کد خبر: ۳۰۹۲۱
 
 

دستورالعمل های جدید مراقبت از طیور توسط گروه های مرتبط با این حوزه در کانادا منتشر شد که هدف از آن ها بالا بردن استانداردهای رفاه دام و طیور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ITPNews ، دستورالعمل اصلاحی مذکور، مراقبت و سازماندهی تخم مرغ های جوجه گیری، پرورش دهندگان طیور، جوجه ها و شترمرغ ها را در بر می گیرد.

این قانون توسط پرورش دهندگان جوجه کانادا، شورای فرآوری طیور و تخم مرغ، پرورش دهندگان شترمرغ کانادا، تولیدکنندگان تخم مرغ های جوجه گیری کانادا و شورای ملی مراقبت از دام و طیور در نظر گرفته شده است.

کمیته ای متشکل از مزرعه داران، متخصصان در رفاه و آسایش طیور و نمایندگان دولت به کمک کمیته ای علمی این قانون را بسط دادند.

ورنون فروز (Vernon Froese)، مرغدار و رییس کمیته بسط و اجرای قانون، اظهار داشت: این آیین نامه، تداوم صنایع مرغداری کانادا و موفقیت مزرعه داران را تضمین می کند. کمیته ذی نفع، مهم ترین کمیته در تضمین برقراری استانداردهای مراقبت از کیفیت دام و طیور است.

آیین نامه های کانادا دستورالعمل هایی را برای مراقبت و سازماندهی دام و طیور در سطح این کشور توسعه می دهند.

این آیین نامه ها موجب می شوند که با استفاده از مدیریت صدا و کارهای مربوط به رفاه دام و طیور از آن ها مراقبت شود و در نتیجه سلامت و آسایش آن ها بهبود یابد. همچنین این آیین نامه ها پایه و اساسی برای برنامه های ارزیابی مراقبت هستند.

دکتر یان دانکن (Ian Duncan )، متخصص رفاه طیور در کمیته قانون گذاری گفت: فرآیند تدوین قانون موقعیت مهمی را برای پیشرفت سیاست رفاه دام و طیور در کانادا فراهم می آورد. با تصویب این قانون گامی رو به جلو برداشته شده است.
 
 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه