کد خبر: ۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی در جلسات جداگانه ای با مسئولین و اعضای سندیکای تولید کنندگان داروهای دامپزشکی، کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی و جامعه دامپزشکان ایران دیدار نمود.

دکتر دستور در دیدار نوروزی با هیأت مدیره و اعضای سندیکای تولید کنندگان داروهای دامپزشکی ضمن گفتگو و تبادل نظر باتاکید بر نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب بر توجه بیشتر به تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ملی تاکید کرد.

وی افزود : در سال جاری به طور ویژه از تولید کنندگان داروهای دامپزشکی  حمایت خواهد شد و مانند گذشته در جهت رفع مسائل ومشکلات موجود پیگیری و همکاری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان دامپزشکی در ادامه گفت: ارتقا کیفیت محصولات  داخلی در کنار عرضه مناسب این محصولات از اولویت های سال 1391 است تا بتوان در بخش صادرات فرآورده های دارویی به بازارهای جدید جهانی راه پیدا کرد.

دکتر دستور همچنین در دیدار نوروزی با تعدادی از اعضای کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی شرکت نمود.

در این ملاقات ضمن اشاره به هفته سلامت (با شعار سلامت وسالمندی) بر اهمیت حفظ کرامت و جایگاه بازنشستگان وتوجه بیشتر به خواسته هاورفع مشکلات  آنها تاکید شد.

رئیس سازمان دامپزشکی همچنین با اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران هم دیدار وگفت و گو نمود.

در این جلسه طرفین بر گسترش بیشتر همکاری بین بخشی تاکید نمودند و با توجه به مشارکت سازمان دامپزشکی کشوردر هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران (11-9اردیبهشت 1391) آخرین هماهنگی ها و تعاملات لازم با جامعه دامپزشکان ایران به عنوان میزبان این کنگره انجام پذیرفت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
0
0
جناب آقای دکتر دستور
ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور
با سلام و آرزوی توفیق
با توجه به بالا رفتن هزینه ها در تمامی قسمت ها، لطفا فکری اساسی بحال حق الزحمه نیروهای واکسیناتور بنمایید.از انصاف به دور است که حقوق کارمندان دولت سالانه 20-10 درصد افزایش داشته باشد؛حقوق مسئولین فنی بهداشتی- البته با هزاران مشکل- سالانه درصدی افزایش داشته باشد ولی دستمزد نیروهای واکسیناتور ثابت باشد.(لازم بذکر است هزینه های مایه کوبی شامل:ایاب و ذهاب،سرنگ،وسایل یدکی نظیر شیشه سرنگ!!!، اجاره دفتر، سایر هزینه های دفتر نظیر بهای آب و برق و تلفن مصرفی و حقوق منشی و...در طول 3-2 سال اخیر شدیدا افزایش داشته است).این موضوع بویژه در قرار داد های مایه کوبی(خرید خدمت) که متولی آن -در راس- شما هستید بیشتر قابل تامل می باشد.
بی انگیزه شده مراکز و نیرو های مایه کوبی،بعضا ارائه گزارشات آماری خلاف واقع و ... از تبعات عدم اصلاح تعرفه ها در این قسمت می باشد.لطفا در این خصوص فکر اساسی نمایید و یک وحدت رویه مناسب (مانند افزایش حقوق دولتی ها،مسئولین فنی بهداشتی و ...)اتخاذ نمایید. دستورات آمرانه و نسنجیده ازسوی برخی مسئولین مبنی بر عدم افزایش تعرفه خدمات ، هزینه و تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت که وظیفه شما-در کنار تعامل مثبت دو طرفه با سازمان نظام دامپزشکی- توجیه منطقی افراد نا آگاه می باشد.دامپزشک و دلسوز صنف دامپزشکی
نظر شما
ادامه