبليك بود حتي واكسيناسيون گذشته ديگه
بيدار شو داداش من اوضاع عوض شده تا كار نكني از مزايا خبري نيست
ما ها هممون عادت كرديم يكي ازمون كار زياد بخواد ميگيم فشار مضاعف
تسري دامپزشكي براي همين موارده
حالا دكتر ورمقاني كه هميشه به كسايي كه كار سخت ميكنن و وظايفشون رو خوب انجام ميدن يا حتي بيشتر از وظيفه اشون كار مي كنن اونم با جان و دل توجه بيشتر و ويژه اي داشته و اونا راضين
شما احتمالا از اين دسته نيستيد و دليلشو خودتون مي دونيد
كارمند اداره كل
|
United States of America
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
در پايان سال ٩٦ طي مراسمي در اداره كل به اعضاي اكيپ ها سكه اهدا شد و مديركل شخصا از تك تك افراد حاضر در اكيپ تقدير به عمل آورد؛ اين يعني قدردان زحماتشان هستن و زحماتشان ديده شده و حضور دكتر در اكيپ واكسيناسيون هم بيشتر جنبه قدرشناسي از كار مهم و سخت اين زحمت كشان داشت و نمادين بودنش نه تنها كار بدي نيست بلكه مي تواند در ايجاد همدلي و انگيزه ي بيشتر اكيپ ها موثر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
دست مریزاد آقای دکتر
از طعنه بدگویان اصلا ناراحت نباشید تا بوده همین بوده
محکم باشید خدا قوت
همیشه یه سری آدم هستن خودشون هیچ کاری نمیکنند و میخوان به هرچیزی ایراد بگیرن و بگن این حرکت ها بدرد نمیخوره
قطعا این کارها باعث افزایش روحیه همکارانتون میشه و شناخت شما از محیط کار اونا بیشتر میشه
بقیه مدیرا هم یاد بگیرن خوبه
كارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
2
همين كه اين مدير كل جوان حداقل سه شب از خواب ناز زده و با توجه به وضعيت امنيتي موجود در مرز (و نيز با توجه به موقعيت اجتماعي اش) بدون محافظ مشغول به خدمت از نوع مايه كوبي با سختي مخصوص بخود است كليه ي جنبه هاي منفي گفته شده در نظرات فوق را پوشش مي دهد.دست مريزاد مدير كل جوان و نيز آقاي مهدي پناه عزيز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
دوستان دلواپس نترسيد با سه روز نبودن مدير در اداره اداره اوضاع از دستش خارج نميشه
بخدا هم ميشه به كار و امور اداره رسيد هم تو كاراي ميداني شركت كرد و هم با حركت هاي نمادين و به قول دوستان نمايش گونه ايجاد همدلي و انگيزه كرد فقط كافيه يكم چارچوب هاي كهنه مديريت رو تغيير بديد و فكرتون رو باز كنيد، با روش هاي تكراري مديريت و پشت ميز نشيني و برچسب هاي تكراري زدن به هركسي و شان و كلاس گذاشتن ديگه نميشه مديريت كرد بهتره بقيه مديرها هم يكم روش هاشون رو عوض كنند شايد بتونن نتيجه بهتري بگيرند و يه تغيير در اوضاع به وجود بيارن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
2
✔️مديري كه خيلي از روزها تا پاسي از شب در اداره مي مونه و روزهاي تعطيل هم حتي به اداره مياد كارهاي اداريش عقب نخواهد موند
✔️مديري كه براي ملاقات با ارباب رجوع و كارمنداش برنامه ريزي ميكنه
✔️جلسات دوره ايش به صورت مفيد و مختصر برگزار ميشه نه صرفا جلسات هر روزه فقط به منظور وقت كشي و حرف هاي بي عمل
✔️مديري كه تونسته اعتبارات رو تو همه ي زمينه ها افزايش بده
✔️در زمينه بهداشت عمومي و نظارت بر مراكز عرضه فراورده هاي دامي و مبارزه با بيماري هاي مهم هميشه موفق عمل كرده و تونسته با سند و مدرك به همه ثابت كنه كه وضع استان نسبت به قبل روز به روز بهتر شده( توجه كنيد منظور ريشه كني بيماري ها نيست چون همه مي دونيم كه يه سري از بيماري ها بومي منطقه و كشورند پس مغلطه نكنيد لطفا)
✔️با تغييراتي كه در كادر مديريتي و روسا ادارات انجام داده تحول بزرگي در همه بخش ها به وجود اورده
✔️به فكر وضع معيشتي و رفاهي همكارانش بوده
✔️هميشه قدردان زحمات همكارنش در تمام سطوح بوده و با اين قدرشناسي روحيه ي تلاشگري و خدمت رو در كل دامپزشكي كردستان تقويت كرده
✔️از طرف مسئولين استاني و سازماني بارها براي اقداماتش مورد تقدير قرارگرفته
