کد خبر: ۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران، کمبود نیروی انسانی و کاستی اعتبارات در این زمینه را بزرگ‏ترین مشکل این نهاد خواند.
دکتر سعید انتظاری اظهار داشت: این مهم به مسئولان امر اطلاع داده شده است و پیگیری اقدامات برای رفع این کاستی همچنان ادامه دارد، اما وجود ممانعت‏های قانونی در زمینه امور استخدامی استان تهران کمی کار را با دشواری همراه می‏سازد.

انتظاری اضافه کرد: علاوه بر این، فقدان مجوزهای لازم برای عقد قراردادهای جدید حاصل ضوابط اجرایی بودجه، سختی‏های امور استخدامی را بیش از پیش نمایان می‏سازد.

معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران با اشاره به راه‏های جبران کمبود نیرو در این نهاد خاطرنشان کرد: البته از سایر طرق، کاستی‏هایی از این دست تا حدی قابل جبران است.

وی ادامه داد: مجموعه شبکه دامپزشکی استان تهران برای جبران کمبود نیروی انسانی و اعتبارات در این زمینه از کارکنان طرح نیروی انسانی استفاده می‏کند.

انتظاری اضافه کرد: از دیگر موانع موجود در جذب نیروی انسانی در تهران، موضوع دشواری انتقال کارکنان از سایر نقاط کشور به این استان است.

معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران افزود: این موارد مجموعه معاونت اداری شبکه دامپزشکی استان تهران را با مشکلاتی مواجه می‏سازد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس اداره کل دامپزشکی تهران
|
-
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
0
0
آقا پس چرا نیرو هی شما در سازمان مرکزی از روابط عمومی گرفته تا طیور و آزمایشگاهها حضور دارند حتما مازاد دارید که نیازهای سازمان را شما جبران می کنید
نظر شما
ادامه