کد خبر: ۱۶۱۸

حکیم مهر -  با ابلاغ نمودار سازمانی جدید وزارت بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی احکام جداگانه‌ای معاونین بهداشتی، درمان، دانشجویی و فرهنگی و غذا و داروی این وزارتخانه را منصوب کرد.

 براساس این احکام، دکتر علیرضا مصداقی‌نیا به سمت معاون بهداشتی، دکتر سید حسن امامی رضوی به سمت معاون درمان، دکتر فرحناز ترکستانی به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی و رئیس مرکز امور دانشجویی فرهنگی و دکتر احمد شیبانی به عنوان معاون غذا و دارو و رییس مرکز توسعه غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.

بنابراین گزارش، دکتر دستجردی، طی احکام جداگانه دیگری دکتر لاریجانی را به سمت قائم مقام وزیر در امور سیاستگذاری وزارت بهداشت، دکتر محمدحسین نیکنام را به عنوان قائم مقام وزیر در امور همکاریهای بین‌المللی و دکتر سید رمضان محسن‌پور را به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب کرد.

وزیر بهداشت همچنین طی احکام دیگری دکتر محمود کاظمی را به سمت مشاور وزیر در امور حقوقی و دکتر حسن آقاجانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی منصوب کرد.

گفتنی است درپی بازگشت دکتر زارع نژاد به صدا و سیما و حذف اداره کل روابط عمومی ، دکتر آقاجانی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی نیز طی حکمی دکتر سیدحمید حسینی را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب کرد.

 

 

نظر شما
ادامه