کد خبر: ۳۹۲۵۸
 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در تلفات‌ها ناشی از شیوع آنفلوانزای مرغی که بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد خسارت را مرغداران متحمل شده‌اند دولت حمایتی از آنها نداشته است و امروز این عوارض خود را نشان می‌دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «عبدالله حاتمیان» درخصوص تزریق تخم مرغ به بازار توسط دولت در راستای کنترل بازار، اظهار داشت: به دلیل عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان تخم‌مرغ شرایط اینگونه شده، چندین سال است که مرغداران از گرانی جوجه، دان مرغ، بدهکاری بانکی و شرایط انحصاری موجود اعتراض‌هایی را دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه همه شرایط نامساعد ذکر شده باعث گشته تا مرغداران در چنین وضعیتی قرار بگیرند، گفت: در تلفات‌ها ناشی از شیوع آنفلوانزای مرغی که بیش از 40 تا 50 درصد خسارت را مرغداران متحمل شده‌اند دولت حمایتی از آنها نداشته است و امروز این عوارض خود را نشان می‌دهد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه با وارد کردن تخم مرغ و کارهای این چنینی این درد درمان نمی‌شود، در پایان خاطر نشان کرد: باید دولت اطمینان خاطر و همچنین برنامه تولیدی را در اختیار تولیدکنندگان تخم‌مرغ قرار دهد تا براساس نیاز بازار تولید کنند و اگر صادراتی وجود دارد نیز آن را در نظر بگیرند.

 
 
نظر شما
ادامه