کد خبر: ۳۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رئیس اداره ساماندهی منطقه 10 گفت: روش گازدهی با خودرو در کلنی های موش به منظور از بین بردن جانواران موذی برای نخستین بار در منطقه 10 ، بیستم مهرماه به نمایش در آمد.     
صالحی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده با شرکت ساماندهی در نمایشگاه خدمات شهری که در محل بوستان گفتگو امروز بیستم مهر برپا شد روش گازدهی با خودرو در کلنی های موش، برای نخستین بار توسط اداره ساماندهی شهرداری منطقه 10 به نمایش در آمد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

صالحی تصریح کرد: همچنین این اداره به منظور کاهش  آلودگی محیط زیست اصناف زباله ساز در سطح محدوده را به تعداد 53 باب مغازه شناسایی و برای آنها اخطاریه صادر کرد.

وی گفت: اداره ساماندهی ناحیه 3 شهرداری منطقه عملیات طعمه گذاری در مساجد سطح محلات ناحیه 3 از جمله مساجد(باب الحوائج، ابوالفضل (ع)، مسجد الرضا(ع) و مسجد سادات حسینی و مسجد لولاگر) را به پایان رساند.

صالحی خاطر نشان کرد: ‌در راستای مبارزه با جوندگان موذی و پیشگیری از بروز بیماریهای ناشی از وجود موش، عملیات لایروبی و طعمه گذاری در محدوده خیابان کارون بالاتر از بهنود تا خیابان آذربایجان ، توسط تیم مبارزه با جوندگان ناحیه 3 امروز بیستم مهر انجام شد.

 

خبر مرتبط :


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رویا
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۳
0
0
رئيس ساماندهي منطقه 10 بايد به خاطر اين ........ كه انجام داده ..........
نظر شما
ادامه