کد خبر: ۸۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  یک عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

دکتر جواد خوش نگاه که پیش از این از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج در استان خراسان رضوی نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بود در آستانه برگزاری انتخابات انصراف خود را با انتشار نامه‎ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود اعلام کرد.

متن نامه انصراف این دامپزشک متخصص بدین شرح است :

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رضا فداحسین
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
من در حوزه ی دامپزشکی شمال خراسان کار کرده ام. مردم این مناطق خیلی به نیروی بومی و متخصص اهمیت می دهند. به راحتی می توان پیش بینی کرد که ایشان دردوره ی بعد انتخابات مجلس، با رأی بسیار بالایی، انتخاب خواهند شد.
دانش اموخته دامپزشکی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
همواره حضور در صحنه های تعیین کننده و سرنوشت سازدر طول عمر 33 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نقطه روشنی در سوابق افراد محسوب می شود .ولی..... .لذا باید پرسید: با چه احساس تکلیفی به صحنه وارد شده اید و با چه انگیزه ای صحنه را ترک می کنید؟! .خداوندا نیت های مارا چون زلال آب شفاف نما .
....
|
-
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
سلام. من شاگرد آقای دکتر بودم و الان در دوره ی رزیدنتی (تخصص) در حال تحصیل هستم. در دانشگاه مشهد ایشون خیلی عقاید و ایده های جالبی دارند برای همین خیلی موافق و به همون اندازه هم خیلی مخالف دارند! البته به عقیده ی من کلا دامپزشکان با ترقی و رشد همکارانشان به صورت ریشه ای ! مخالف هستند. اگه امکان داره از طریق سایتتون سلام من رو به این استاد ارجمند و متعهد برسونید.
اسم من رو هم محفوظ نگه دارید چون در دوره ی رزیدنتی خیلی باید محتاط عمل کرد.
نظر شما
ادامه