کد خبر: ۸۲۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - درج اخبار بی ارتباط با حرفه دامپزشکی مشاور عالی حکیم مهر را به واکنش واداشت.

دکتر آراسب دباغ مقدم ذیل یکی از اخبار منتقدانه حکیم مهر درباره انتشار مطالب بی ارتباط با حرفه دامپزشکی در سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت :

" بدین وسیله مراتب اعتراض شدید خود را در مورد درج اخبار بی ارتباط با صنف و از جنس اخبار زرد که موجب وهن کلیت صنف و تخفیف جایگاه دانشمندان دامپزشک کشور است، اعلام می دارم. امیدوارم که روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در این رویه تجدید نظر نماید.- دکتر آراسب دباغ مقدم"

گفتنی است سازمان نظام دامپزشکی در اقدامی شایسته به تازگی در پی پویا نمودن سایت خود است اما راه اشتباهی که برای رسیدن به این هدف در پیش گرفته واکنش اعضاء این سازمان را به دنبال داشته است.

در تازه ترین اقدام، سایت این سازمان بجای پرداختن به مسائل و دغدغه‌های اساسی حرفه دامپزشکی، خبری درباره نامگذاری یک اسب به نام علی دایی در جشنواره تئاتر فجر پرداخته است!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
من كه هنوز بي ربطيشو نفهميدم
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / کارکرد سایت خبری تحلیلی را با سایت رسمی یک سازمان غیردولتی صنفی که کاملاً متفاوت است نباید مقایسه نمود. هدف از درج عکس جناب آقای دکتر مخبر دزفولی به دلیل جایگاهی که دارند اطلاع رسانی به صنف است که بدانید این جایگاه وجود دارد و این مطالبه هم از سویی باید در صنف بوجود بیاید که آیا از این جایگاه به سود صنف استفاده می شود یا خیر؟ همانطور که مثلاً رئیس قبلی سازمان نظام دامپزشکی رئیس دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی بودند اما آیا صنف دامپزشکی این مطالبه را داشت که از این جایگاه به نحو احسن استفاده شود؟ وقتی حکیم مهر عکس جناب آقای دکتر مخبر را در یک کنگره فرهنگی درج می کند و زیر آن می نویسد ایشان در این کنگره فرهنگی شرکت داشته اند اما در جشن روز ملی دامپزشکی خیر این همان انتقادی است که رسالت اصلی ما است. با تشکر مجدد از توجه شما - مدیرمسئول حکیم مهر

سلام من هم با نظر دکتر دباغ مقدم موافقم همچنین من بسیار برای سایت حکیم مهر احترام قائلم اما دکتر لطفی زاده عزیز بدانید وقتی عکس دکتر مخبر را در فلان کنگره در کنار فلان وزیر درج می کنید ما هم بسیار متعجب می شویم . اخر چه نفعی برای دامپزشکی دارد که دکتر مخبر یا بعضی دامپزشکان در کنار وزیران قرار بگیرند.با احترام
سارا
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
سرو ته ندارد
نظر شما
ادامه