کد خبر: ۱۸۸۱۹

رییس سازمان دامپزشکی کشور با بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی، از نزدیک با آخرین دستاوردهای صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی خلج در حاشیه بازدید خود از این نمایشگاه گفت: تاکنون 18 شرکت فرآوری محصولات شیلاتی به فدراسیون بهداشت دام روسیه معرفی شده اند و به زودی شرکت های واجد شرایط برای صادرات گوشت مرغ به این فدراسیون معرفی خواهند شد.

این نمایشگاه یکشنبه هفته جاری با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان دامپزشکی و جمعی از مسوولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از نمایندگان و روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و اتحادیه های صنفی دام و طیور کار خود را آغاز کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی تا هفتم آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

مدیر برگزارکننده سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی گفت: این نمایشگاه در نوع خود بزرگترین نمایشگاه در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

سالار رضایی با اشاره به حضور بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه، افزود: 65 شرکت خارجی حاضر دراین نمایشگاه از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، لهستان، استرالیا، کره، چین، روسیه، ترکیه، تایوان، مصر، سوریه و اوکراین پیشرفته ترین صنایع، تجهیزات و خدمات صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی خود را به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به افزایش 300 درصدی حضور کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه گفت: حضور این تعداد شرکت کننده خارجی در حالی است که سال گذشته تنها پنج کشور خارجی در این نمایشگاه شرکت داشتند.

 وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، در فضایی بالغ بر 25هزار مترمربع برپا شده که از نظر متراژ زیر پوشش نسبت به سال گذشته حدود پنج هزار مترمربع افزایش فضای نمایشگاهی داشته است

وی افزود: شرکت کنندگان در سه زیر گروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذایی و صنایع، فراورده ها و تولیدات لبنی انواع خوارک دام و مکمل، ماشین آلات تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، جدیدترین تجهیزات، صنایع، دستگاه ها و خدمات خود را ارائه و در معرض نمایش علاقمندان قرار داده اند.


نظر شما
ادامه