کد خبر: ۳۶۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



دکتر موحدی از پرداخت مبلغ بیش از هشت میلیارد ریال در قالب قراردادهای خرید خدمت طرح های واکسیناسیون به بخش خصوصی در سال 95 در راستای حمایت از بخش خصوصی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از اقداماتی که جهت کوچک شدن دولت در دستور کار قرار گرفته واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی و البته با نظارت بر حسن انجام کار است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه در خصوص خدمات واگذار شده به بخش خصوصی، بیان کرد: یکی از خدماتی که در چندین سال گذشته جهت اجرا به بخش خصوصی واگذار شده، طرح های مختلف واکسیناسیون مثل فازهای تب برفکی، PPR و... که بصورت دوره و مشخص اجرا می شود بوده و با توجه به ظرفیت دامی بالای این استان و تعداد و تجربه بالای بخش خصوصی، شرایط واگذاری این خدمت بستر بسیار مناسبی دارد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری های مستمر اداره برنامه و بودجه این اداره کل جهت تامین اعتبار جهت اختصاص طرح های بیشتر به بخش خصوصی، در خصوص تعداد قراردادهای بسته شده و ایجاد اشتغالی که صورت گرفته، تصریح کرد: در سال 95 بیش از 162 قرارداد با بخش خصوصی به امضاء رسید که سبب اشتغال زائی خوبی به همراه داشته، و بر همین اساس بعد از تایید حسن انجام کار توسط کارشناسان بخش های مختلف اداره کل دامپزشکی استان مبلغ 8170 میلیون ریال به مجریان طرح پرداخت گردید.

دکتر موحدی در پایان ضمن ابراز امیدواری از اینکه در آینده شرایط بهتری جهت واگذاری اینگونه خدمات به بخش خصوصی ایجاد شود، خاطر نشان کرد: واگذاری این خدمات به بخش خصوصی در راستای توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی دامپزشکی می باشد و در حل بخشی از مسائل اقتصادی آنها می تواند راه گشا باشد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
چه توانمندسازی؟!! بخش خصوصی و مراکز مایه کوبی همه ورشکسته و کاردانها رفتن سراغ کار دیگری که خرج زن و بچه شون رو در بیارن.وقتی سازمان دامپزشکی تعرفه هاش هنوز مربوط به سال 92 و حتی در همان سال 92 هم غیر واقعی و بیگاری بود حالا هم که بخش خصوصی را استثمار کردن و توان جذب حق واقعی بخش خصوصی رو ندارن
نظر شما
ادامه