کد خبر: ۲۱۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادارات کل دامپزشکی خراسان جنوبی، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم پورتال های برتر سازمان دامپزشکی را به دست آوردند

به گزارش دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور، پس از ارزیابی و بررسی شاخصهای فعالیت های یک ساله پورتال های ادارات کل دامپزشکی استان ها، امتیازهای هر یک از پورتال ها مشخص شد و ادارات کل دامپزشکی خراسان جنوبی، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

معصومه یوسفی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور درباره ارزیابی امسال گفت: هر سال شاخص های ارزیابی در ابتدای سال مشخص و برای ادارات کل دامپزشکی استانها ارسال می شود و براساس آن محتوی هر پورتال مورد سنجش قرار می گیرد و ارزیابی امسال با اولویت ساخت صفحات، فرم سازی الکترونیکی و بروزرسانی اخبار ، گالری تصاویر و مقالات انجام شد و بسیاری از ادارات با رعایت این الگو امتیازهای لازم را کسب کردند.

وی مهمترین هدف سالجاری این دفتر را ارتقاء جایگاه پورتال های سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد و تصریح کرد: در ماهای آینده کلاسهای آموزشی تخصصی و تکمیلی برای کاربران استانی برگزار خواهد شد.

همچنین پورتالهای ادارات کل دامپزشکی استاهای سمنان، اردبیل و آذربایجان غربی به علت ارتقای چشمگیر جایگاهشان شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک اصفهانی
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
سایت اصفهان تا قبل از دکتر موحدی اصلا به روز نمیشد الان هنوز دکتر مرادی رییس اصفهان زده و هیچ معرفی و عکسی از رییس شهرستانها نیست من نمی دونم چطور هشتم شده
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
بسمه تعالی. کار خوبی انجام شده است. البته ان شاء الله رشد بهتری در اطلاع رسانی ادارات کل دامپزشکی استانها شاهد باشیم. پیش از این چند سال قبل حکیم مهر هم کاری شبیه این انجام داده بود که نتایج آن در نشانی زیر قابل دسترسی است :
http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=1724
موفق باشید
نظر شما
ادامه