کد خبر: ۸۵۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : "رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز کاری سال 1391 در جمع کارکنان سازمان بر اهتمام ویژه برای احقاق حقوق صنفی دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی تاکید کرد و گفت : در سال جدید ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و همچنین قوانین افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و نظام جامع دامپروری کشور را با جدیت پیگیری و با اقتدار اجراء خواهیم کرد."

به نوشته این سایت دکتر سید محمد آقامیری در دیدار نوروزی خود با کارکنان سازمان، با اشاره به نامگذاری امسال به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) از آن به عنوان نقشه راه و مسیر متعالی برنامه های سازمان یاد کرد و افزود: به حول و قوه الهی در سال جدید، با تلاش و کوششی مضاعف،2 قانون افزایش بهره‌‌وری در بخش کشاورزی و نظام جامع دامپروری را با جدیت پیگیری و با اقتدار اجراء خواهیم کرد.

وی در ادامه تبیین خط مشی و برنامه های سازمان نظام دامپزشکی با بیان اینکه اجرای دقیق ماده 19  آئین نامه اجرایی  نظارت بهداشتی از جمله حقوق صنفی مسلم مسئولان فنی بهداشتی در سراسر کشور است  تاکید کرد : اجرایی شدن کامل این ماده قانونی را تا قطع کامل ارتباط مالی کارفرمایان و مسئولان فنی بهداشتی، با همه توان پیگیری خواهیم کرد و برای احقاق حقوق از دست رفته همکاران تلاشگر خود از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم ."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
حکیم مهر
فکر می کنم که این خبر خیلی به مذاق شما خوش نیامد! چون همیشه از اخبار نظام دامپزشکی بر علیه خودش تیتر می زدید و خبرش را بولد می کردی ! هر چند که خبر عضو شورای سیاستگزاری حکیم مهر!!!!!!!!!! را خوب بهش پرداختی!
دکتر شاهو قهرمانی دهبکری
|
-
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
دکتر آقامیری عزیز!حمایتت میکنیم!!! تا کور شود هر آنکه نتواند دید . . .
دکتر ع ق
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
0
خدا را صد هزار بار شکر معنی پیگیری و جدیت را دکتر اقامیری به ما یادداد
نظر شما
ادامه