کد خبر: ۳۴۰۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

روزنامه شهروند در شماره امروز خود، جوابیه سازمان نظام دامپزشکی به مطلب طنز توهین آمیز سوشیانس شجاعی فرد را در همان صفحه شهرونگ منتشر کرد.

گفتنی است که این جوابیه (اینجا) به قلم «دکتر محمدحسین انصاری فرد» مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست سازمان نظام دامپزشکی نوشته شده بود.

همچنین چند روز پیش نیز «سوشیانس شجاعی فرد» نویسنده یادداشت توهین آمیز روزنامه مذکور، اشاره ای به اعتراض دامپزشکان به یادداشت قبلی خود نموده بود. وی در بخشی از این مطلب طنز با عنوان «دربی رو ول کن! خودمون چند چندیم؟!» نوشت:

 

می‌خواستم راجع به اینکه برگزاری دربی چگونه به اقتصاد ملی کمک می‌کند بنویسم و راجع به بازار بوق و کرنای کنار استادیوم و بالا رفتن آمار فروش تخمه، چیپس، ماست، سیگار، پاد زهر مار، شیر سماور، اگزوز خاور بگویم و درباره اینکه چطوری یک ریال، حتی یک ریال از پول پیامکهایی که شما می‌دهید توی جیب مخابرات و صدا و سیما و حسینی و اینها نمی‌رود و این وسط من ... توی جیب من می‌رود و اینها بنویسم، دیدم هنوز سر مطلب قبلیم دامپزشکان عزیز ازم دلخور هستند، بیخیال شدم! والللا! تماشاگران اعصابشان خرد است می آیند جلوی خانه مان هی میگویند اگزوز سماور و شیر خاور و اینها! ....

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
سلام دوستان اگه دقت کنید تو همین صفحه روزنامه شهرونگ که عکسش در بالا اومده در سطونی در سمت راستش به نام تزریقات در مطلبی تحت عنوان "گفت گو با یک پلنگ، لااقل به خودتون رحم کنیم" با اشاره به جراحی پلنگ رودسر از پزشکان و نه دامپزشکان به عنوان معاینه کنندگان یاد شده است!!! انگار چشم دیدن و انتظار چنین کارهایی رو از دامپزشکان ندارن!
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
با تشکر از سازمان نظام دامپزشکی. کاملا واضح بوده که واکنش حکیم مهر در غالب جوابیه بیطارالسلطنه زنگ بیداری بجایی بوده
نظر شما
ادامه