✔️امار پوشش واكسيناسيون رو در همه بيماري ها چندين برابر كرده و حتي به صد در صد رسونده( بخش خصوصي و دولتي و مردم محترم روستاها كاملا گواه اين مطلب هستند و غير قابل انكاره)
✔️مديري كه صرفا با انجام كارهاي اداري از كارهاي ميداني كه وظيفه اصلي دامپزشكي هست غافل نشده

✔️مديري كه معاونيني انتخاب كرده كه به وظايف و امور خودشون به بهترين شكل ممكن مسلط هستند ( معاون سلامتشون سالها مديركل بودند) و مثل عده اي نبوده كه مي ترسند معاونين قوي انتخاب كنند كه مبادا به صورت بالقوه جانشينون باشه
اينها همه به اين معناست كه به خودش و عملكردش ايمان داره
در مورد واگذاري امور به بخش خصوصي مي تونيد خودتون به عزيزان شاغل در بخش خصوصي و انجمن صنفي مراجعه كنيد تا چشم هاتون كه با غبار حسادت و بغض پوشيده شده باز بشه واگذاري بيشتر واكسيناسيون ها به بخش خصوصي بوده اكثر ازمايش ها به ازمايشگاههاي خصوصي واگذار شده نزديك صد در صد واحدها مسئول فني دارن كه مبالغ دريافتيشون با سالهاي قبل قابل مقايسه نيست
دوستان اگر انصاف نداريد و چشم هاتون رو باز نميكنيد لطفا حرفهاي دور از واقع و دروغ نگيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
انشا اله بزودی رئیس سازمان بشی .مدیران پشت میز نشین را درست کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
نان بازو میخوره
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
همین کم مونده که برای ایشون محافظ هم بزارن.واقعا که. ...............؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
مائده 54
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
ای گروهی که ایمان آورده‌اید، هر که از شما از دین خود مُرتَد شود به زودی خدا قومی را که بسیار دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند و نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و به کافران سرافراز و مقتدرند (به نصرت اسلام) برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند و (در راه دین) از نکوهش و ملامت احدی باک ندارند. این است فضل خدا، به هر که خواهد عطا کند و خدا را رحمت وسیع بی‌منتهاست و (به احوال همه) دانا است
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
چه جالب نوشتند به اکیپ واکسیناسیون سال ۹۶ سکه هدیه دادند . چه بودجه عالی دارند خوشبحالشون که هدیه به این قیمت بالایی دادند!!!!!
دكتر دامپزشك
|
United States of America
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
همه ي كارمندهاي اداره كل دامپزشكي و البته همكارهاي بخش خصوصي مي دونن كه دكتر ورمقاني تو اين اوضاع بي پولي كشور حتي يك لحظه از فكر همكارا غافل نبوده مزاياي به صورت مرتب پرداخت شده همين امروز مزايا بهمون دادند و هميشه مزايا با در نظر گرفتن كار و زحمات هركس واقعا به حق و منصفانه پرداخت شده و حتي كوچكترين كار هم از ديد مديركل مخفي نمونده و رفاهي هاي مختلف كه هميشه شامل حال همه ي همكارها بوده و همكارهاي بخش خصوصي هم تمام مطالباتشون رو به موقع گرفتند و هميشه راضي بودند و لازم نبود مثل گذشته به دنبال مطالباتشون باشند و نگران باشند و همين طور مقدار تعهداتشون و نرخ واكسيناسيون دام ها هم افزايش پيدا كرده. مديركل هميشه در تلاش بوده كه زحمات دامپزشكي رو به مسئولين و مردم نشون بده و نقش مهم دامپزشكي رو تو زمينه هاي مختلف سلامت به صورت برجسته به اثبات برسونه و ديد مردم و مسئولين رو به دامپزشكي تغيير بده . اينكه تونسته با وجود اوضاع مالي نامناسب كشور مسئولين رو مجاب كنه كه اعتبارات دامپزشكي رو زياد كنند نشون دهنده اينه كه در كارش موفق بوده
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
بهتر از مدیران کلی است که همیشه اوقات در جلسه هستند و اصافه کار ماموریت فول تایم می گیرند.
اتفاقا این حرکات حتی اگر نمایشی باشد(که به خودش ارتباط دارد) در نیروهای جوان شوق ایجاد می کند.
مدیران کلی داریم که خبر نداره ۱۰ متر دورتر از دفترش چه فجایعی رخ می دهد.
