کد خبر: ۱۹۵۵۷

به گزارش عصر ایران، "شکر آباد" مجموعه ای است که هر شب رأس ساعت 22 از شبکه نسیم پخش می شود و با زبان طنز، مسائل جامعه را به تصویر می کشد.
منصفانه می توان گفت که "شکر آباد" در میان برنامه های شبکه های مختلف تلویزیونی، یک اتفاق تازه است که در آن، فیلمنامه، کارگردانی، بازی ها و ... به خوبی کار می کنند تا مخاطب ، برای دقایقی، هم لبخند به لب داشته باشد و هم فکر کند.

از این رو ، بی مناسبت نیست به سازندگان این سریال طنز تبریک و دست مریزاد گفت و کارهای بهتری را در آینده از آنها انتظار داشت کما این که "شکر آباد"، به مراتب بهتر و دیدنی از "خنده بازار" است که قبلاً توسط همین تیم تولید شده بود.




با این حال، یک انتقاد جدی از "شکر آباد" وجود دارد و آن این که تیتراژ آغازین این سریال، به طور آشکاری ضد محیط زیست است ؛ آنجا که خواننده تیتراژ با صدای خوشی این چنین می خواند:
می خوام برم کوه ، شکار آهو ، تفنگ من کو... ؟

یک شکارچی که مدت هاست تفنگ خود را آویخته و شکار را کنار گذاشته است می گفت: چنان گرم و پرطنین از کوه و شکار و آهو و تفنگ می خواند که وسوسه می شوم باز هم تفنگم را بردارم ، به کوه بزنم و شکار را از سر بگیرم!

ای کاش دوستان هنرمند "شکر آباد" این تیتراژ را به احترام محیط زیست حذف کنند یا تغییر دهند ؛ یک آهو کمتر کشته شود به نفع همه است.

 

 

برچسب ها: شکر آباد،
نظر شما
ادامه