کد خبر: ۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
دکتر زینلی دامپزشک واجد درجه MPH است که نمایندگی وزیر بهداشت را در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی به عهده دارد و کارشناس اداره بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت است / وی در جریان اظهار نظر درباره تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، آموزش به قصابان و سلاخان و افرادی که با دام سروکار دارند را به سازمان نظام پزشکی نسبت داده است...

حکیم مهر - روزنامه جام جم دو صفحه را به بازگشایی یک پرونده برای بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو اختصاص داده است.

این روزنامه، یکشنبه 28 خرداد ماه سال جاری در صفحات 10 و 11 علاوه بر یادداشت نویسندگان خود سعی نموده تا از طریق گفتگو با دامپزشکان و پزشکان مسئول به ارائه اطلاعاتی مفید به مردم بپردازد.

دکتر گویا ، دکتر مشکوة و دکتر زینلی که دو تای آخری دامپزشک هستند در این باب به اظهار نظر پرداخته اند.

دکتر گویا پزشک و متخصص بیماریهای عفونی است که سالها است ریاست مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت را به عهده دارد.

 (دکتر گویا)

دکتر مشکوة معاون باسابقه سازمان دامپزشکی است که علاوه بر تخصص در رشته بهداشت مواد غذایی آشنایی خوبی با بیماریهای‎ قابل انتقال بین حیوان و انسان دارد.

 (دکتر مشکوة)

دکتر زینلی هم دامپزشک واجد درجه MPH است که نمایندگی وزیر بهداشت را در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی به عهده دارد و کارشناس اداره بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت است.

 (دکتر زینلی)

وی در این روزنامه و در جریان اظهار نظر درباره تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، آموزش قصابان و سلاخان و افرادی که با دام سروکار دارند را به سازمان نظام پزشکی نسبت داده است!

در این بین می توان امیدوار بود که خبرنگار جام جم به اشتباه این عبارت را تایپ و منتشر نموده است و گرنه باید از این نوع دیدگاه اظهار تأسف نمود.

متن کامل این دو صفحه را همراه با سایر صفحات روزنامه جام جم 28 خرداد 1391 با کلیک از نشانی زیر بخوانید :

http://jamejamonline.ir/Media/pdfs/1391/03/27/100814838827.pdf

صفحه 10 روزنامه جام جام 28 خرداد 1391 شامل دیدگاه دکتر زینلی و دکتر گویا را با کلیک از این نشانی مطالعه نمایید :

http://jamejamonline.ir/Media/pdfs/1391/03/27/100814829824.pdf

صفحه 11 روزنامه جام جم 28 خرداد 1391 شامل دیدگاه دکتر مشکوة را با کلیک از این نشانی مطالعه نمایید :

http://jamejamonline.ir/Media/pdfs/1391/03/27/100814829829.pdf

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک همکار
|
-
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
0
0
اظهار نظر ایشان کاملا بجاست وقتی مدیران کل منصوب سازمان دامپزشکی به خودشان حق میدهند حریم بهداشت کشتارگاههای دام را شکسته و گاه و بیگاه مردم را بدون رعایت بهداشت وارد کشتارگاهها کنند جای تعجب نیست
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0

وقتی که دامپزشکی در وزارت کشاورزی آنقدر ضعیف و بی ارزش شده است که حتی برای مبارزه با بیماریهای مهم هم بودجه کافی ندارد، احساس مسئولیت وزارت بهداشت در آموزش اصول بهداشت عمومی برای آن بخش از مردم که دامپزشک نیستند، نه تنها جای تعجب ندارد بلکه بایستی مورد تشکر هم قرار گیرد.
فارغ التحصیل بهداشت گوشت همکار
|
-
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
اظهار نظر ان دکتر محترم بسیار بجاست در حال حاضر مدیران کل و معاونین محترم فنی استانها تعدادیشان سرگرم تحکیم جایگاه خود با توجه به باز شدن دور جدید مجلس محترم هستند و گویا یکی از میران کل محترم یکی از استانهای .... دستور داده است که کارکنان دامپزشکی شهرستانها بجای سمپاشی دام و جایگاه برای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ........ گوش کنند خدا اخر و عاقبت مردم را ختم به خیر فرماید
عضو شورای نظام استان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
0
0
............... دامپزشکی را نمی شناسند بلکه باوظایف سازمان نظام دامپزشکی هم اشنا نیستند و................... و گر نه همه می داند وظایف نظام چیست
نظر شما
ادامه