مدیرکل محترم! دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
مدیران معاونان مدیران کل در استانها مرفهی مانند.....نه به فکر کار برای مردم ونه هیچ رفاه احترامی به همکاران. خدا میداند که این آقایان کار دامپزشکی را کسر شان خود میدانند.فقط پشت یک میز سه متری بزرگ نشستن فخر به مردم همکاران می فروشند.خدا عاقبتشان را خیر کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
1
0
واقعا خسته نباشید، واقعا خسته نباشید، من از استان فارس هستم و می دونم این بزرگوار چه شوقی برای خدمت به مردم و دامپزشکی دارن، متاسفم برای کسانی که فقط نق می زنن و هیچ تلاشی برای دامپزشکی نمی کنن، امیدوارم دکتر ورمقانی همینطور به راهشون ادامه بدن و تحت تاثیر حرفهای بعضی از این دوستان قرار نگیرن. فقط خودمون هستیم که می تونیم دامپزشکی رو از این وضعیت نجات بدیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
حکیم مهر برات متاسفم
تعداد کامنت های غیر قابل انتشار از تعداد کامنت های انتشار یافته داره برابری میکنه
این گویای گلچین کامنت های تعریف و تمجید است که فقط انتشار میابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
0
احسنت بر دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
0
حضور دکتر ورمقانی در این روستاها در هفته گذشته در روستاهایی بوده که ده سال پیش پدر ایشان سردار ورمقانی برای ایجاد امنیت توسط گروه های وابسته به استکبار به شهادت رسیده در این روستاها
همکاری از کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
0
لطفا سایر مدیران کل سازمان و استان ها مانند مدیرکل دامپزشکی کردستان اضافه کار و ماموریت خودشان را منتشر نمایند این مدیرکل جسور هر ماه اضافه کار و ماموریت دریافتیش را بر روی سایت اداره کل دامپزشکی قرار می دهد kordestan.ivo.ir
من کرد نیستم ولی مردم سنندج رو می شناسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
0
همه چی رو نباید منفی دید اونقدر این دولت ادا و ریا کاری کرد، آدم به کار درست و واقعی بقیه هم شک و تردید می کنه.مردم سنندج مردمی بسیار خوب و با اصول و منطق هستن،مدیر کل هم شک نداریم برای ظاهرسازی این کار رو نکرده اینها واقعا درست هستن.سنندج نبود شاید نمی شد اینقدر مطمئن صحبت کرد.من کرد نیستم ولی مردم سنندج رو می شناسم.فقط یه چیزی تو این کشور عجیبه.چرا فقط در قسمت دام باید شاهد این همه رشادت و حس خدمت به مردم و وظیفه شناسی در حد بالا هستیم!!!!چرا وزیر کار اینجوری نیست!!مردم فقط نیاز دامی دارن!!!خدمات رایگان فقط در دامها صورت می گیره.چرا بیکاری اوج هست و متاسفانه فارغ التحصیلان فوق لیسانس و دکترا بیکار موندن!!چرا بودجه استخدام دکتراها به ...... سوریه رفت!!!!چرا دولت این همه به این جدایی مردم و دولت دامن زد!!!!
مطلع از سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
0
مدیران کل دامپزشکی استان های کردستان و مازندران و ایلام سه مدیری هستند که توسط آقای دکتر رفیعی پور و بر اساس ارزیابی دقیق توسط بازرسان و مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور ابقا شدند و به غیر از این سه عزیز تاکنون هیچ کدام از مدیران کل ابقا نشده اند .ضمنا به مدیرکل دامپزشکی کردستان پیشنهاد مسولیت در ستاد سازمان و مدیرکلی استان های همجوار هم داده شد که دکتر ورمقانی نپذیرفت. در روز عید اکبر عید سعید غدیر در قضاوت ها و صحبت ها خدا را فراموش نکنیم
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
1
ماههای اخر خدمتشان در کردستان است و قطعا به سازمان میروند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
1
جناب اقای دکتر ورمقانی با این کارتان میخواهید بگویید بقیه مدیر کل ها مثل من فعال نیستند و همه پشت میز نشینند به جز من؟
با این کارهایتان میخواهید اعلام نمایید که از بقیه ما مدیرکل ها برتر هستید.
برادر و همکار عزیز جوان و جویای نام بودن خوب است اما نه انجام هرکاری به هر قیمتی.
به جنابعالی توصیه مینمایم به جای این فعالیت های نمایشی بر روی مدیریت کردن بیشتر تمرکز نمایید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
1
جناب اقای مطلع از سازمان
بر اساس کدام ارزیابی دقیق؟کدام بازرس به اداره و شبکه های استان مراجعه کرد تا درد دل تمامی همکاران را بشنود؟
اگر راست میگویید یک بازرس به استان بفرستید متوجه خواهید شد اوضاع از چه قرار است
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
1
خیلی جالبه که ایشون با این همه مشغله رییس هیئت هندبال کردستان هم هستند
درخواست از مدیریت سایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
1
اینجا چه خبره دقیقا؟ لطفا مدیر محترم حکیم مهر به منظور جلوگیری از درج بیشتر کامنت ها از انتشار تمام کامنت ها خودداری کند به وضوح مشخص است کامنت های موافقان و مخالفان هر دو توسط تعداد معدودی از دوستان نوشته می شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
اقای دکتر طبق چه مجوز و ایین نامه ای دکتر دامپزشک را به واکسیناسیون می برید؟
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
این پیام اخر واقعا حرف دل خیلی ها را زده.اگر این مدیر کل جوان بیشتر به دنبال مدیریت کردن مسائل بود شاهد این مقدار هجمه علیه ایشان نبودیم.
