کد خبر: ۸۴۷۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
متأسفانه با گذشت بیش از دو ماه از ارسال نامه پیروی فوق تاکنون بجز عمیق شدن نگران‎کننده فاصله میان سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور نتیجه‎ای حاصل نگردیده است. متأسفانه صنف شریف دامپزشکی امروز شاهد گسستی است که مصداق آن دعوت به جلسه در دو سازمان برای یک موضوع (شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی) و دوپاره شدن جمعیت شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی است...

حکیم مهر -  مدیرمسئول حکیم مهر بار دیگر با ارسال نامه به وزیر جهاد کشاورزی مراتب گلایه خود را از معطل ماندن معرفی رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی ابراز کرد.

دکتر محمد لطفی‎زاده در این نامه که به فاصله بیش از دو ماه از ارسال نامه قبلی به دفتر وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده از ایجاد گسست و عمیق شدن فاصله میان سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور ابراز تأسف نموده است.

این نامه در حالی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی به رشته تحریر درآمده که برخی اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی بنابراعلام این سازمان پشت درهای بسته (!) در حال بررسی ابهامات و به زعم آنان موانع به وجود آمده در معرفی رئیس جدید این سازمان هستند.

 (دکتر لطفی‌زاده)         (دکتر خلیلیان)

متن نامه مدیرمسئول حکیم مهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بدین شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر صادق خلیلیان

وزیر محترم جهاد کشاورزی

پیرو نامه شماره م/اس/9246 مورخ 14/10/90

احتراماً بدین‎وسیله مراتب گلایه عمیق خود را از معطل ماندن معرفی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مجدداً ابراز می‎نمایم. متأسفانه با گذشت بیش از دو ماه از ارسال نامه پیروی فوق تاکنون بجز عمیق شدن نگران‎کننده فاصله میان سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور نتیجه‎ای حاصل نگردیده است. متأسفانه صنف شریف دامپزشکی امروز شاهد گسستی است که مصداق آن دعوت به جلسه در دو سازمان برای یک موضوع (شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی) و دوپاره شدن جمعیت شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی است. ضمن ابراز تأسف از این روند، به نظر می‎رسد وجهه عملکرد جنابعالی و آن وزارتخانه محترم نیز به شدت مورد سؤال قرار گرفته و عده‎ای بر این باورند که حضرتعالی به ماده هفت قانون سازمان نظام دامپزشکی (معرفی سه نفر منتخب شورا به رئیس محترم جمهوری اسلامی) عمل ننموده‎اید. اگر چنین باشد که امری خلاف قانون صورت گرفته و جای تأمل بسیار دارد و اگر چنین نیست و جنابعالی این تکلیف قانونی را انجام داده‎اید و سه نفر معرفی شده برابر تبصره یک ماده هفت قانون یادشده از سوی رئیس محترم جمهوری اسلامی مناسب تشخیص داده نشده‏‎اند پس این همه معطلی و بلاتکلیفی و تشکیل جلسات بی‎حاصل چه توجیهی دارد؟ امیدوارم جبران سریع فرصت بسیار زیاد از دست رفته (بیش از یک سال) در معرفی رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی و به سبب آن قطع روند رکود فعالیت و پویایی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی، عیدی مناسبی در آستانه سال نو به جامعه عزیز دامپزشکی کشورمان باشد.
توفیقات حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران کشور عزیزمان را در سال جدید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمد لطفی زاده

مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
......!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
آفرین بر شما . محکم و منصفانه فقط خط آخر را خراب کردی برادر مگر بدون معرفی و انتخابات قانونی توسط شورای مرکزی ، وزیر محترم می تواند خودش حکم کسی را از رییس جمهور بگیرد و عیدی بدهد ؟؟ اول باید شورا برسمیت برسد بعد اگر سه نفر جدید را معرفی کند بعد عیدی . در سایت نظام نوشته 7 نفر امروز جلسه داشتند با یک نفر مستعفی 8 نفر منهای 17 می شود 11 که رسمیت ندارد و از عیدی خبری نیست
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
تشکیل جلسه فوری اکثریت اعضای انتخابی شورای مرکزی پشت درب های بسته


از نخستین دقایق صبح امروز اکثریت اعضای انتخابی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ابهامات و موانع به وجود آمده در روند قانونی انتخاب رئیس جدید سازمان ، جلسه ای فوری و اضطراری پشت درب های بسته تشکیل داده اند .

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ، جلسه صبح امروز با حضور 7 نفر از اعضای انتخابی شورای مرکزی راس ساعت 7 صبح در محل سازمان نظام دامپزشکی و با حضور رئیس سازمان آغاز شده است .

علی رغم گذشت حدود 2 ساعت از زمان آغاز جلسه ، همچنان مذاکرات با حضور اعضاء در پشت درب های بسته در حال پیگیری است .

تا لحظه مخابره این خبر ، از محتوای مذاکرات و نتایج آن خبری منتشر نشده است .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
مگر همه جوامع دامپزشکی نگفتند با رییس انتصابی برای نظام که سازمانی غیر دولتی است مخالفند؟؟؟ یعنی علی رغم همه مخالفت ها دوباره رییس دولتی برای سازمان غیر دولتی ؟ خوب ........... یکدفعه تا خیال اعضای نظام راحت شود
آگاه
|
-
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
یکی که استعفا داد دو تای دیگه هم که زوم شده اند هر دو دولتی اند البته یکی با انتخابات اومده اون یکی با انتصاب بازم هر دو تا ولی دولتین فقط عشق است دکتر بردبار که دولتی نیست اگه مشاور بودنشو حساب نکنیم
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
شما اگه آگاه بودی حداقل می دونستی رفیق انتصابی شما جزو اون سه تا نبوده و نیست هر موقع شورا بهش رای داد بعنوان دوتای دیگه ازش یاد کن
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
حداقل اعتماد به نفست بالاست هی نامه مینویسی به وزیر حالا طرف اصلاً نمیدونه شما کی هستید. چکاریه ای، اصلاً وزیر نامه هاتو میخونه که اثر داشته باشه . شما تا بیست سال آینده هم نامه بزنی فایده نداره چون یه دست صدا نداره .یه توماری با امضاء تعداد زیادی همکار سرشناس و غیر سرشناس بفرست شاید وزیر بخونش.
فایده نامه یه دکتر گم نام تو جامعه به وزیر چیه؟ حالا شما تو جامعه دامپزشکی هر چقدر شناخته شده باشی تو کل جامعه ناشناسی دکترجان.
هرچند تو جامعه دامپزشکی خیلی معروف باشی دو سه هزار نفر بشناسن شمارو
عضو شورای نظام استان
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
عضو شورای نظام استانی بعد برای اعضای نظام متاسفی؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعاً که!

من متاسفم که اقای وزیر ......... و لازم است ایشان به سوالات زیر پاسخ دهد
1- مگر نباید اعضای شورای مرکزی .......... ایا نماینده وزیر نیز در نظر صنف از این لحاظ مبرا است
2- .....................................
درخاتمه برای همه اعضای سازمان نظام دامپزشکی که فکر می کنند دارای تشکل غیر دولتی هستند .............. متاسفم
نظر شما
ادامه