کد خبر: ۸۶۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - مجلس شورای اسلامی با فوریت طرحی موافقت کرد که در صورت تصویب نهایی، حقوق کارکنان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندانها اقدامات تامینی و تربیتی کشور افزایش پیدا می کند.

نمایندگان مجلس در نشست علنی 23 فروردین ماه سال جاری، با تقاضای یک فوریتی طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارکنان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با 100 رای موافق، 21 رای مخالف و 22 رای ممتنع موافقت کردند.

علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر طراح این طرح یک فوریتی بود.
این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره ضرورت فوریت این طرح در صحن علنی مجلس  گفت: در حالی که منشا بسیاری از بیماری ها در زندان است اما جذب نیروی درمانی متخصص در زندان ها سخت است.
محجوب افزود: برای حل مشکل زندان ها و با توجه به این که حقوق دامپزشکان کشور کم و کار آنها سخت است تصویب این طرح برای حل مشکلات زندان ها و همچنین کارکنان سازمان دامپزشکی ضرورت دارد.
در صورت تصویب نهایی این طرح، اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت فوق العاده خاص موضوع این قانون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور از محل ردیف درآمدی ماده (14) قانون سازمان دامپزشکی کشور مصوب 24/3/1350 و به کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از محل صرفه جویی ها و با استفاده از اختیارات و مجوزهای قانونی خود، با بهره گیری از منابع حاصله از فروش اموال و املاک مازاد بر نیاز سازمان پس از واریز به حساب خزانه تامین می شود.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
0
0
امیدورام تصویب شود
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
خدا عمر به کسی بدهد که رای مثبت بدهد ما با این حقوق کم که هیچ پزشک عمومی تو مملکت نمیگیرد چکار کنیم نه اجازه مطب داریم نه حق کار کردن اخه یک دکتر تو یک شهر محروم کار میکنه 600000تومن حقوق میگیره انصافه تو همون شهر ما پزشکان عمومی علاوه بر این که بهترین خانه سازمانی را بشون میدهند 2 سال پیش 3 میلیون میگرفتند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
خدا کنه تصویب بشه نمیدونیم این میزان حقوق ها تو کشور ما چه جوری تنظیم میشه که دکتر دامپزشک با نامه رسان اداره مخابرات حقوقش یکی است کارمندان معمولی اداره مخابرات شهر ما که یکی از شهر های عقب افتاده و محروم است حقوقش حداقل 2 میلیون میباشد و ما که دکتر هستیم حقوقمان زیر 700
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
با سلام و تبریک به همه همکاران
برای این موضوع افراد زیادی در سازمان زحمات فراوانی را متحمل شده اند که جا دارد از انان چه در سازمان هستند و جه در سازمان مشغول خدمت نیستند قدردانی شود .
برای دیده شدن در فضای قانونگذاری کشور امیدوارم با وحدت و همدلی صنف بتوانیم نقش وخدمات این صنف را نیز شفاف اطلاع رسانی نموده و قضاوت را به دیگران بسپاریم .
نظر شما
ادامه