در سیستمی که همه از یک مدیر راضی باشند مشخص است که ان مدیر مشکل دارد.حال اگر در سیستمی هم تعداد زیادی ناراضی باشند مشخص است که کار مدیر مشکل دارد.به نظرم بنده تا جایی که مطلع هستم و کامنت ها را نیز خواندم کاملا واضح و مبرهن است که مشکلات زیادی در این سیستم برای این مدیر کل جوان وجود دارد.و به نظر بنده بهتر است مدیر کل کردستان زبان منتقدانش را بهتر درک کند.زیرا اگر ایشان میتوانستند مخالفان و منتقدان خود را مدیریت کنند کار به جایی نمی رسید که این حجم کامنت فقط برای یک خبر ساده ارسال شود. ....................
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
مگه نميشه هم تمركز رو كار مديريت داشت و هم كار ميداني انجام داد و فعال بود!!!!!
بقيه مديرها هم برن ازين كارا بكنند به قول خودتان كاراي نمايشي در همين حدم حاضر نيستن يه عده به خودشون فشار بيارن
ناشناس
|
France
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
بعضي ها فقط ميان حرفايي مينويسن كه قابل چاپ نباشه تا تعداد كامنت هاي غير قابل انتشار بره بالا و بگن حكيم نظرات مخالف رو نميزنه، كامنت هايي كه چاپ نميشه حتما حرفاي بد و نابجايي داره كه چاپ نشده وگرنه انتقاداتم كه چاپ شده حتي بعضي متن ها با نقطه چين چاپ شده
هدف يه عده فقط متشنج كردن جو و كوچيك كردن كار بقيه است چون خودشون نمي تونن و توانايي ندارن و نداشتن اين كارها رو انجام بدن البته با اين كارا نميشه اصل كار مهم رو زير سوال برد
ناشناس
|
France
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
واقعا كي ميخوايم تنگ نظري رو كنار بذاريم و وقتي كسي كار خوب انجام ميده به جاي تخريب اون فرد سعي كنيم خودمون اون كار رو الگو قرار بديم و اگه فكر ميكنيم ازون فرد بهتريم حداقل تو عمل اينو نشون بديم نه با تضعيف روحيه ؟؟؟؟
همکار کردستان
|
United States of America
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
روی سایت اداره کل دامپزشکی کردستان به نشانی kordestan.ivo.ir اضافه کاری ماهانه مدیرکل دامپزشکی کردستان قابل مشاهده است
چرا اینجا کسی نمیگه که مطالبات بخش خصوصی دامپزشکی کردستان سال قبل بیشتر از ۱/۵ میلیارد بود که پس از پایان کار همش نقدا پرداخت شد؟بین سال های ۹۰تا ۹۵ میزان قرارداد اداره با بخش خصوصی در کردستان چقدر بوده و الان چقدره؟

چند تا واحد استان مسول فنی بهداشتی داشتند سال های ۹۰تا ۹۵؟الان چند واحد مسول فنی دارند و چقدر حقوق می گیرند؟
میزان دریافتی همکاران بخش دولتی کردستان سال ۹۰تا ۹۵چقدر بوده این دو سال چقدره؟این دو هفته گذشته چقدر مزایا گرفتن؟
میزان شکایت بخش خصوصی و ارباب رجوع از دامپزشکی کردستان سال ۹۰ تا ۹۵ چقدر بوده این دو سال چند تا شکایت شده؟
قربون شکل ماهتون برم تا سال ۹۵ هیچ داروخانه و درمانگاه و مسول فنی پروانه نداشتند؟!اصلا وضعیت دارو درمان سال ۹۰ تا ۹۵ رو با الان میشه مقایسه کرد؟
اداره اطلاعات بروارد کرده که سال ۹۴ دهها هزار راس دام بدلیل ابتلا به تب برفکی تلف شده! الان وضعیت تب برفکی چطوره؟

میزان ضبطی فراورده خام فاسد بین سال های ۹۰تا ۹۵ چقدر بوده این دو سال چقدره؟
بیماری vhs تو سال های ۹۰ تا ۹۵ چه وضعیتی داشته؟ الان چه وضعی داره؟

مدیریت های ستادی و شهرستانی دست چه افرادی بود الان دست چه کسانی است؟
پایان سال های ۹۵ و ۹۶ چند نفر از همکاران استان و شهرستان به خاطر توجه مدیرکل به وضعیت معیشتی نامه قدردانی از ایشان را امضا و به سازمان ارسال کردند؟
به‌وجدانتون مراجعه کنید ببینید چه کسی دامپزشکی کردستان را از انزوا خارج کرد؟
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
جشنواره شهيد رجايي كه اول شدند معيار درستي براي ارزيابي نيست سازمان هم كه بدون بررسي و از روي ميل شخصي مدير رو شايسته دونسته و ابقاش كرده !!!!!
