کد خبر: ۸۸۸۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

حکیم مهر - انجمن حمایت از حیوانات فیلم کوتاهی از کشته شدن یک الاغ با پتک را منتشر کرد.

آخرین روزهای تابستان سال گذشته بود که انتشار تصاویر لحظه به لحظه کشتار دلخراش یک ماده خرس قهوه‌ای و دو توله کوچکش در ارتفاعات سمیرم در جنوب استان اصفهان در رسانه‌ها واکنش بسیاری را برانگیخت.

حال بار دیگر شبکه‌های اجتماعی شاهد دست به دست شدن فیلمی از همین دست بودند. این بار قربانی یک الاغ است.

آن‌گونه که تصاویر این فیلم چند ثانیه‌ای نشان می‌دهد فردی به وسیله ضربات سهمگین وسیله‎ای مانند پتک، این الاغ را از پا در می‌آورد، همزمان با ضرباتی که به سر این حیوان وارد می‌شود قهقهه و خنده‌های بلند فردی که با دوربین تلفن همراهش از این صحنه فیلم می‌گیرد و فرد دیگری که در تصویر حضور دارد، شنیده می‌شود. آن‌طور که در فیلم دیده می‌شود این افراد فقط محض خنده و سرگرمی این عمل هولناک را انجام داده‌اند.

آن‌گونه که در ثانیه‌های آغازین این فیلم دیده می‌شود انجمن حمایت از حیوانات ایران فیلم را منتشر کرده و در ابتدای فیلم هشدار می‌دهد که به دلیل داشتن صحنه‌های دلخراش دیدن این فیلم برای کودکان مناسب نیست. این انجمن در توضیح فیلم هم نوشته است: «در سالگرد سلاخی دلخراش دو توله خرس و مادرشان در سمیرم متاسفانه فیلم دیگری از این شهرستان به انجمن حمایت از حیوانات رسید که چند ثانیه بیشتر نیست... در این چند ثانیه کوتاه می‌توان به وضوع شاهد سقوط اخلاقیات و انسانیت بود... مطمئنا خدایی در همین نزدیکی‌ها شاهد این رفتار زشت و شنیع نوع انسان است...» براساس اعلام اعضای این انجمن این رخداد فجیع باز هم در شهرستان سمیرم رخ داده است؛ فیلم کشتار خرس هم که در آن نشان می‌داد فردی خرس مادر را کشته و شکم توله‌ها را پاره کرده و همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه کرده بود توسط یکی از ساکنان منطقه ونک در سمیرم رخ داده بود.

برای مشاهده این فیلم (اینجا) کلیک نمایید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمدی
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
باید اول از الاغ شروع کنند دیگه!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
از کجا می دونید که این واقعه تو سمیرم اتفاقافتاده با آبروی یک شهرستان بازی نکنید
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
در این فیلم افراد حاضر می خندند و من فکر می کنم یک ..... می تواند از این کار لذت ببرد و قطعا این افراد از نظر روانی دچار مشکل اند.
reza
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
0
0
اگر یک عده خدا نشناس اغلب از قوم عزیز لر که در ۵۰ کیلومتری خارج شهر
سمیرم سکونت دارند اقدام به انجام چنین اعمال ناشایست میکنند از سایت
شما انتظار نمیرود که آن را به حساب نام سمیرم که
افتخارات بسیاری خصوصا در جنگ تحمیلی و همچنین در فضاهای علمی کشور دارد
نوشته شود. مورد مربوط به کشتن خرس ها مربوط به شهری به نام ونک از این شهرستان بوده
که از لحاظ فرهنگی تشابهی با یکدیگر ندارند. خواهشمند است فیلم های این
موردی را به حساب نام سمیرم نگذارید و با تحقیقات میدانی ده یا روستایی
که چنین صحنه هایی در آن ضبط شده را شناسایی کنید



