کد خبر: ۳۸۵۲۹



هیات مدیره جدید انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان اصفهان با دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر عبدالرضا مرادی» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: استان اصفهان با دارا بودن بیش از ۴۳۰ نفر مسئول فنی و ناظر بهداشتی، جهت پیگیری مطالبات این تعداد از افراد نیازمند تشکل منسجم و قوی می‌باشد که با توجه به سابقه انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان اصفهان، همچنین حضور افراد با سابقه و تجربه بالا در هیئت مدیره این انجمن سبب شده که یک NGO مستقل و قوی را تشکیل دهند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که این جلسه در محل دفتر مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شده، بیان داشت: در این جلسه که کلیه اعضا هیئت مدیره انتخاب شده حضور داشتند، گزارشی در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات، وضعیت مسئولین فنی- بهداشتی ارائه شد و در ادامه اعضا هیات مدیره نظرات و خواسته‌های خود را از مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان مطرح نمودند.

دکتر مرادی در خصوص مباحث مطرح شده توسط اعضا هیات مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان اصفهان گفت: اعمال نظر انجمن در خصوص جابجایی افراد، اطلاع از تخلفات مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی، نگارش پروتکل‌های آموزشی متناسب با وظایف و مسئولیت‌های مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی، برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نظارت آنها و... از موارد مطرح شده توسط اعضا هیئت مدیره بود.

وی در ادامه در خصوص موارد مطرح شده توسط «دکتر موحدی» گفت: در این جلسه دکتر موحدی ضمن تشکر از حضور اعضا هیات مدیره در اداره کل، وجود این تشکل قدرتمند را سبب خوشحالی و مباهات دانست و مسئولیتی را که برعهده گرفتند را بسیار حساس وسخت اعلام کرد که کوتاهی و قصور در این مسئولیت غیرقابل قبول است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: دکتر موحدی برون‌سپاری جهت برنامه‌ریزی و مدیریت مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی را جزو اولویت‌های اداره کل برشمرد ولی آنرا منوط به تقویت بیشتر این انجمن، به نحوی که توانند این وظیفه را بدرستی انجام دهد و بخش دولتی در این زمینه فقط ناظر و مشاور باشد و تمامی تقسیم‌بندی‌ها و نظارت بر حسن اجرای مسئولیت‌ها توسط مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی به این انجمن سپرده شود.

وی با اشاره به تاکید مدیرکل به حساسیت‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد تصریح کرد: دکتر موحدی با اشاره به رتبه‌های برتر در تولید شیر، گوشت و فرآورده‌های خام دامی دیگر و میزان صادراتی که از این استان انجام می‌گیرد، همچنین کیفیت محصولات تولیدی در استان، حساسیت‌های این اداره کل در خصوص انجام صحیح و دقیق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در تولید و فرآوری، فرآورده‌های خام دامی توسط تمامی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی را اعلام کرد و به هیئت مدیره تاکید کرد که در جلسات به همکاران خود در این خصوص تذکرات لازم را بدهند.


 

نظر شما
ادامه