در طول اين دو سال بارها بازرس به اداره كل اومده مثل بقيه ادارات و تمام ارزيابي ها در همه زمينه ها توسط سازمان و استان انجام شده و در نتيجه مستندات و عملكرد ادارات در طول سال و بررسي شاخص هاي اختصاصي و عمومي به عنوان دستگاههاي برتر انتخاب شده
مگه ميشه به دروغ و بدون مستند گفت اداره اي عملكردش خوب بوده
همكار محترم در سال گذشته هم مهندس معراجي هم رييس محترم سازمان در نوروز به اداره اومدن و با همه ي كارمندا اتاق به اتاق ديدار داشتن مثل اينكه فراموش كرديد ضمنا در جلسه معاونين فني كه تير امسال برگزار شد تمام مسئولين محترم سازمان و معاونين ساير استان ها يكپارچگي و همدلي كارمنداي دامپزشكي كردستان رو به چشم خودشون ديدند وجود يه تعداد مخالف و منتقد كه سعي در زير سوال بردن همه چيز دارند از ارزش هاي اين مجموعه هماهنگ كم نميكنه
حامدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
آفرین در دورانی که همه تجملاتی شدن این کار عالیه انشالله خدا حفظش کنه این مدیر است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
اینکه فیش اضافه کاری و ماموریت در سایت قرار گرفته هنر نیست چون باعث میشه پرداختی پرسنل هم کم بشه و بگن خود مدیر کمتر میگیره
بهتر است این رفتار پوپولیستی گری رو کنار گذاشت و صادق بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
دکتر بقیه مثل شما بالاتر نمیتونن برن.به همین دلیل انگیزه ای برای کارهای نمایشی مثل کار جنابعالی ندارند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
جناب اقای دکتر ورمقانی چه توضیح و توجیه علمی برای اختیاری کردن شیوه واکسیناسیون مرغداری ها دارید؟
واقعا تاسف بار است که به خود مرغدار اجازه دهید واکسن را از هر منبعی که خواست تهیه کند
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
تردیدی نیست که کارت خدمت رسانی است اما کاش احترام بیشتری برای نیروهای دامپزشی کردستان قائل باشی. ............ مایه دلگرمی باش برای نیروهات اینطور بزرگ میشی نه با عکس. هرچند واقعا کارت درسته فقط سعی کن با احترام کارتو پیش ببری نه عجولانه. سعی کن نیروهاتو بیشتر درک کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
ایا اداره سیستم دامپزشکی از سیستم سازمانی وزارت بهداشت مهم تر است که بخاطر انجام واکسیناسیون دامپزشکان بزور برده شده ویا حتی مدیر کل انجام واکسیناسیون را بعهده میگیرند ایا تابحال دیده شده یک پزشک واکسیناسیون انجام دهد . رعایت این مسئله ساده باعث حفظ سلسله مراتب وانسجام درون سازمانی وزارت بهداشت شده تا اینجنین در مفام مقایسه با دامپزشکی از ارج و قرب بالایی برخوردار باشند.
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
و آواز دهل از دور خوش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
0
فرقش اینه الان تب برفکی وجود داره و میگن نیست.من حاضرم تک تک روستاهای درگیر رو باهم بریم و ببینیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
چرا حقوق و مزایای پرسنل دا به دلیل کم کاری تعدادی قطع میکنید؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
0
بیماری VHS ، IHNو IPN تمام مرکز تکثیر و پرورش پالنگان را تحت تاثیر قرار داد.
.........................
مدیریت ستادی دست افراد بی تجربه افتاده.کاملا مشخص است.بعضی ها کمتر از دوسال سابقه کار دارند و چون قبلا نیروی امریه اداره بوده اند با ان سابقه کم یک مسئولیت بزرگ به انها داده شده.
بحث اعتباراتی هم که میفرمایید کاملا مشخص است که به دلیل روابط مدیر کل با برنامه و بودجه این اعتبارات به ایشان پرداخت میشود و در جشنواره شهیدرجایی اول میشوند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
0
یکی از نقاط ضعف ایشون معاونت توسعه ادارست.بهتره ایشون یک تجدید نظر بکنند.
ناشناس
|
Australia
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
اونقدر این دولت ادا و ریا کاری کرد، آدم به کار درست و واقعی بقیه هم شک و تردید می کنه.مردم سنندج مردمی بسیار خوب و با اصول و منطق هستن،!!چرا بودجه استخدام دکتراها به ...... سوریه رفت!!!!چرا دولت این همه به این جدایی مردم و دولت دامن زد!!!!
