کد خبر: ۳۴۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پروژه آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش حکیم‌مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس محمد هادی آرین» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود: به اهمیت راه‌اندازی این آزمایشگاه تخصصی برای حراست از صنعت دام و طیور استان اشراف داریم و نگاه به این پروژه کاملا مثبت است و حاضریم هر کمکی در این زمینه انجام دهیم و تمام تلاش خود را بکار گیریم تا این پروژه حداکثر طی دو سال آینده تکمیل و افتتاح شود.

وی در دیدار با مسوولان دامپزشکی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه همه وزارتخانه‌ها وظایف مهم و حساسی بر‌عهده دارند اظهار داشت: توزیع اعتبارات نیازمند به هم‌فکری همه کارشناسان است و همیشه سعی کردیم اولویت‌بندی در تقسیم اعتبارات برای دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحو انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی ادامه داد: در صدد هستیم منبع اعتباری مناسبی برای تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی مشخص کنیم تا شاهد افتتاح این ساختمان باشیم.

در ابتدای این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی به کسب عناوین ملی و استانی دامپزشکی در زمینه های مختلف اشاره کرد و سال 95 را برای دامپزشکی استان، سالی همراه با موفقیت دانست.

دکتر علیرضا رفیعی پور در این خصوص افزود: طی دو سال متوالی دامپزشکی استان بین 31 اداره کل دامپزشکی کشور رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی را کسب کرده است که امیدواریم با برنامه ریزی کارشناسان بتوانیم این عناوین را در سال جدید تکرار کنیم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
خدا رو شکر بالاخره زحمت کشیدن تا سازمان مدیریت وبرنامه ریزی رفتن .واقعا خسته نباشن
نظر شما
ادامه