کد خبر: ۳۰۰۵۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
9 تشکل بخش دام، طیور و آبزیان کشور در نامه‌ای به رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توقف اجرای ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی شدند ...

حکیم مهر - 9 تشکل بخش دام، طیور و آبزیان کشور در نامه‌ای به «دکتر محمد نهاوندیان» رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری و «مهندس محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توقف اجرای ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی شدند.

به گزارش حکیم مهر، پیش از این نیز تلاش های بسیاری از سوی این تشکل ها برای اجرا نکردن این آیین نامه انجام شده بود که همچنان ادامه دارد. متاسفانه ضعف عملکرد سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی در اجرای نص صریح قانون، موجب عدم برخورداری دامپزشکان شاغل در این واحدها از حق قانونی خویش و جری تر شدن روز افزون این تشکل های کارفرمایی گردیده است.

 
 
 
خبرهای مرتبط
برچسب ها: ماده 19، نامه،
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
4
موقعی که دامپزشکی ........ نداره و به حرف های مدیران کارخانه ها که دنبال منافع خودشان به هر قیمتی هستند و با این حال که دامپزشکان داخل سیستم آنها هست و آنها را در امور مواد غذائی راهنمایی میکنند ولی آنها ی سری آدمهای .............. پولدار هستند که جوابهایی بی معنی میدهند و به هیچ صراطی مستقیم نمیشود و به دور از چشم دامپزشکانی که حساسیت در کار دارند سعی میکنند آنچه به نفع خودشون هست رو انجام بدن و اصلا نمیدونندباکتری چی هست و اینکه سم تولید میکنم یعنی چه . باید دامپزشکی که هدفش را بر مبنای پیشگیری گذاشته جلوی این گروه ............ پولدار بایستد و اجازه ندهد هر جور که دوست دارند با اهداف و سیاست این ارگان حکومتی بازی کنند . و آنها را توجیه کند که بی خودی به دامپزشک پول نمیدهد بلکه سیاست کشور بر پیشگیری هست اگر دامپزشکی هم مثل پزشکی سیاست درمان را در امور کار خود قرار میدان وضعیت این نبود چون انسانها برای پیشگیری هزینه ن میکنند انگار ی آدم رو مجبور کنی بی بیا دندانپزشکی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
5
بابا عدالت!!
وقتي ٣٠٠ تن مرغ تاريخ گذشته را موقع ريختن به چيلر توقيف مي كنند و يكي از مهرزنهاي اين نامه ٢٠ تا كمپرسور واسه آبزني گذاشته و سازمان به اصطلاح ناظر داره مي خنده،بايد هم اين جماعت عدالت طلب باشند.كافيست اون نهاونديان بفهمه چي داره مي خوره؟!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
2
متاسفانه تاكنون هيچ واكنشي از سوي انجمنهاي صنفي مسوولان فني صورت نگرفته است
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
5
كاش يك نامه هم مينوشتن از تمامي جنايتهاي كه با خوراك مردم كشور ميكنن كه به همت همين مسولين فني كه الان حق و حقوقشون داره پايمال ميشه توسط انجمن هاي به اصطلاح توليدي جلوش گرفته شده و در اين راه زحمات زيادي كشيدن تمام همكاران شاغل دامپزشك
دامپزشک خسته
|
Germany
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
2
به نظرمن عندالنهایه کارفرمایان پیروزخواهندشدچراکه نه سازمان دامپزشکی ونه نظام دامپزشکی بعداز گذشت چندسال ازابلاغ این قانون هیچ حرکتی انجام نداده تازمانی که مسوولین دولتی ضمانت اجرای این قانون رادارندروزبه روزوضعیت دامپزشکان مسول فنی بدتر خواهدشدچون دولتی هابرای درگیرنشدن باکارفرمایان که تشکل ثروتمندوپرنفوذی هستند حاضرندهرامتیازی بدهندبایدقوه قضاییه اگرسلامت مردم رادارای اهمیت میداندبه کمک دولت آمده واجرای صحیح این قانون راتضمین کندومانند تخطی ازقوانین جاری بافردمتخلف برخوردقانونی نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
3
با توجه به نامه استنکاف سال گذشته انجمنهای کارفرمایی و سکوت ......... سازمان در این مدت و ذکر این نکته که سازمان به عنوان یکی از طراحان آیین نامه نظارت بهداشتی و مجری آن, چنانچه ریاست سازمان اقدام موثری در قبال قانون شکنی ادامه دار انجمن های کارفرمایی ننمایند قطعا شایبه منافع ...... حاصل از ادامه وضع موجود حداقل در بخشی از نیروهای سازمان قوت خواهد گرفت لذا حق پیگیری اجرای قانون از طریق نهادهای نظارتی برای انجمن های صنفی مسئولین بهداشتی بیش از پیش ضروری خواهد شد.
حسام
|
Finland
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
انتشار این نامه نشانه ............ و ضعف سازمان دامپزشکی هست
دکتر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
اگه همه ما دامپزشکا یه هفته نریم سرکار حساب کار دستشون میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
البته بايد كمي مثبت انديش هم باشيم.توليد كنندگاني هم هستند كه داراي سردخانه و كشتارگاه هستند و كارشان اين است كه صد تن صد تن مرغ و پاي مرغ تاريخ گذشته را جمع آوري كرده و پس از دپو تحويل .......... ميدهند.دريغ از جايزه حفاظت از محيط زيست و بهداشت!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
مطمئنا بی مبالاتی حضرات نظام سبز سلامت در به راه افتادن این غائله مهمترین نقش رو داره.
چراکه نظام سبز سلامت در این قرارداد پول زور میگیره و هیچ خدماتی هم ارائه نمیده حتی وقتی مسئول فنی حقوق عقب افتاده اش رو طلب میکنه ، از سوی نظام دامپزشکی که یه پای قرارداد مالی بوده هیچگونه حمایتی ازش صورت نمیگیره و اون مسئول فنی رو به ادارات دامپزشکی پاس میدن.
این موضوع رو بنده به عینه دیدم و همین الان هم وجود داره مسئول فنی که قراردادش با کارفرما از طریق نظام دامپزشکی منعقد شده و کارفرمای محترم شش ماه حقوق به مسئول فنی نداده و الان هم قرارداد یکساله تموم شده و حضرات نظام دامپزشکی به مسئول فنی گفتن که ما نمیتونیم حقوق عقب افتاده شما رو وصول کنیم و شما باید از طریق اداره دامپزشکی شهرستان بر اون کارفرما اعمال فشار کنید تا طرف مجبور بشه حقوق شمار رو بده.
من موندم پس چرا توی هر قرارداد نظام دامپزشکی پورسانت 14 تا 16 درصدی میگیره.
نظر شما
ادامه