همکار شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
ای کسانی که ایمان اورده اید چرا از روی انصاف سخن نمی گویید؟ چرا همکاران اداره کل و شبکه سکوت کرده اید و اینجا فقط مطالب را می خوانید؟ یادتون رفته دکتر ورمقانی لحظه سال تحویل به جای اینکه کنار خانواده و مادرش باشه تو اداره بودجه استانداری دنبال بودجه بود. چه خوب اینجا همه انتقادات از مدیرکل بدلیل رفتارهای نمایشی است. ولی کسی نمیگه مدیرکل دامپزشکی چطور باند .......ها را بهم ریخت. چرا کسی نمیگه مدیرکل دامپزشکی همیشه بدترین محل خدمت و کمترین مزایا رو برای همسرش که شاغل در اداره کل است در نظر گرفته. چرا هیچی نمیگید؟ چرا نمیگید چقدر واکسن رایگان تب برفکی این دو سال تو کردستان مصرف شده؟ پای وجدان این دو هفته چقدر مزایا گرفتید؟ ما که سال 94 شش ماه یک بار 100 تومان مزایا می گرفتیم. چه زود اون روزها یادتون رفته.تو این دوسال چقدر تو مردم و مدیران استانداری جایگاه دامپزشکی بالا رفته مگه یادتون رفته مدیران ما رو تو جلسات استانداری.... چرا نمیگید دکتر ورمقانی شیعه تمام مدیران شهرستان و اداره کل را از سنی ها گذاشته و سر این با چه افراد صاحب نفوذی درگیر نشده .
سازمان
|
United States of America
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
امیری بیشترین درگیری تب مالت را در استان‌های غربی و شمال غربی کشور به ویژه استان کردستان دانست و افزود: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه تعداد مبتلایان در این استان نسبت به سال‌های گذشته به نصف کاهش پیدا کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
تعداد بازدید از این خبر ۱۲۰۰ مورد است تعداد کامنت های منتشر شده و غیر منتشر شده هم ۱۳۰ مورد هر کدوم از اینا که کامنت مینویسن چند بار این صفحه رو باز می کنند که ببینند کامنتشون منتشر شده یا نه .نتیجه گیری اینکه این خبر توسط چند نفر هم مخالف و هم موافق کامنتها تکراری نوشته میشه دو سه نفر موافق و دو سه نفر مخالف کل کامنت ها را درج می کنند

پس زیادی شلوغش نکنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
من موندم چرا در مورد مدیر کل های دیگه مطلب میزارید اینقدر کامنت نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
در دامپزشکی استان کردستان هیچ کس جای خودش نیست مدیر کل به نظرم من کار درستی کرده چرا که از دانشگاه فارغ التحصیل شده ره صد ساله رو یک ساله رفته ............................ در ضمن خیلی از افرادی که کامنت گذاشتن مغرضانه نوشتن فراموش کردن کجا هستن مدیر کل وارده چه کار کنه مگر کسی امده بررسی کنه وضعیت پرسنلی و بیماری به چه صورتی هستش همه مدیر و نگاه میکنن .................. دستش عملکرد همونیه که در عکس و فیلم ارایه میشه دوستان فراموش نکنید مدیر برخلاف تصور همه تون انتقاد پذیر هستش و افرادی که ازش منتقد میکنن در بهترین وضعیت اداری هستند هم از نظر عملکرد هم از نظر مزایا و لی برعکس خوششون از چاپلوسی نمیاد افراد چاپلوس و از خودش دور کرده باور نمی کنید بیایید بررسی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
این که یک مدیرکل رفته واکسن زده اتفاقا شایسته والاترین تشکرهاست .یک هفته تو اکیپ بوده
آیا نمیتوانست مانند خیلی ها پشت میزش بشینه و مزایاش هم فول بگیره شب هم بره تو خوه کنار زن و بچه اش؟
همکار
|
United States of America
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
2
چند نفر مغرض دارند به این خبر با نظرات منفی دامن میزنن .چند نفر تنبل وبیکار که تو زندگیشون کار نکردن در دامپزشکی فقط خاله زنک هستند وهمینو فقط بلدن .اگر دوستان و همراهان دکتر ورمقانی بیایند اینجا نظر بدن این افراد حکم قطره در مقابل دریا پیدا میکنن.ولی دکتر را همه میشناسند ونیازی به تعریف از ایشان نیست دامپزشکی قبل از ایشان در پایینترین جایگاه در سطوح اداری بود رتبه اول الان الکی و شانسی بدست نیامده .التماس تفکر
منتقد
|
Hungary
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
0
در پاسخ به اقای ناشناس
افراد چابلوس را دور کرده؟!!!!
