کد خبر: ۹۴۶۳

حکیم مهر - طی حکمی از سوی رئیس موسسه رازی دکتر محسن لطفی به عنوان سرپرست معاونت تضمین کیفیت این موسسه منصوب شد.

(دکتر محسن لطفی)

دکتر قدکچی دراین حکم آورده است :

نظر به اینکه استقرار مقررات GMP و دستیابی به استانداردهای سازمان بهداشت جهانی از ضروریات حوزه تضمین کیفیت می باشد، امید است در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری با همت و تلاش کلیه همکاران به ویژه همکاران بخش های تولیدی و کنترلی گام های مؤثری در جهت حمایت از تولیدات موسسه برداشته شود.


رئیس موسسه رازی در آئین معارفه معاون جدید تضمین کیفیت گفت: در ماه های گذشته علیرغم وجود فشارهای وارده امتحان خوبی را پس داده ایم. در حال حاضر با توجه به همکارای خوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید کار تهیه CTD برای واکسن های موسسه را در اولویت قرارداده و با سرعت و دقت از این مرحل عبور کنیم.
وی در پایان از زحمات دکتر طالب شوشتری ، دکتر محمد ابراهیمی و دکتر هاشمی زاده در حوزه تضمین کیفیت تشکر و قدردانی کرد.

مشاور و مدیر حوزه ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که در جلسه معارفه معاون جدید تضمین کیفیت این موسسه سخن می گفت، با اشاره به اهمیت جایگاه موسسه رازی در تحقیق و تولید واکسن و مواد بیولوژیک در کشور خواستار توجه و حمایت مسئولین از این موسسه شد و از تمامی اعضای هیئت علمی و کارکنان خواست در ارتقاء سطح کیفی تولیدات موسسه بیش ازپیش تلاش کنند.


دکتر بهمن عابدی کیاسری افزود : امروز قیمت و جایگاه موسسه رازی به کیفیت تولیدات آن می باشد، خوشبختانه در طی ماههای اخیر با درایت و تلاش دکتر قدکچی دو حرکت مهم و موثر در حوزه تضمین کیفیت انجام شده است.
اول تعامل موسسه با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رفع سوء تفاهمات و نکات مبهم که منجر به حمایت مسئولین آن وزارتخانه بخصوص شخص وزیر بهداشت برای تدوین CTD ها در جهت صدور پروانه برای فرآورده های موسسه رازی شده است و دوم ارتباط منظم و مستمر با مسئولین WHO و برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های مشترک تیم تضمین کیفیت موسسه رازی با کارشناسان Prequalification سازمان بهداشت جهانی در آینده نزدیک.
مشاور ارشد موسسه رازی گفت: با توجه به اهداف و مأموریت های موسسه رازی همچنین محدودیت منابع انسانی و مالی باید اولویت های خود را مشخص کرده و منابع خود را برروی این اهداف و اولویت ها متمرکز کنیم. وی پیشنهاد کرد برای دسترسی به اهداف کیفی، QA نیز مانند QC از ماهیت اجرایی خود به یک بخش علمی و فنی تبدیل شود.

گفتنی است دکتر محسن لطفی، دامپزشک و دانش آموخته دکتری تخصصی رشته میکروبیولوژی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی موسسه رازی می باشد که پیش از این مدیریت کنترل کیفی فرآورده های موسسه رازی را به عهده داشته است.

 

نظر شما
ادامه