کد خبر: ۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک برگزار شد / به فاصله کوتاهی پس از برگزاری این انتخابات، نخستین جلسه هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک هم تشکیل شد و در این جلسه از میان اعضا، مانند دوره قبل دکتر سید جاوید آل داود به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد...

حکیم مهر - انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک برگزار شد.

در این انتخابات، دکتر ذاکریان - دکتر آل داود - دکتر مشهدی رفیعی - دکتر حسینی و دکتر شیخ زاده به عنوان اعضای اصلی و دکتر ملوک پور و دکتر طاهری هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بازرس اصلی و علی البدل این تشکل هم به ترتیب دکتر پیام محبی و دکتر نسیم نجل حسن خواهند بود.

به فاصله کوتاهی پس از برگزاری این انتخابات، نخستین جلسه هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک هم تشکیل شد و در این جلسه از میان اعضا، مانند دوره قبل دکتر سید جاوید آل داود به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد.

دکتر ذاکریان و دکتر حسینی هم به ترتیب در این جلسه به عنوان نایب رئیس و دبیر هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک انتخاب شدند و خزانه‎داری این تشکل هم به دکتر شیخ زاده سپرده شد.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک غیر رئیس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک
با سلام و احترام

با عرض تبریکات فراوان بابت انتخابات شما، اینجانب دامپزشک این مملکت می ترسم دام کوچک خود را برای اندکی هواخوری بیرون از خانه ببرم و هر بار هم می دانم که ممکن است هرگز با من به خانه برنگردد. لطفاً در این زمینه اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر
مجید .
|
-
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
ببخشید ، ولی لطفا تشابه اسمی رو هم در نظر داشته باشید . ما الان چندین دامپزشک خوب با نام خانوادگی حسینی داریم .آیا منظور شما آقای دکتر علی حسینی کلینیک آریان بوده یا آقای دکتر حسینی در دانشگاه تهران ؟
amirali
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
0
0
na fekonam dr hosein clinik arian boode... vaghean ghaboolesh daram kare tashkhisish harf nadare to fedrasion savar kariam masule mobareze ba dopinge dr besyar cool va bahalie... barash arezue salamati darammm
نظر شما
ادامه