منتقدانش در بهترین جایگاه هستند؟
چرا بعد از اعتراض به اختیاری کردن شیوه واکسیناسیون مرغداری ها مسئول مربوطه برکنار شد؟
موارد دیگری نیز هست که لازم باشد اشاره خواهم کرد
سید چیا حسینی سنندج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
2
دکتر مجتبی ورمقانی فرزند شهید نامدار کردستان شهید هوشنگ ورمقانی از مدیران لایق و توانای استان کردستان و مورد اعتماد مدیران ارشد استان است. با توجه به جوان بودن دارای روابط فوق العاده نزدیک با بزرگان استان خصوصا فرمانده سپاه استان هستند. دکتر ورمقانی تربیت یافته در خانواده ای بزرگ و انقلابی که پدربزرگش نیز از معتمدان بزرگ منطقه می باشند. مدیریت دکتر ورمقانی در دامپزشکی کردستان همان طور که قبلا به کرات اشاره شده به اداره دامپزشکی جایگاه ویژه ای داده است. دوران سه ساله مدیریت دکتر ورمقانی دوران برجسته ای است که خدمات و زحمات شبانه روزیش تا سالها در خاطره ها خواهد ماند. مدیری سالم و صادق که کوچکترین شبهه ای در مورد سلامت او در میان مردم و مدیران وجود ندارد.مدیری که قطعا ظرف ماه های آینده از پتانسیل های مدیریتی وی در مدیریت های بالاتر استفاده خواهد شد. مدیر جوانی که دو مدیرکل سابق دامپزشکی در کنار او مشغول به خدمت هستند.مدیری که تمام اقدامات وی از جمله حضور در اکیپ با بهره گیری از مشاوران برجسته انجام و اجرا می شود.مدیری که یقینا در ماههای آینده نشان درجه یک لیاقت توسط رییس محترم جمهور را اخذ خواهد کرد.
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
2
عکس راننده مدیرکل درهنگام واکسیناسیون چرا از کانال حذف شده؟!!!
کارمند منصف
|
United States of America
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
2
1
اگر بخواهیم وضعیت اداره کل دامپزشکی کردستان را با وضعیت ایده ال مقایسه‌کنیم قطعا‌فاصله زیادی وجود دارد
اما هر وجدان منصفی میتونه شهادت بده که وضعیت فعلی دامپزشکی در کردستان با وضعیت ماقبلش اصلا قابل مقایسه نیست و تفاوت های اساسی ایجاد شده
من نه ضرری از دکتر ورمقانی دیده ام و‌ نه منفعتی انچنانی
ولی اصلا دوران‌مدیریت فعلی با مدیریت قبل بسیار متفاوت و این را همگان از جمله سازمانی ها و همکاران استان و بخش‌خصوصی و مردم و حکیم مهری ها می دانند

حالا دکتر‌ ورمقانی‌ روابط داره یا هر چی من نمیدونم

نیازی هم به اینجور‌ کامنت نوشتن و تخریب های و تعریف های انچنانی نیست
بیانات رییس سازمان دامپزشکی کشور در سنندج فروردین ۹۷
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
1
رئیس سازمان دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی کردستان در زمینه رضایتمندی همکاران ستادی، بخش خصوصی و مردم از حوزه عملکردی، استان نمونه کشور است.
به گزارش فاخته نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، دکتر علیرضا رفیعی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل دامپزشکی استان کردستان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ خدمت برای سازمان دامپزشکی در حوزه ملی و بین‌المللی تعریف شده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تقدیر از هماهنگی و همکاری صمیمانه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان کردستان، گفت: تقدیرنامه‌های فراوان از اداره‌کل دامپزشکی کردستان دال بر میزان رضایتمندی از این دستگاه است که جای افتخار برای سازمان است.

وی تصریح کرد: رسیدن به این جایگاه رضایتمندی در استان کردستان را به مجموعه دامپزشکی استان تبریک می گویم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی به کسب تقدیرنامه‌های مختلف در سطح استان اشاره کرد و افزود: کسب این میزان تقدیرنامه ملی و استانی نشان از این دارد که کار در تمام حوزه ها به نحو احسن در این اداره کل در حد موفقی در حال انجام است.
سخنان رییس سازمان دامپزشکی (۲)
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
2
2
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا رفیعی پور امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی اداره کل با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی کردستان در کنترل بیماری‌ها موفق عمل کرده استان، ادامه داد: بهترین کار، اقداماتی است که در کردستان انجام شد و می‌طلبد که استمرار داشته باشد و دیگر استان‌ها هم باید همین کار‌ها را انجام دهند.
