کد خبر: ۴۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دکتر سید محمد آقامیری از رییس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر، به عنوان مدیر پیشتاز در اجرای ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی تقدیر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی نظام دامپزشکی با اعلام این مطلب نوشت : "در تقدیرنامه دکتر آقامیری خطاب به دکتر سید هادی موسوی آمده است، بدینوسیله از مدیریت جنابعالی که در اجرای ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی با کمال جدیت و تلاش پیگیری نموده و یگانه استانی می‌باشید که به طور کامل همکاری دامپزشکی استان را در راستای اهداف عالیه‌ی دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی و بویژه ایجاد امنیت شغلی همکاران مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی تامین و جلب نموده‌اید قدردانی و تشکر می‌نمایم.
رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران همچنین در متن این لوح تقدیر از دکتر موسوی به دلیل تحت پوشش قرار دادن بیشتر کارفرمایان واحدها و کارگاه‌های مشمول مرحله اول اجرای دستورالعمل مذکور قدردانی کرد."
گفتنی است دکتر موسوی از معدود مدیران نظام دامپزشکی استانی است که در تعداد قابل توجهی از همایش‌های علمی برگزار شده نظام دامپزشکی و اخیراً در همایش مدیریت بهداشتی و بیماریهای آبزیان به سبب سهولت آمد و رفت از استان مرکزی به تهران و بالعکس حضور داشته و از همکاران دکتر آقامیری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز بوده است.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
0
0
نمرديم بالاخره به آرزويمان رسيديم. اجراي ماده 19 در يكي از استان ها را هم ديديم. انشاا... بقيه استان ها هم ياد بگيرن
تبريك به دكتر موسوي و آفرين به رييس اداره كل دامپزشكي استان مركزي
حقگو
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
دو چيز يادت رفت يكي اينكه {دکتر} موسوي و دكتر آقاميري هر دو قمي هستند.
دوم اينكه هر دو ....... و داراي درجات علمي و ..... هستند؟
دامپزشك متخصص
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
ازهمكاران سازمان نظام دامپزشكي كسب اطلاع شده خوشبختانه تاكنون بيش از پانزده 15استان تحت پوشش دستورالعمل اجرايي ماده 19ايين نامه نظارت بهداشتي دامپزشكي قرارگرفته اند وبتدريج درحال افزايش مي باشد .ليكن نظام دا مپزشكي استان مركزي باهمكاري مسيولانه مديركل قوي دامپزشكي استان وهمكارانش صددرصد مراكزتوليدكننده راتحت پوشش قرارداده اند . موفق باشند
نظر شما
ادامه