کد خبر: ۸۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر سید مصطفی پیغمبری از همه اعضای پیوسته انجمن علمی دامپزشکی طیور دعوت کرد در نخستین جلسه مجمع عمومی عادی که برای انتخابات هیأت مدیره انجمن برگزار میشود حضور یابند / جلسه مجمع عمومی عادی انجمن دامپزشکی طیور در دومین روز همایش دامپزشکی طیور برگزار خواهد شد...

حکیم مهر - نماینده هیأت موسس انجمن دامپزشکی طیور گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن ، لازم است که همه اعضای پیوسته ، در جلسه 4 اسفند حضور یابند و افرادی که تمایل دارند در انتخابات هیئت مدیره انجمن دامپزشکی طیور نامزد شوند می توانند درخواست خود را تا پایان بهمن جاری به آدرس Iranian.vet.poultry.assoc@gmail.com ارسال کنند.

دکتر سید مصطفی پیغمبری از همه اعضای پیوسته انجمن علمی دامپزشکی طیور دعوت کرد در نخستین  جلسه مجمع عمومی عادی که برای  انتخابات هیأت مدیره انجمن برگزار میشود حضور یابند.

وی افزود : در صورتی که یکی از اعضاء نتواند در انتخابات شرکت کند می تواند وکالت خود را فقط به یک عضو پیوسته اعطاء کند و هر عضو پیوسته ای نیز فقط وکالت یک نفر را برای شرکت در انتخابات می تواند بر عهده بگیرد.

دانشیار بیماری های طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران دستور جلسه مجمع را  به شرح زیر اعلام کرد :

1- ارائه گزارش هیأت مؤسس، 2-اعلام هزینه‌های انجام شده برای تأسیس انجمن تاکنون، 3-برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن، 4-تعیین روزنامه کثیرالانتشار، 5- تعیین حق عضویت اعضای انجمن، 6-تصویب خط مشی فعالیت‌های آتی انجمن، 7-سایر موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد

بر اساس فصل سوم اساسنامه انجمن دامپزشکی طیور مصوب معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انواع و شرایط عضویت در این انجمن به شرح زیر است:

1 - عضویت پیوسته

مؤسسان انجمن و کلیه افرادی که حداقل دارای درجه کارشناسی ارشد در رشته دامپزشکی (دکتری عمومی)، دیپلمای دامپزشکی طیور، دکتری تخصصی دامپزشکی طیور (بهداشت و بیماریهای طیور)، آسیب‌شناسی، کلینیکال پاتولوژی، میکروبیولوژی، ویروس‌شناسی، باکتری‌شناسی، ایمنی شناسی، قارچ شناسی، انگل‌شناسی، سم شناسی، فارماکولوژی، بهداشت مواد غذایی، اپیدمیولوژی و بهداشت، تغذیه و پرورش طیور می‌باشند می توانند به عضویت پیوسته درآیند.

2 - عضویت وابسته:

اشخاصی که دارای درجه کارشناسی هستند و مدت 5 سال به نحوی در یکی از رشته‌های مذکور در بند 1   شاغل باشند.

3 - عضویت دانشجویی:

کلیه دانشجویانی که در رشته های دامپزشکی (دکتری عمومی)، دیپلمای دامپزشکی طیور، دکتری تخصصی دامپزشکی طیور (بهداشت و بیماریهای طیور)، آسیب‌شناسی، کلینیکال پاتولوژی، میکروبیولوژی، ویروس‌شناسی، باکتری‌شناسی، ایمنی شناسی، قارچ شناسی، انگل‌شناسی، سم شناسی، فارماکولوژی، بهداشت مواد غذایی، اپیدمیولوژی و بهداشت، تغذیه و پرورش طیور به تحصیل اشتغال دارند.

4 - عضویت افتخاری:

شخصیت‌های ایرانی و خارجی که مقام علمی آنان در زمینه‌های دامپزشکی (دکتری عمومی)، دیپلمای دامپزشکی طیور، دکتری تخصصی دامپزشکی طیور (بهداشت و بیماریهای طیور)، آسیب‌شناسی، کلینیکال پاتولوژی، میکروبیولوژی، ویروس‌شناسی، باکتری‌شناسی، ایمنی شناسی، قارچ شناسی، انگل‌شناسی، سم شناسی، فارماکولوژی، بهداشت مواد غذایی، اپیدمیولوژی و بهداشت، تغذیه و پرورش طیور حائز اهمیت خاص باشد، یا در پیشبرد اهداف انجمن کمک‌های مؤثر و ارزنده‌ای نموده باشند.

5 - اعضای مؤسساتی (حقوقی)

سازمان هایی که در زمینه‌های علمی و پژوهشی مربوط فعالیت دارند می‌توانند به عضویت انجمن درآیند.

تبصره 1: افراد دارای درجه کارشناسی در یکی از رشته‌های مذکور در بند 1می‌توانند با تصویب هیئت مدیره به عضویت پیوسته انجمن درآیند.

تبصره 2: اعضای مؤسساتی به مثابه عضو وابسته انجمن محسوب می‌شوند.

ماده 7 : هر یک از اعضاء سالانه مبلغی را که میزان آن توسط مجمع عمومی تعیین می‌گردد به عنوان حق عضویت پرداخت خواهد کرد.

تبصره 1: پرداخت حق عضویت هیچ گونه حق و ادعایی نسبت به دارایی انجمن برای عضو ایجاد نمی‌کند.

تبصره 2: اعضای افتخاری انجمن از پرداخت حق عضویت معاف هستند.

ماده 8 : عضویت در یکی از موارد زیر خاتمه می‌یابد :

1-8- استعفای کتبی

2-8- عدم پرداخت حق عضویت سالانه

تبصره : تأیید خاتمه عضویت با هیئت مدیره است.

گفتنی است سومین همایش بین المللی طیور روزهای 3 و 4 اسفند در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و جلسه مجمع عمومی عادی انجمن دامپزشکی طیور در دومین روز این همایش از ساعت 10 و سی تا 11 و سی دقیقه در همان مکان برگزار خواهد شد.

این در حالی است که مجوز اولیه تأسیس این انجمن، اسفندماه سال 1388 از سوی دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شده است و با فاصله دو سال از اخذ این مجوز، اولین مجمع عمومی عادی انجمن برگزار خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
...معنای مجوز اولیه تأسیس کاملاً مشخص است. تعویض کن این عینک بدبینی را!
نظر شما
ادامه