حامی حیوانات
|
-
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
0
0
أُوْلَـئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ*
اينان بسان چارپايانند بلكه گمراه‏ترند، همينانند غافلان.
m.en
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
متاسفانه چنین رفتار هایی فقط منحصر به ویدیو و تنها منحصر به حیوانات بیچاره نیست . من به شما قول میدم اگر روی چنین افرادی روان درمانی صورت نگیره ،{اهل هر جای ایران یا کره ی زمین که می خواهد باشد}، برای جامعه در آینده ی نزدیک خطرات بسیار قابل توجهی رو به همراه خواهد داشت . خیلی از قاتلان زنجیره ای در پرونده ی زندگیشون ، ابتدا حیوان آزار بوده اند و بنده،به طور کلی راه رفتن چنین فردی در پیاده رو ها و اماکن عمومی شهر ها یا حتی زندگی چنین فردی در کنار سایر انسان ها و حیوانات رو یک خطر جدی و بسیار بزرگ می دونم . چنین افرادی باید فورا بستری بشن و تحت درمان های جدی قرار بگیرند تا برای جامعه مشکل ساز نشن. خدا رحم کنه به اطرافیانش که بعدا چه بلاهایی سر اون ها ممکنه بیاره ... از این ها که بگذریم ، این فرد چطور می خواد جواب خدا رو بده ؟؟؟ می دونیم که حیوانات در قیامت از انسان شکایت می کنند و قطعا خداوند خالقی عادل و مهربان است که پاسخ های زیبا و دقیقی برای تمام اعمال ما در نظر دارد...ای کاش کمی بترسیم از عاقبت ظلم به ضعیف تر از خودمون.
رهگذر
|
-
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
هرگز به تعداد پیچ و مهره های اتومبیل خود فکر کرده اید؟ آیا میدانید اختراع اتومبیل نتیجه ابزارسازی چند هزار ساله بشریت است. اکنون تصور کنید کسی اتومبیل شما را با چکش خرد کند.............! چه حالی می شوید؟
حالا برویم سر اصل موضوع ! موجودات اطراف ما نتیجه میلیونها سال کنش و واکنش های فیزیکی و شیمیایی با محیط زیست ما هستند و بدون شک بر حسب تکامل ذات حیات که از آفریننده زمین و زمان سرچشمه می گیرد. از کوچکترین موجودات باکتری ها گرفته تا بزرگترین آنها مانند فیل و نهنگ رازی نهفته در بر دارند که انسان دوپا فکر می کند بیش از آفریننده اش می داند و باید آنها را برای شکم خود بخون بکشد.. حالا با توجه به مطالب فوق فرض کنید مشغول مطالعه هستید و ناگهان از کنار میزتان مورچه ای هراسان وارد حریم دید شما می شود.....آیا می دانید تا به حال چند تا از این موجودات کارگاه الهی را له و لورده کرده اید؟ اکنون به مثال اتومبیلتان فکر کنید که کسی آن را با چکش خرد کرده.......فقط یک دقیقه فکر کنید خداوند در گارگاه خود این موجودات زیبا و اسرارآمیز را به ما هدیه می کند تا از فوائد آنها استفاده کنیم و ما آنها را به خاک و خون میکشیم. ............افسوس و ای کاش که مفهوم این بیت ساده را درست بما می فهماندند.
میازار موری که دانه کش است ، که جان دارد و جان شیرین خوش است.
........... بترسید از کشتن. اگر نمی توانی زنده کنی حق کشتن آن را از کجا بخود می دهی ؟ .......! ....
ماندانا
|
-
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
0
ای بابا چرا یهو همتون اینجا عالم دهر شدین؟
چون یه خرسو کشتن؟؟؟؟
دردتون مییاد؟؟؟ مگه همین شما ها نیستین که موقع اعدام آدما میرید تماشا !
فیلمبرداری اعدام آدما با موبایلتون یادتون رفت؟
حالا اینجا مدافع حیوانات شدین؟
خوب خرسهای چهار پا رو می کشن که تعداد خرس های دو پا زیاد بشه دیگه....!
بابا شما چه جور ملتی هستین آخه....!
شرم هم نمی کنین !
صادق خان
|
-
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
0
0
خیلی تاسف بار بود کشتن الاغ زیبا به همه ی دنیا تسلیت می گویم
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
0
0
خیلی تاسف بار است که با حیوانات اینگونه رفتار می شود امید وارم سازمان حمایت از حقوق حیوانات به این موضوعات رسیدکی کنند .
رضا مشایخی
|
Germany
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
ایکاش فقط حیوان آزاری داشتن،مردم این منطقه متاسفانه به شدت مردم آزار هم هستند ،به خدا من همسایه ...........ی دارم و امروز به خاطر اذیت هایی که بهم کرده نتونستم از تو خونه بیرون بروم و یک روز مرخصی الکی گرفتم،خدا جزاشون رو بده
نظر شما
ادامه