کد خبر: ۹۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
حکیم مهر -دومین شماره دو فصلنامه دامپزشکی و آزمایشگاه با هدف انتشار نتایج حاصل از پژوهش­های کاربردی و بنیادی در زمینه­های مختلف علوم آزمایشگاهی در دانشگاه سمنان منتشر شد.
در این شماره از این مجله مقالاتی با عناوین  کاربرد روش‌های زیست مولکولی در تشخیص کرم‌ ها و آلودگی‌های کرمی ایران، طراحی و به کارگیری تکنیک Semi-Nested PCR برای شناسایی تیلریا آنولاتا و تیلریا اورینتالیس در گاو، اولین گزارش در خصوص تشخیص میازیس در لاک پشت مهمیزدار (Testudo graeca) در ایران، اثر سولفات مس و فرمالین بر پارامترهای خونی ماهی بنی، اندازه گیری و مقایسه ترکیب شیمیایی ماهیچه دو گونه میگوی پا سفید غربی (Litopenaeus vannamei) و میگوی سفید هندی  (Fenneropenaeus indicus) پرورشی ایران، تعیین ظرفیت کل آنتی اکسیدانی پلاسما درگاوهای مبتلا به ورم پستان تحت بالینی و بهینه سازی آزمایش های ارزیابی اسپرم های منجمد گاو نمایه شده است.
گفتنی است دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای پنج نشریه علمی دارای اعتبار از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام در این جملهگفتنی است دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای پنج نشریه علمی دارای اعتبار از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور است. به گونه ای نوشته شده است که گویی این مجله هم دارای اعتبار از این کمیسیون است در صورتی که نام این مجله در این کمیسیون وجود ندارد. لطفا مسئولین سایت حکیم مهر در صحت اخبار دقت کنند. دکتر محمد رضا.س
نظر شما
ادامه