کد خبر: ۳۴۴۳۷



مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بازرسان دامپزشکی قزوین غرفه عرضه گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره را به دلیل تخلفات بهداشتی جمع‌آوری کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر بهمن نقیبی» با بیان اینکه عرضه فرآوردههای خام‌دامی خارج از سیستم نظارتی دامپزشکی ممنوع است، گفت: با توجه به حضور مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی در نمایشگاه بهاره شهر قزوین و نظارت بر غرفه‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی، از ادامه فعالیت یک واحد عرضه گوشت منجمد به جهت ارتکاب تخلفات بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.

نقیبی افزود: متصدی غرفه مذکور اقدام به عرضه فرآورده‌های گوشتی منجمد خارج از سیستم نظارتی دامپزشکی می‌نمود که کارشناسان این اداره کل با همکاری مدیریت نمایشگاه به جهت تضمین سلامت محصولات عرضه شده، از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری به عمل آوردند.

این مسوول به عموم مردم توصیه کرد: برای خرید گوشت و مرغ و ماهی به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه ‌کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی نمایند.
 
 
 
 
نظر شما
ادامه