وی ملاک عملکردی مدیران دامپزشکی را رضایتمندی کارمندان و مردم خواند و اظهارداشت: اداره کل دامپزشکی کردستان در طول سال گذشته حدود ۱۵ تقدیرنامه ملی و استانی دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: موفقیت‌های مذکور نشان از عملکرد مدیران و کارمندان این مجموعه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، تجارت خارجی و ... است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
2
2
بهتر است یک بار دیگر رییس سازمان به استان بیایند این بار خیلی از حقایق مشخص خواهد شد.البته به شرطی که از منتقدان نیز دعوت به عمل اید و فقط شومن بازی نباشد
م.ر.ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
2
با سلام و عرض ادب و احترام
هرانکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد
دکتر مجتبی ورمقانی از سرمایه ها و نخبه های جوان مجموعه دامپزشکی کشور می باشند که واقعا تحول عظیم و دست آوردهای بی نطیر در استان کردستان به یادگار گذاشنه اند ایشان از نوادر مدیران جوان کشوری هستند بنده به عنوان بکی از کارمندان فنی زیر مجموعه تیم کاری ایشان هستم قطعا گواهی نامه های متعدد از ادارات فنی –اداری ارسالی از سازمان که به دفعات در پرتال وزین حکیم مهر منتشرگردیده است و نیز کسب افتخار رتبه برتر دستگاه استانی حاکی از تلاش های این مدیر تلاشگر متعهد و سختکوش است ایشان با تلاش هایش خستگی را خسته نموده است
از مدیران محترم سازمان مرکزی استدعا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایند از برکات حضور و خدمات ایشان جهت بهره مندی از تلاش و نظارت و خدمات در سطح کلان ملی از این جوان نخبه با استعداد استفاده گردد.
ناشناس
|
New Zealand
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
1
دکتر ورمقانی درسته جوونه اما دنبال مقام و جایگاه و مال و ثروت نیست. درست مثل پدر بزرگوارش. مذهب رو مد نظر قرار نداده. حتی اون روستاها که پدرشون اونجا شهید شده رو بیشتر بهش میرسه. اومده که اصلاح کنه اومده که فساد و باندبازی و... از بین ببره. بزرگوار کاش کل مدیر کل ها و مسئولین مثل شما بودن اینطور دیگه شاید شاهد دزدی و اختلاس و این مشکلات نبودیم. از وقتی اومدی دامپزشکی کردستان جایگاه خودشو پیدا کرده. انگیزه تو از دست نده ادامه بده ما پشتتیم. تنها انتقاد و خواسته ای که ازت داریم اینه بیشتر بخش خصوصی رو دریاب. احترام همکاران بخش خصوصی رو بیشتر بگیرین.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
بهتره حکیم مهر یه تالار گفتگو راجع به این مباحث ایجاد کنه
سربازان ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
................. بزودی گروه منتقدان مدیر کل شکل می گیره
کارمند اداره دامپزشکی آذربایجان شرقی
|
United States of America
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
2
جای بسی تاسف در استان آذربایجان شرقی کاردان دامپزشک را در دفتر می گذارند رئیس اداره می کنند آن وقت دو تا دکتر دامپزشک را می دهند زیر دستش بفرستند به واکسیناسیون بجای استخدام کاردان دامپزشک دکتر دامپزشک استخدام می کنند واقعا ً شوونات کاری را خوب رعایت می کنند البته جای اگر ضرورتی باشد که نیست مشکلی ندارد از بیکاری دکتران دامپزشک در بخش خصوصی به واکسیناسیون می روند و کاردانهای دامپزشک به. درمان می روند واقعا حال دامپزشکی این استان خیلی خیلی خوبه
اداره کل دامپزشکی کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
2
1
آفرین به آقای دکتر ورمقانی تربیت یافته در مکتب عاشورا
مدیر خوش نام و توانای سازمان دامپزشکی کردستان
بهتر از مدیرانی است که از چند متر بیشتر از اتاق کارشون خبر ندارند و الان هم در حال گشت و گذار و مسافرت تابستانی هستند و دنبال توسعه مرغداری ها و مراکز تکثیرشون
دکتر ورمقانی کار درسته
همه هم این رو میدونن
همه هم میدونیم چه افرادی اینجا نظر میدهند
دکتر ورمقانی خوشحال باش که کسی بهت نمیتونه تهمت دزدی و کم کاری و ناتوانی و رانت بازی و... بده
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
1
1
دکترورمقانی اهل دغل کاری این حرفا نیست امان ازحسادت. ایشان شنیدم خیلی از کارایی که میکنه فقط راننده که باهاشه ميدونه یه سری که دستشون از رانت قطع شده دنبال دستاویزن به هرچی چنگ میزنن که وجهه این عزیز رو خراب کنن ولی اینجای قصه رو نخوندن که وقتی کار ونیت وعمل برای خدا باشه خدا خودش از آبروی فرد محافظت میکنه بعید میدانم ایشان با کامنت یک یا دونفر زیاده خواه دست از تواضع واخلاق مردمی برداردتاکورشودهرانکه نتواند دیدمحبوبیت دکترروبریدازتمام روستانشینان کردستان ازمرز همدان تا نقطه صفر مرزی بپرسید ببینید کسی پیدا میشه این همه روستا رو بره.خسته نباشی مدیربی ادعا دعای خیر مردم مستضعف ومظلوم کردستان بدرقه راهت.نیازی به چاپلوسی منفعت طلبان زالو صفت نیست تورا
نظر شما
ادامه