کد خبر: ۱۱۶۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
در طی سال هایی که به حرفه فیلمسازی مشغول هستم با توجه به ویژگی های آثارم، حیوانات همواره جزئی از صحنه بوده اند و ما همواره از کمک دامپزشکان برای ادامه کار خود استفاده می کردیم. همین امر سبب شد تا از نزدیک با مرارت های کار این قشر از جامعه پزشکی که بخش عمده‌ای از سلامت تغذیه ما در دست آنهاست و متاسفانه مهجور مانده اند آشنا شوم...
filmserial

حکیم مهر - مجموعه تلویزیونی «دامپزشک» به کارگردانی سیروس حسن پور در مرحله نگارش قرار دارد.
«دامپزشک» عنوان سریالی به کارگردانی سیروس حسن پور است که در 15 قسمت 30 دقیقه ای و با درجه بندی «الف» اوایل سال آینده مقابل دوربین می رود. این سریال هم اکنون در مرحله نگارش قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها تا پایان سال فیلمنامه کامل آن آماده خواهد شد.
حسن پور با اعلام این خبر گفت: «متن این مجموعه به قلم مشترک نغمه ثمینی و سعید خواجه افضل داستان خانواده ای را روایت می کند که سرپرست آن یک دامپزشک است و مخاطبان کودک و نوجوان از طریق داستانی که در هر قسمت روایت می شود و اتفاقاتی که در این خانواده رخ می دهد با دشواری های کار دامپزشکان آشنا می شوند.»
او در خصوص علت انتخاب این مضمون گفت: «در طی سال هایی که به حرفه فیلمسازی مشغول هستم با توجه به ویژگی های آثارم، حیوانات همواره جزئی از صحنه بوده اند و ما همواره از کمک دامپزشکان برای ادامه کار خود استفاده می کردیم. همین امر سبب شد تا از نزدیک با مرارت های کار این قشر از جامعه پزشکی که بخش عمده‌ای از سلامت تغذیه ما در دست آنهاست و متاسفانه مهجور مانده اند آشنا شوم و این امر محرکی شد برای رفتن به سراغ این موضوع.»
این کارگردان تصریح کرد: «همچنین ما از طریق این مجموعه تلاش می کنیم تا با زبانی مناسب احترام به محیط زیست و رعایت حقوق حیوانات را به کودکان آموزش دهیم.»

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
سلام
احسنت بر شما دست مریضاد دارید. کاش در این راستا از دامپزشکان مطرح کمک میگرفتید تا بتونید هرچه بهتر این کار را پیاده کنید. چون کار اول با این عنوان در تلوزیون ایران است اگه چهره ی آن پیش مردم خراب شود دیگه درست بشو نیست. کاش کلاس کار و زیبایی کار یک فرد به عنوان یک دکتر یا حتی متخصص حفظ بشه
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
سلام لطفا همه ی حرف های نا گفته ی ما دامپزشکان را برسونید. همه ی جنبه ها رونشون بدید. آقای لطفی لطفا خبر رو بذارین تو خبر های مهم نه ی گوشه از سایت.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
سلام خدمت دکتر لطفی
امکانش هست که این نظرات که در سایت گذاشته میشه به دست این کارگردان برسه. اگه بشه عالی میشه. منتظر جواب شما هستم. تشکر
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
با سلام و تشکر از بینندگان محترم / خبر برابر تذکر شما به عناوین مهم منتقل شد. انتقال نظرات به کارگردان محترم در صورتی که حاوی نکات و پیشنهادات نافذ باشد ان شاء الله امکان پذیر خواهد بود.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
کار بسیار خوبی است موفق باشند
سیدغلامرضا ملکی
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر لطفی زاده
بی تردید جنابعالی یکی از معدود افراد جامعه دامپزشکی هستید که همواره رصدی کل نگر بر انعکاس امورات دامپزشکی در رسانه ها ، مطبوعات و حتی محافل و سخنرانی ها داشته و بدور از هرگونه حاشیه سازی های کلیشه ای دنبال حقیقت رسالت خطیر دامپزشکی در توسعه وتعالی اقتصاد و بهداشت جامعه می باشید .لذا در این بخش از سایت سپاسگزار خواهیم بود تا با دقتی خاص از درج نظرات ... و حتی اصلاح غلط های املایی که قطعا سهوی می باشند ، بنمایید . لطفا در کامنت قبلی کلمه مریزاد را اصلاح فرمایید.
نظر شما
ادامه